Klachten over ING

464 stemmen
464

onbeholpen gedrag van ING-personeel

Klacht van op 10 november 2018 over ING in de categorie Banken

In Tilburg op het kantoor Heyhoef zijn 4 medewerkers bezig om klanten te woord te staan en te helpen. Er is maar 1 employee die bevoegd is om geld uit te betalen, dus als die employee bezig is met een... Lees meer

Kan rekening niet opheffen

Klacht van op 10 november 2018 over ING in de categorie Banken

Een aantal jaren geleden heeft ING onze betaalrekening opgeheven. Gek genoeg werden betalingen van onze creditcard, ook van ING, nog wel via deze bankrekening afgeschreven. Hierop zuiverden wij de betaalrekening weer aan. Opzeggen van de creditcard zou betekenen dat we... Lees meer

Compliment van strindebrg op 19 oktober 2018 over ING

Tegemoetkoming in extra kosten creditcard opname worden vergoed.

Compliment van Uitgezonden militair op 17 augustus 2018 over ING

Heb Daphne idd via facebook chat gecontacteerd en eea doorgesproken en uitgewisseld. oplossing is voorhanden.

Prettig weekend

Compliment van HadrajiA op 03 augustus 2018 over ING

Ok duidelijk. Dat aanvragen, is dat steeds elke 3 maanden of kan dat op elk gewenst moment?

Compliment van Luuk schumer op 30 juli 2018 over ING

zij probeert alsnog een handdoek te vinden indien mogelijk bij een hoofd kantoor

Compliment van g9pp73xc op 27 juli 2018 over ING

Ik ben nu elke dag in staat om mijn rekeningen te bekijken op de manier zoals ik de laatste jaren gewend was en dat door dagelijks een kleine aanpassing te doen. Dank daarvoor.

Compliment van Marinus Hugo op 24 juli 2018 over ING

Een nieuw strandlaken ontvangen. Ben benieuwd naar de kwaliteit.

Compliment van Hans030956 op 01 juli 2018 over ING

Wijnbeurs heeft binnen een week het pakket alsnog bezorgd. Fijn dat het opgelost is.

Compliment van Lischer op 24 juni 2018 over ING

We gaan het afwachten.

Compliment van Wilbert1954 op 25 juni 2018 over ING

Beste Margreet,

Heel erg bedankt voor deze oplossing!!

Wilbert

Compliment van Tny8n6pd op 05 juni 2018 over ING

Ja prima .

Compliment van Lilias op 06 maart 2018 over ING

herstarten van beide apparaten heeft niets opgeleverd, tweede telefoontje daarna bood ook geen andere opties meer, en daarna werd het probleem afgedaan met 'u kunt toch nog een tan code aanvragen'...

Compliment van Janhogt007@gmail.com op 30 december 2017 over ING

De ING heeft mijn onkosten voldaan en hierbij wil ik klacht.nl ook bedanken voor de hulp en snelle afwikkeling. Fijne jaarwisseling gewenst.
Gr. Jan

Compliment van geluk661 op 03 januari 2018 over ING

Naar aanleiding van uw email hebben wij uw dossier bestudeerd en besloten uw BKR registratie te verwijderen. U mag er op vertrouwen dat de registratie binnen 14 dagen na heden verwijderd is.

MIJN PROBLEEM IS GELUKKIG OPGELOST.

DANK JULLIE WEL.

Compliment van anna.pajak88 op 07 november 2017 over ING

Super, bedankt voor snelle reactie

Compliment van Dim67 op 03 november 2017 over ING

Bedankt voor de uitleg, erg duidelijk. Maar ik blijf erbij dat het in onze tegenwoordige 24uurs economie het geen 2 tot 3 dagen meer moet duren voor een overboeking, ook niet tussen verschillende banken. Mvg. D.

Compliment van Leanne Groen op 18 september 2017 over ING

Ik moest alsnog naar mijn ouders rijden omdat de ING een telefonisch gesprek met mijn ouders eisten om daadwerkelijk vragen te stellen, ze zijn beide stok doof dus dit was weer geen eenvoudig gesprek.
We waren die middag alreeds bij de ING geweest, dus daar konden de vragen terplaatse gesteld worden omdat de eis was van de ING dat ze persoonlijk moesten verschijnen.
Ik hoop dat het nu in orde komt, deze oude mensen zijn stik nerveus geworden, terwijl ze nog nooit ook maar een keer in hun leven rood hebben gestaan, nooit schulden hebbben gehad en een spaarrekeing hebben bij de ING,
Leanne

Compliment van JPB63 op 01 september 2017 over ING

Beste Hilde,

Ontzettend bedankt voor je inzet! De juiste oplossing is geboden.

Alvast een heel fijn weekend.

Mvg
Beeke