Veolia heeft altijd een lange bus moeten pakken en zelfs dan moesten er nog vele mensen staan. Mijn bus Lijn 40 vertrekt in Sittard en ik woon 10 minuten verder en ik moet al gaan staan! en dan moet de... Lees meer
Sinds de nieuwe dienstregeling rijdt de 304 soms gewoon mijn halte voorbij. Hij neemt de afslag naar Marum dus niet, en rijdt gewoon door over de snelweg. Daarnaast vind ik het erg vervelden dat de 304 niet meer over gaat... Lees meer
Volgens 9292 heb ik altijd precies genoeg tijd om over te stappen. Maar als ik dan aankom op het station is de bus elke keer te laat waardoor ik 1 keer hard heb moeten rennen en 2x te laat op... Lees meer
beste mensen .
op 13-12 -2016 ging ik van Gouda naar Bodegraven, tijdens instappen gaf bestuurder van bus 178 aan dat als handicap kan ik niet mee rijden. reden was dat zij had last van haar pols en kon... Lees meer
Beste Arriva,
De trein die in Geleen Oost komt is bij aankomst al zodanig vol dat mensen gedwongen worden om bij de eerste klas plaats te nemen. Daarnaast staan er bij de paaltjes in Sittard om uit te checken of... Lees meer
Geachte medewerker ,
Lijn 35 van NedCar naar Sittard via Buchten vertrekt nu al voor de tweede keer te vroeg! In Buchten zou de bus om .25 of .55 komen maar het is al de tweede keer dat de... Lees meer
Ik vind het belachelijk als ik de klachten hier zie..dat is toch niet meer normaal..mensen waren tevreden hoe het allemaal liep met de reistijden vraag me dan ook af waarom alle tijden aangepast moeten worden..vanaf maandag 11 december is de... Lees meer
Geachte meneer/mevrouw,
Ik weet dat sinds 11 december er veel is veranderd is met de dienstregeling in Friesland. en het allemaal nieuw is. Maar ik heb in deze week nog maar 1 keer gehad dat de bus op tijd kwam en... Lees meer
Sinds 3 dagen hebben ik in een overvolle trein gezeten van Geleen-Oost naar Sittard. Als klap op de vuurpijl stopt de trein op een niet afgesproken perron en is het elke dag rennen om de aansluiting, in mijn geval naar... Lees meer
Doordat het paaltje van de arriva in dordrecht niet werkt, is het 's morgens extra druk en kan ik mijn overstap niet meer halen. Bovendien heb ik een studenten-ov waarbij het niet logisch is dat ik in en uit moet... Lees meer