Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

100%
517 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
517 klachten opgelost
5.7 /10
183 stemmen
183

Fijn volkoren brood niet lager geprijsd

Klacht van Jan Melin de Vadicourt op 26 mei 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Lidl folder meldt dat de prijs van een heel fijn volkoren brood vanaf 22 mei 2023 is verlaagd van € 1,29 naar € 1,19. In het Lidlfiliaal te Heerenveen op het prijsbordje op 22 mei 2023: € 1,29. En thuisgekomen... Lees meer

Rotte bleekselderij

Klacht van Shanti Sprengers op 26 mei 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik koop al jaren bleekselderij... Ik gebruik er met mijn gezin tot 8 stronken per dag, over een jaar zijn er dat bijna 3000 per jaar... Ik gebruik er zoveel omdat ons gezin dat als medicijn drink vers geperst op... Lees meer

Stuk bot in kip

Klacht van Damian Zweepe op 26 mei 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Datum: 26-05-2023 Naam: Damian Adres: Hoekman Telefoonnummer: 0683236408 E-mail: [email protected] Geachte Lidl klantenservice, Ik wil graag een klacht indienen over een recentelijk incident dat heeft plaatsgevonden bij een van uw filialen. Op 25-05-2023 heb ik een verpakking kip gekocht bij uw winkel, locatie Lidl te Borne.... Lees meer

Garantie

Klacht van G j lap op 25 mei 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste 20-5-2022 heb ik een accu takkenzaag gekocht. Merk park side De zaag gaat niet meer heen en weer. Hij slipt Klantenservice gebeld, zou binnen 5 werkdagen bericht krijgen Niks gehoord. Weer gebeld en zou worden doorgegeven aan service partner grizzly, binnen 5... Lees meer

Accu van boormachine werkt wederom niet

Klacht van Catmeister op 19 mei 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste, Op 28-10-2022 heb ik een Parkside Performance accuboormachine inclusief accu en snellader besteld via Lidl.nl. Deze werd op 1 november bezorgd. Halverwege november, toen ik de boormachine slechts enkele malen had gebruikt, bleek de accu ineens niet meer op te... Lees meer

lege rekken

Klacht van RITA DE VISSCHER op 17 mei 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

ik ga vandaag 9.15 uur naar de winkel om het gehakt dat vanaf vandaag in de winkel zou liggen in reclame 1kg. gehakt aan net geen 7.00€. Het ligt nog niet in de koeling,ik vraag aan een medewerkster waar kan... Lees meer

Koffie cups

Klacht van Lidnr154 op 15 mei 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

In een doosje van 16 koffie cups Nescafé dolce gusto bellarom lungo gaan er minimaal 4 stuk in mijn nieuwe koffieapparaat. De cups springen open waardoor het hete water overal heen spuit.ik heb nog zeker 10 dozen op voorraad. Lees meer

Compliment van druif500 op 08 juni 2023 over Lidl

Ik ben zeer tevreden over de oplossing die Lidl heeft geboden.
En wil bij deze ook de mensen achter de website \"klach.nl\" hartelijk danken

10

Compliment van Peter2023 op 04 juni 2023 over Lidl

Ik waardeer dit echt. En het mag ook gezegd worden dat de producten bij Lidl doorgaans van hoge kwaliteit zijn. Het koffie \"incident\" is niet maatgevend voor de rest van het assortiment.

10

Compliment van Sherin1 op 15 mei 2023 over Lidl

Super

8

Compliment van Peter Drijvers op 09 mei 2023 over Lidl

Het voorstel die is gedaan is voor mij een prima voorstel dus bij deze opgelost jammer dat het niet in 1 keer opgelost kon worden maar ben nu tevreden bedankt

8

Compliment van john1111 op 05 mei 2023 over Lidl

hartelijk dank

9

Compliment van Koffiecups op 02 mei 2023 over Lidl

Met deze oplossing ben ik blij,hopelijk zijn er meerdere klachten gekomen over deze vernieuwde koffie ( café au lait)

7

Compliment van hansd63 op 29 april 2023 over Lidl

Prima opgelost door Lidl

9

Compliment van Henriette Smits op 24 april 2023 over Lidl

Geweldig opgelost op deze manier.. Wat een service! En zo snel.. Bedankt!

10

Compliment van keesb1962 op 22 april 2023 over Lidl

Hopelijk dat het ook in meerdere filialen opgelost kan worden

9

Compliment van SJPost op 04 mei 2023 over Lidl

Binnen twee uur ben ik gebeld door een medewerkester van LIDL met de toezegging dat ik mijn geld terug zou krijgen incl. een tegoedbon. Eerst even afwachten of het ook echt gebeurt, maar het geeft de burger moed. Na vijf dagen stond het geld op mijn rekening en was de korting ook binnen. Blijft over dat het jammer blijft dat een klacht niet via een \"normale\" procedure afgehandeld kon worden.

9

Compliment van Marienski op 13 april 2023 over Lidl

Goed opgelost.

9

Compliment van Marleentje1 op 11 april 2023 over Lidl

Goede en snelle oplossing

10

Compliment van MCG13 op 26 maart 2023 over Lidl

Snelle en correcte afhandeling van Lidl!

10

Compliment van Rita hu op 26 maart 2023 over Lidl

Dank je wel
Mvg
Rita

8

Compliment van Tommymeer op 14 maart 2023 over Lidl

Bedankt voor de oplossing. Heel fijn

8

Compliment van George1111 op 13 maart 2023 over Lidl

Netjes opgelost.

9

Compliment van Siepos2 op 01 maart 2023 over Lidl

In de voorgestelde oplossing wordt een snelle afhandeling van de klacht geboden en een coupon i n de Lidl app geplaatst zal worden.

9

Compliment van [email protected] op 02 maart 2023 over Lidl

Dankuwel voor het snelle tegenbericht.
Ik ga akkoord met de oplossing en hoop bij de volgende aankoop de vertrouwde smaak weer te proeven.

10

Compliment van ECA op 01 maart 2023 over Lidl

Weet alleen niet tot het geldig is er staat 29d betekend dat 29 dagen

8