Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

1258 klachten opgelost
4.7 /10
436 stemmen
436

Insect in potje doppertjes.

Klacht van marc carrilho op 20 oktober 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste, Op 20 oktober heb ik wat boodschappen gehaald. Kom thuis, tot mijn verbazing zie ik een insect in het potje. Walgelijk. Ik wil hier graag een goede oplossing voor. Anders ben ik genoodzaakt kassa in te schakelen. Geen goede reclame. Groet, Marc Carrilho. Lees meer

licht

Klacht van wete op 19 oktober 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

aan de zij kant is een der waar t licht door schijn presies in de huis kammer kijk er kontenu teegen-zou u hier wat aan kunen doen. groete nico Lees meer

Pannekoek meel

Klacht van Hennie1956weert op 17 oktober 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Belbake pannekoekmeel zitten beestjes in een soort kleine luis.de verloop datum 18-05-2022 nummer 121114-e/10:28:51.in het filiaan Weert een nieuw pak gekregen en het gemeld. Lees meer

Nasi du chef

Klacht van Eedse op 15 oktober 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ben al vele jaren fan en gebruiker van dit product, vandaag echter bleek mij bij het bereiden van dit product dat de samenstelling drastisch veranderd is, met de hoeveelheid ei, ham en prei normaliter in dit product , zou ik... Lees meer

Compliment van Marjolijn op 18 oktober 2021 over Lidl

Snelle reactie en oplossing.
Hoop wel dat mijn klacht over het slechte afsluiten van afwasmiddel flesje serieus wordt behandeld.

Compliment van Mevr Nagelkerken op 11 oktober 2021 over Lidl

Met sorry schiet ik weinig op. Ik woon in deze buurt en wil niet als dief over komen. Roddels gaan snel

Compliment van Spek1988 op 10 oktober 2021 over Lidl

Hopelijk nu wel snel een E-mail met retourlabel :)

Compliment van Djezzy op 09 oktober 2021 over Lidl

Snelle reactie en ze beloven er iets mee te doen zodat het in de toekomst niet meer zal voorkomen.

Compliment van Hans 30 op 14 oktober 2021 over Lidl

Lidl heeft mijn klacht netjes opgelost !

Compliment van Marblade op 20 oktober 2021 over Lidl

Mijntje Dekker van Customer Care Lidl Nederland is een kanjer in luisteren. Door goed te luisteren ontdekte zij waar de fout zat. En corrigeerde die eveneens.
Ik ben blij en tevreden met de oplossing. Dank ook aan Klacht.nl.
Vriendelijke groet, Maria

Compliment van Sensor prullenbak op 06 oktober 2021 over Lidl

Ja de prullebak kan retour en het geld kan ik ophalen.

Compliment van Cees de Vreugd op 07 oktober 2021 over Lidl

Ik had twee keuzes, mijn neiging naar nee is groter dan het ja, terwijk er positieve dingen er ook zijn. Kortingscoupons die ik mis lopen behoorlijk op.
Hoop dat er snel een oplossing komt. Overigens, we zijn weer een paar dagen verder, maar heb niets nog vernomen van een kleinigheidje.

Compliment van marcow03 op 04 oktober 2021 over Lidl

Ik wilde hier graag aandacht voor vanuit Lidl

Compliment van Jan-V op 03 oktober 2021 over Lidl

Prima voorstel en supersnel afgehandeld.

Compliment van P.Oudman op 03 oktober 2021 over Lidl

Ja zal er maar genoegen mee nemen!

Compliment van Ry13St9Li6 op 02 oktober 2021 over Lidl

Ik vind dit een zeer goede oplossing en ben er ook blij mee. Dank je wel Lidl.

Compliment van dirkencar op 01 oktober 2021 over Lidl

prima oplossing

Compliment van DickNelson op 29 september 2021 over Lidl

Snel en duidelijk excuses aangeboden, zelfs een kleine attentie onderweg naar mij. Dank je wel!

Compliment van [email protected] op 28 september 2021 over Lidl

Ja prima oplossing als ik geld terug krijg. Ik hoor nog wel hoe ik de navigatie terug kan sturen

Compliment van Veravandijk42 op 04 oktober 2021 over Lidl

Ik heb m’n geld terug gekregen

Compliment van Dreasbos op 20 september 2021 over Lidl

Na contact met Klacht.nl krijg nu een kortingscode van €35,- die kreeg ik na mijn mail met Lidl eerst niet. Die €5,- verzendkosten gaan van het verschil van €40,- af, hier kan ik mee leven.
mvg Andre

Compliment van Wil Mohren op 25 september 2021 over Lidl

Dat is natuurlijk onverwacht. Is ook duidelijk, waarom de bakmix niet goed is?

Compliment van mtienh op 13 september 2021 over Lidl

prima dat 't aangekaart wordt bij desbetreffende personen, de 2 longe mannen die bij de uitgang stonden, collega 's lidl.