De trein van 10.08 opgeheven 22 dec 2016. Eerst + 10 daarna + 20 daarna opgeheven. Ze laten je gewoon in de kou staan. Waardeloos. Waarvoor bestaat ariva? Voor de reiziger??!! Mooi niet dus. Wasr zijn ze mee... Lees meer
Geachte heer/ mevrouw,
Wij hebben meerdere klachten over Arriva maar omdat het een nieuwe dienstregeling is enz.
Houden wij er ook rekening mee omdat het allemaal nieuw is ,maar wat ons overigens erg stoort us dat die vertragingen nu dagelijks zijn... Lees meer
Wij wonen aan de steinderweg in elsloo, sinds kort is de dienstregeling veranderd en zijn er haltes opgeheven waardoor er bij ons voor de deur een enorme toename is van mensen en bussen die nu geregeld moeten stoppen om de... Lees meer
Hoi,
Ik wilde dinsdag om 18.56 met bus 88 van wanssum naar Broekhuizen. Ik stond daar ruim optijd te wachten maar er kwam geen bus. Om 19.12 kwam bus 87 naar well toe en die busschauffeur wist ook niet waar die... Lees meer
vanaf Nijmegen pakte ik bus 83 naar richting Gennep. Toen de bus nog niet vertrokken was zag ik een andere Arriva bus aanrijden, hier stond op 83 naar Venlo via Gennep. Ik schrok, want ik zat in de... Lees meer
Ik ben een hbo studente en woon in Maasbree. Ik moet bus 370 hebben om op venlo station te komen en vervolgens moet ik de trein naar van venlo naar Nijmegen hebben. De overstap tijd tussen de bus en de... Lees meer
Tijdens het overstappen in Kessel om naar vertrekt de bus waarnaar ik moet over stappen te vroeg, hierdoor moet ik een uurwachten..... Lees meer
zodanig kleine bussen dat de reizigers moeten wachten. dit kan niet. behalve als Arriva mijn baas gaat vertellen dat hun eigen systeem niet functioneert. Maar nu mag de klant dit zelf gaan doen.
(bovenop dit hoor ik van alle kanten als... Lees meer
Ik zit in het eerste leerjaar van het mbo in Emmeloord. Door de afstand ben ik verplicht om met de bus te gaan, om op school te komen. Daarom heb ik een abonnement genomen, maar vanochtend stond ik... Lees meer
Al diverse keren voorgekomen dat bus niet stopt bij de stopplaats in Well, bij de Grote Waay. Dit is een donkere plek, alleen verlicht met lantaarn
en bus rijdt gewoon in volle vaart door!
Toevallig kon ik vandaag 22.12 de bus... Lees meer