Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

98%
1000 klachten gemeld
6 openstaande klachten
12 klachten in behandeling
982 klachten opgelost
5.0 /10
279 stemmen
279

Corona

Klacht van op 04 juli 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij Lidl Keizerslanden, Deventer heb je de meeste kans om CORONA op te lopen! Het is werkelijk een grote chaos bij de winkelwagentjes! Corona regels zijn hier ver te zoeken! De ongeinteresseerde medewerkers interesseert het geen malle moer! Wanneer ze de moeite... Lees meer

Reclame

Klacht van op 03 juli 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb speklappen gehaald in de winkel, want deze stonden in de folder. 2 voor 4 euro. Vraag ik aan de kassa of hij dat berekend. Onderaan de bon zeggen ze. Vervolgens vragen ze mij niet om de app te... Lees meer

aanbieding

Klacht van op 03 juli 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Aanbieding : 2 pakken gem. speklappen voor 4,00 euro. Onvoorstelbaar op de kassabon 2 X (ongeveer) 3,76 per stuk. Is toch ruim 3,50 meer. Is volgens de kassa medewerker omdat ik geen Lidl-app heb !!! Nou leg mij maar eens uit... Lees meer

Koffiebekers

Klacht van op 03 juli 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste heer/mevrIk heb gisteren de thermosbekers gekocht bij lidl. Ze zaten per 2 verpakt voor 4,99. Vanmorgen koffie gezet en er ingedaan voor onderweg. Maar helaas was de koffie na 1 uur dat ik het wilde drinken lauw. Hoe kunnen jullie... Lees meer

Slechte service

Klacht van op 02 juli 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bestelde veel producten online, met name veel gereedschapproducten. Echter de laatste bestelling kwamen zonder enige bescherming los mee met de vervoerder waardoor spullen beschadigd en zoek zijn geraakt. Aantal keren ook gemerkt dat de spullen al een keer gebruikt zijn... Lees meer

Compliment van Dennisdr op 27 juni 2020 over Lidl

Ik ga akkord mits ik een coupon per post krijg verzonden wat ik kan inwisselen bij de kassa. Die app heb ik niet van lidl en dus wens ik ook geen gebruik te maken van hun tegemoetkoming via de app.

Gegroet,
D. de Ruijter

9

Compliment van Hmarieke op 06 juli 2020 over Lidl

Dank voor de snelle afhandeling van de klacht en voor de voucher!

9

Compliment van Vespertilio op 25 juni 2020 over Lidl

Ja ik ga akkoord met de oplossing, Lidl heeft ook een coupon voor de supermarkt aan mij verzonden

7

Compliment van Doreth2010 op 24 juni 2020 over Lidl

Klacht wordt heel serieus genomen en gevolgd hoor actie

10

Compliment van Kaimpi21-06 op 04 juli 2020 over Lidl

Goede oplossing geboden hoor, bedankt daarvoor.

10

Compliment van Kanesenna op 06 juni 2020 over Lidl

Het ging mijn er alleen om dat het voor kleine kinderen gevaarlijkis. Ben blj dat er aan gewerkt wordt.

9

Compliment van S.Wilschut op 20 mei 2020 over Lidl

77310002122841653 is mijn klanten nr.
Ik heb hiermee nog nooit gewerkt.
Mijn vrouw besteld online en haalt boodschappen in Woerden Maarssen of Mijdrecht. Bij de Lidl. En we zijn groot verbruiker. Met totaal 5 kids. (Samengesteld gezin). En omdat we op de kleintjes moeten letten komen we bij de Lidl. Maar had geen app, en heb een account aangemaakt.
Ik hoop echt dat het zwembad weer snel in de aanbieding komt. ( pomp en filter).

7

Compliment van verhoek op 20 mei 2020 over Lidl

naar tevredenheid opgelost

9

Compliment van Koper1978 op 19 mei 2020 over Lidl

Fijne reactie. Ik wacht het af.

10

Compliment van Zulu6 op 15 mei 2020 over Lidl

Top bedankt voor het aanpakken van dit probleem.

10

Compliment van Mevr Kerkhof op 06 mei 2020 over Lidl

Ik ga akkoord met de oplossing. Jammer dat het 3 weken heeft geduurd, en er een klacht de deur uit moest.

7

Compliment van gelmar op 26 april 2020 over Lidl

Ik heb nog steeds bananen die niet goed zijn als ik weer een paar heb zal ik er een foto van maken. ik zie het nog even aan en anders koop ik voortaan bananen ik een andere supermarkt.

7

Compliment van louisa61 op 01 april 2020 over Lidl

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor u reactie.
Nee, ik ben geen Lidl plus klant.
Vervelend om te melden maar gister was het weer zover, in hetzelfde filiaal. Nu had ik wel direct de bon nagekeken, en is het verrekend. Maar ja moest wel weer even wachten.
Graag zie ik de coupon tegemoed.

Vriendelijke groet,
A.L.Leeuwendaal

8

Compliment van Mil vh op 13 april 2020 over Lidl

Wauw, ik moet echt eerlijk zeggen dat jullie het echt heel erg goed hebben opgelost! Jullie hebben mijn klacht serieus genomen en dat kan ik echt waarderen! Ik heb dit nog nooit meegemaakt, dat iemand handgeschreven een kaart erbij heeft gedaan. Tamara de Boer, van Lidl kantoor service, oprecht bedankt voor jouw kaart en wat er verder bij kwam kijken! Echt respect en ik ga ook lekker weer naar mijn Lidl filiaal in de buurt ;)

Met vriendelijke groet,

Milou

10

Compliment van ikkebenhet op 15 maart 2020 over Lidl

Niks meer van Lidl vernomen.
Wel vandaag in het filiaal geweest. De helft van de wagentjes is vervangen door grotere wagens. Goede oplossing, nu kan de klant zelf een keus maken.

7

Compliment van Surplus op 07 maart 2020 over Lidl

Een prima oplossing
Bedankt!

10

Compliment van Tillypaass op 08 maart 2020 over Lidl

Heel erg fijn dat ik toch nog aqua mini's mag ontvangen
Dank U wel!!

10