Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 in Supermarkten

1105 stemmen
1105

eieren xxl

Klacht van op 27 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vorige week donderdag 20 januari een doos eieren gekocht 15 stuks xxl ik dacht wat groter dan anders. Niets was minder waar de eieren waren net een l geen waar voor je geld en zeker niet wat op de doos... Lees meer

Kania soep

Klacht van op 26 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vandaag is een van de pakken Kania soep (champignon) met als houdbaarheidsdatum '06-11-2016' in mijn voorraadkast ontploft. Het tweede pak in mijn bezit staat ook op ontploffen en indien gewenst kan ik een foto toezenden. Het is erg vervelend dat zowel... Lees meer

Alarm poortjes

Klacht van op 23 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Mijn moeder zit in een scootmobiel. Elke keer bij binnenkomst gaat het alrm af! Diverse keren heeft ze aangegeven bij de kassa dat wanneer ze de Lidle verlaat dat de poortjes ook weer af gaan. Ze meld dit bewust al... Lees meer

Milbona toetje

Klacht van op 15 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij de lidl hebben wij een milbona toetjes gekocht zoals altijd even lekker, alleen dit keer maakte wij het toetje open een toetje van loetje, helaas Bij openen was het toetje niet goed wel de datum. Bin openen zat er... Lees meer

Compliment van Mijnie72 op 09 mei 2019 over Lidl

Geweldig deze oplossing. En zo snel. Complimenten.

Compliment van Gean op 10 mei 2019 over Lidl

Netjes opgelost. Bedankt Lidl!

Compliment van KoenOlijve op 28 april 2019 over Lidl

Hallo,
Ik vind het erg leuk dat U dit doet,ik had zaterdag liever de asperges gehad.

Vr.gr. K.Olijve.

Compliment van Leejoo1974 op 05 mei 2019 over Lidl

Hartelijk dank voor de snelle afhandeling. Belangrijkste vond ik dat Lidl op de hoogte was en daarom deze melding. De tegemoetkoming en het leuke groenteknuffeltje vonden wij erg attent.

Compliment van Lowieke 1 op 30 april 2019 over Lidl

Het was fijner geweest als men 3 weken geleden een nieuw apparaat hadden gestuurd of deze oplossing hadden aangeboden. Het had een hoop frustraties gescheeld.

Compliment van Max rokko op 01 mei 2019 over Lidl

Zeer goed opgelost op deze manier

Compliment van Dennisdr op 26 april 2019 over Lidl

Hallo dhr/mvr,

Bedankt hiervoor, hier kan ik prima meeleven!.

groetjes,
Dennis

Compliment van Lm Gerits op 13 april 2019 over Lidl

Als ik een tegoed bon krijg is goed maar kan daar mee later de wijn krijgen voor het zelfde geld als het nu is 2 voor5euro maar ik ga akkoord vrgr leon Gerits willibrodusstraat 32 6102ap pey echt limb

Compliment van Saskia Emmen op 19 april 2019 over Lidl

Snel, adequaat en goed opgelost! Top!

Compliment van Patrickonline op 24 april 2019 over Lidl

Bedankt Lidl,

Ik ben tevreden geholpen, goed dat er aandacht wordt gegeven aan de kwaliteit maar ook aan de \"klacht\" die gemaakt wordt. Goede service op deze manier.
Ga zo door.

Compliment van grens op 18 april 2019 over Lidl

Natuurlijk ben ik tevreden met de oplossing, maar ik vind het jammer dat daarvoor deze weg nodig was.

Compliment van Jansen1954 op 14 april 2019 over Lidl

Erg mooi opgelost! Dank daarvoor.

Compliment van CASA56 op 12 april 2019 over Lidl

Mijn in steek was niet een vergoeding hier uit te halen maar meer het laten weten dat dit wel gebeurd (wel heel goed zo als Lidl dit oplost)

Compliment van debnathbk@gmail.com op 09 april 2019 over Lidl

HIERONDER BEIDE REACTIES VAN LIDL...ik ben wel tevreden met de 2e reactie maar het blijft onbegrijpelijk dat de klantenservice zo te werk gaat; is er teveel werkdruk, is dit het beleid van Lidl, neemt Lidl ongemotiveerde mensen in dienst?

1E REACTIE MIJN REDEN EN DE AANLEIDING OM EEN MELDING TE MAKEN BIJ KLACHT.NL

Geachte heer Debnath,
Naar aanleiding van uw correspondentie op 16-feb-2019 kunnen wij u als volgt informeren.
Helaas moeten wij u meedelen dat wij geen lijst hebben van alle biologische kazen en welke vegatarisch zijn. Wij hebben u reeds geinformeerd over het artikel biologische kaas met EAN 20715298. Indien u deze informatie ook graag van een andere kaas wenst te ontvangen, vernemen wij graag om welke ean (artikelnummer) het gaat.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie voldoende van dienst te zijn geweest en hopen u binnenkort weer als tevreden klant te mogen begroeten in een van onze filialen.

Uw Lidl Team

Lidl Nederland GmbH

2E REACTIE NA MELDING OP KLACHT.NL

Geachte heer Debnath,
Bedankt voor uw reactie,
Het is niet onze bedoeling om uw vraag te ontwijken, als u dit gevoel hebt gehad onze excuses hiervoor.
Kazen met het biologisch keurmerk mogen geen genetisch gemodificeerd stremsel bevatten. Voor onze biologische kazen gebruiken wij een microbieel stremsel, dat gemaakt is door micro-organismen. Dit stremsel is vegetarisch.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Uw Lidl Team

Lidl Nederland GmbH

Compliment van nruipers@planet.nl op 14 april 2019 over Lidl

Ja, ik ben tevreden over de afhandeling van mijn klacht. Lidl heeft mij een tegoedbon toegestuurd. Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling.

Compliment van Petra Wolters op 27 maart 2019 over Lidl

het zou fijn zijn als u de klant nog kan achterhalen.

Compliment van Henk2904 op 24 maart 2019 over Lidl

Prima opgelost

Compliment van R.janze op 17 maart 2019 over Lidl

Ik ga hiermee akkoord mee .
Maar er moet wel goed opgelet worden met vakken vullen.