Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 10 Supermarkten

98%
1059 klachten gemeld
0 openstaande klachten
11 klachten in behandeling
1048 klachten opgelost
6.4 /10
1028 stemmen
1028

Statiegeld

Klacht van op 19 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste Lidl, Als eerst gaat het over mijn vergeten bonnetje statiegeld met een bedrag van 5,25 datum: 24nov Op 2 feb was ik bij de filiaal Mathenesserdijk 123 Rotterdam om mijn statiegeldbon in te leveren... maar dit werdt geweigerd, zonder duidelijke reden... Lees meer

Matras is doorgezakt

Klacht van op 19 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb online bij Lidl 2 matrassen gekocht. 1x HN8S 7-zones koudschuimmatras (90 x 200 cm, H3) 1x HN8S 7-zones koudschuimmatras (90 x 200 cm, H4) Beide matrassen zijn gekocht op 8 Juli 2008 voor een bedrag van €.179,00 per stuk.... Lees meer

Electrische tandenborstel stuk na 3 mnd.

Klacht van op 19 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb 09-2018 bij Lidl Houten een electrische tandenborstel gekocht. Deze ging stuk op 01-1- 2019. Op het garantiebewijs staat een telefoonnr. welke gebeld dient te worden bij defecten. Dit nummer gebeld maar bleek onbereikbaar. Vervolgens telefonisch en via... Lees meer

Artikel geretouneerd

Klacht van op 18 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Artikel geretouneerd van de webshop. Nadat het ondeigelijk werkt. Veel te weinig geld terug gestort gekregen op mijn rekening. Van dit artikel zit ik al si nds November 2018 op een nieuwe koffer te wachten... is niet meer nodig. Ik wil wel... Lees meer

Terug betaling

Klacht van op 16 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb ik begin januari producten via de webwinkel terug gestort ik heb 5x gebeld 2x Whatsapp berichten achter gelaten en ben inmiddels bijna 3 maanden verder en ze kunnen mij nog steeds niks vertellen over de status van... Lees meer

Bio Kokospread

Klacht van op 14 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vanmorgen een potje Vita dÓr Bio Organic Kokosspread gekocht. Volgens Van Dale moet dit een 'smeersel' betreffen m.a.w. een smeuïge substantie die je op een boterham kunt uitsmeren. Leek me wel wat. Groot was mijn verbazing dat geen spread maar een keiharde... Lees meer

Niet werkende adapters

Klacht van op 13 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Van 2 verwarmingskussens: rug en nek, beide van Sivercrest zijn de adapters stuk. Klacht gemeld, maar niet ontvankelijk verklaard: buiten de garantie. Het verzoek om tegen betaling een nieuwe adapter te kopen werd ook afgewezen: buiten de garantie vallend. Vraag is: zijn... Lees meer

fruit

Klacht van op 13 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Regelmatig koop ik fruit bij de Lidl, het fruit blijft amper 3 dagen goed. Daarna verschijnen er rotte plekken. mijn vermoeden is dat het fruit te diep gevroren wordt waardoor de structure kapot gaat. als ik met mijn rotte fruit... Lees meer

Compliment van Ronny Van Driessche op 20 februari 2019 over Lidl

Woon in Diksmuide ! Dus is de Lidl in Diksmuide !!!

10

Compliment van Santvoort1960 op 15 februari 2019 over Lidl

Prima, wil niet dat het weer voorkomt. Ook niet bij andere klanten. Mag niet kunnen.

9

Compliment van Matthijs876 op 14 februari 2019 over Lidl

Er is zojuist contact met mij opgenomen door de manager van het Lidl filiaal. Deze heeft mij bedankt voor mijn klacht en heeft uitgelegd wat ze gaan doen om te verbeteren. Zeer nette afhandeling van mijn klacht.

10

Compliment van R.van Schie op 09 februari 2019 over Lidl

Zeer snel en adequaat gereageerd!

9

Compliment van Dennisdr op 08 februari 2019 over Lidl

Dit is heel coulant. Kan prima goed mee leven. Hartelijk dank!.

10

Compliment van Ferry48 op 09 februari 2019 over Lidl

Snel en klantvriendelijk opgelost

10

Compliment van Kbrie op 28 januari 2019 over Lidl

Een zeer snelle reactie, wacht wel af of de oplossing ook uitvoerbaar blijkt te zijn. Dank voor de waardebon.

8

Compliment van Sanne Lever op 15 januari 2019 over Lidl

Hartelijk bedankt voor de snelle en nette reactie. Ik ben blij dat er iets met mijn klacht gedaan gaat worden. Ik hoop binnenkort de email te ontvangen.

8

Compliment van LarissaRusscher op 11 januari 2019 over Lidl

Heel fijn dat er wat aan gedaan gaat worden,
Ik hoor graag wat het eindreslutaat is .
Met vriendelijke groet Larissa

8

Compliment van kareldijk@ziggo.nl op 18 januari 2019 over Lidl

Is een redelijke oplossing.
Echter 3laags verkopen voor 4 laags is uit den bose.

7

Compliment van sterredag op 31 januari 2019 over Lidl

Compensatie en uiteindelijk product ontvangen. Bleek dat er wel degelijk wat mis was met de verzending. De medewerker die ik op dag 7 aan de telefoon kreeg toonde veel meer begrip. De waardebon had ik toen al ontvangen.
Deze mevrouw heeft het bestelde artikel opnieuw verzonden met het verzoek bij mogelijke dubbele levering de tweede te weigeren aan de deur. Deze levering heb ik netjes ontvangen binnen de gestelde termijnen en naar informatie van lidl zelf. Hoewel ik tussendoor nog bericht kreeg dat het oorspronkelijke product bij de buren zou zijn gebracht (beetje groot, maar goed), toen wij belden, snapte ze ook niks van de dat bericht en beschouwde we deze mail als niet verzonden. De tweede zending hebben we wel binnen gekregen. De eerste is echt nooit aangekomen. Uiteindelijk dus goed opgelost. Ik hoop dat lidl haar matras terug vindt.

8

Compliment van henk de bakker op 05 januari 2019 over Lidl

Goede oplossing hoop dat het niet meer gebeurt

7

Compliment van km_x op 05 januari 2019 over Lidl

Snelle en serieuze reactie, bedankt Lidl.

8

Compliment van rgouwenberg op 08 januari 2019 over Lidl

Ik ben content met deze afhandeling, maar het voornaamste vind ik
dat de zalm weer dezelfde hoogwaardige kwaliteit zal hebben als voorheen.
Ik heb mijn klacht dan ook ingediend, omdat ik begrijp dat uzelf niet de zalm
kweekt en verpakt, daar is het fout gegaan.

8

Compliment van Mai cox op 22 januari 2019 over Lidl

Netjes afgehandeld, dankjewel!

8

Compliment van Lilian Notermans op 31 december 2018 over Lidl

Dank u voor de snelle reactie. Met vriendelijke groet.
Lilian Notermans

9

Compliment van Maroucha1994 op 04 januari 2019 over Lidl

Hartstikke bedankt. Ik ben weer een tevreden klant!

10

Compliment van Cuyperslaan op 22 december 2018 over Lidl

Bedankt en een snelle oplossing.

8

Compliment van Broodmeneer op 22 december 2018 over Lidl

prima oplossing hoop dat er in het nieuwe jaar voldoende voorraad is .

10