Goedendag,
Mijn geld zit al bijna 2 weken vast op deze tussenrekening NL10INGB0005300114, als je ING medewerkers vraagt dan zeggen het word na 5 dagen terug gestort, maar het is nu al meer dan 5 dagen geleden. Lees meer
Wanneer ik krijg een betaalverzoek, het geld gaat eerst naar een tussenrekening van ING die is NL10 INGB 0005 3001 14 in plaats van de bankrekening van de ontvanger.
Dat wiste ik niet en ik heb geld naar de tussenrekening van... Lees meer
Onlangs heeft ING mijn persoonlijke bankrekening geblokkeerd zonder geldige reden. Toen ik telefonisch contact opnam met de klantenservice, werd mij verteld dat de blokkade het gevolg zou zijn van zogenaamde snif-apps op een Windows-computer die mijn wachtwoord zouden stelen. Dit... Lees meer
Via ING Puntenwinkel een koffieapparaat besteld. Als cadeau zaten er 2 pakken koffie bij. Echter de omverpakking was dermate beschadigd dat deze niet meer gebruikt kon worden. Derhalve de koffieapparaat in de fabrieksverpakking (ongeopend) geretourneerd. De bonenset paste niet in... Lees meer
Mijn dochter heeft 2 maal getracht een (aanzienlijk) bedrijf over te schrijven van haar ING-rekening naar mijn RABO-rekening, is 2 maal mislukt omdat de transactie onderzocht werd. Het geld wordt dan na 2 weken op haar eigen rekening terug gestort.... Lees meer
Ik heb mijn geld overgemaakt naar dit nummer omdat ik dacht dat dit het rekening nummer van een vriend was.
Kunnen jullie contact
Opnemen voor mij en zorgen dat mijn geld op mijn rekening komt Lees meer
Op 14 augustus heb ik een nieuwe scanner aangevraagd omdat oude niet goed functioneerde.
Op dat moment wordt de oude direct geblokkeerd en kon ik dus vanaf 14-08 niet meer bankieren.
Zou 10 dagen duren. Op 26 augustus heb ik gebeld en... Lees meer
Het proces bij de ING is niet meer van deze tijd. Ik snap dat fraude tegengegaan moet worden maar zij slaan helemaal door. Kantoren of servicepunten zitten niet meer in de buurt, voor oudere mensen is dit niet te doen.... Lees meer
Al sinds eind juli probeer ik zonder succes een en/of rekening aan te maken. Mijn partner is uit België bij mij in Nederland komen wonen en heeft 23 juli een nieuwe ING rekening aangemaakt. Vanaf 29 juli, toen zij haar... Lees meer
na het inloggen in ING bank app krijg je een pop-up scherm hierdoor heb je geen toegang tot andere functie zoals bij je saldo of service etc. Ik heb twijfel om op de pop -up scherm te klikken vanwege mogelijke... Lees meer