Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 10 Supermarkten

98%
1059 klachten gemeld
0 openstaande klachten
11 klachten in behandeling
1048 klachten opgelost
6.4 /10
1028 stemmen
1028

Cellular beauty creme

Klacht van op 13 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Deze crème is echt nooit verkrijgbaar. Wekelijks kom ik in de Lidl voor de creme. Het is er nooit! Met de kerst net 1 serum kunnen kopen. Dat is toch belachelijk! Lidl zorg dat dit gewoon in het assortiment zit... Lees meer

controlle

Klacht van op 12 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

geachte heer mevr.ik doe altijd boodschappen.op lidl aan de spinozaweg.er gebeuren daar dingen dat ik me boodschappen doe op laan op zuid.punt 1 de bedrijfs leider is een muslim meneer ik discrimineer niet.maar als er een nederlander soliciteerd.krijg altijd te... Lees meer

controlle

Klacht van op 12 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

geachte heer mevr.ik doe altijd boodschappen.op lidl aan de spinozaweg.er gebeuren daar dingen dat ik me boodschappen doe op laan op zuid.punt 1 de bedrijfs leider is een muslim meneer ik discrimineer niet.maar als er een nederlander soliciteerd.krijg altijd te... Lees meer

Kogelbiefstuk

Klacht van op 11 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb zondag 27-1-19 de xxl kogelbiefstukken gehaald. Voor 9,99. Alleen ze waren echt niet lekker ze zagen er aan de buitenkant goed uit alleen kwam er met een mes niet doorheen en bij het eten was het zo taai... Lees meer

Bedorven vle3es

Klacht van op 09 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb bij Lidl 2 Irish Hereford Sirloin Steaks gekocht met een houdbaarheidsdatum tot 29-01-2019. Ik heb dit vlees volgens de instructies klaargemaakt op donderdag 23 januari j.l. Bij nuttigen bleek het vlees zuur te smaken. Het vlees bleek bedorven en rook... Lees meer

Compliment van Ronny Van Driessche op 20 februari 2019 over Lidl

Woon in Diksmuide ! Dus is de Lidl in Diksmuide !!!

10

Compliment van Santvoort1960 op 15 februari 2019 over Lidl

Prima, wil niet dat het weer voorkomt. Ook niet bij andere klanten. Mag niet kunnen.

9

Compliment van Matthijs876 op 14 februari 2019 over Lidl

Er is zojuist contact met mij opgenomen door de manager van het Lidl filiaal. Deze heeft mij bedankt voor mijn klacht en heeft uitgelegd wat ze gaan doen om te verbeteren. Zeer nette afhandeling van mijn klacht.

10

Compliment van R.van Schie op 09 februari 2019 over Lidl

Zeer snel en adequaat gereageerd!

9

Compliment van Dennisdr op 08 februari 2019 over Lidl

Dit is heel coulant. Kan prima goed mee leven. Hartelijk dank!.

10

Compliment van Ferry48 op 09 februari 2019 over Lidl

Snel en klantvriendelijk opgelost

10

Compliment van Kbrie op 28 januari 2019 over Lidl

Een zeer snelle reactie, wacht wel af of de oplossing ook uitvoerbaar blijkt te zijn. Dank voor de waardebon.

8

Compliment van Sanne Lever op 15 januari 2019 over Lidl

Hartelijk bedankt voor de snelle en nette reactie. Ik ben blij dat er iets met mijn klacht gedaan gaat worden. Ik hoop binnenkort de email te ontvangen.

8

Compliment van LarissaRusscher op 11 januari 2019 over Lidl

Heel fijn dat er wat aan gedaan gaat worden,
Ik hoor graag wat het eindreslutaat is .
Met vriendelijke groet Larissa

8

Compliment van kareldijk@ziggo.nl op 18 januari 2019 over Lidl

Is een redelijke oplossing.
Echter 3laags verkopen voor 4 laags is uit den bose.

7

Compliment van sterredag op 31 januari 2019 over Lidl

Compensatie en uiteindelijk product ontvangen. Bleek dat er wel degelijk wat mis was met de verzending. De medewerker die ik op dag 7 aan de telefoon kreeg toonde veel meer begrip. De waardebon had ik toen al ontvangen.
Deze mevrouw heeft het bestelde artikel opnieuw verzonden met het verzoek bij mogelijke dubbele levering de tweede te weigeren aan de deur. Deze levering heb ik netjes ontvangen binnen de gestelde termijnen en naar informatie van lidl zelf. Hoewel ik tussendoor nog bericht kreeg dat het oorspronkelijke product bij de buren zou zijn gebracht (beetje groot, maar goed), toen wij belden, snapte ze ook niks van de dat bericht en beschouwde we deze mail als niet verzonden. De tweede zending hebben we wel binnen gekregen. De eerste is echt nooit aangekomen. Uiteindelijk dus goed opgelost. Ik hoop dat lidl haar matras terug vindt.

8

Compliment van henk de bakker op 05 januari 2019 over Lidl

Goede oplossing hoop dat het niet meer gebeurt

7

Compliment van km_x op 05 januari 2019 over Lidl

Snelle en serieuze reactie, bedankt Lidl.

8

Compliment van rgouwenberg op 08 januari 2019 over Lidl

Ik ben content met deze afhandeling, maar het voornaamste vind ik
dat de zalm weer dezelfde hoogwaardige kwaliteit zal hebben als voorheen.
Ik heb mijn klacht dan ook ingediend, omdat ik begrijp dat uzelf niet de zalm
kweekt en verpakt, daar is het fout gegaan.

8

Compliment van Mai cox op 22 januari 2019 over Lidl

Netjes afgehandeld, dankjewel!

8

Compliment van Lilian Notermans op 31 december 2018 over Lidl

Dank u voor de snelle reactie. Met vriendelijke groet.
Lilian Notermans

9

Compliment van Maroucha1994 op 04 januari 2019 over Lidl

Hartstikke bedankt. Ik ben weer een tevreden klant!

10

Compliment van Cuyperslaan op 22 december 2018 over Lidl

Bedankt en een snelle oplossing.

8

Compliment van Broodmeneer op 22 december 2018 over Lidl

prima oplossing hoop dat er in het nieuwe jaar voldoende voorraad is .

10