Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Supermarkten

99%
1071 klachten gemeld
1 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
1069 klachten opgelost
4.8 /10
277 stemmen
277

Pizza

Klacht van op 31 oktober 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

In lidl Tilburg een doner pizza gekocht, na het opwarmen heb ik er een hap van genomen en meteen erna kreeg ik een flinke pijn en bloed in me mond en voelde ik iets scherps, ik heb foto's genomen van... Lees meer

Legen vakken

Klacht van op 31 oktober 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

In de Lidl Lelystad koopmanstraat Worden de vakken niet op tijd bij gevuld Dagen achter elkaar staan de vakken leeg Als je denkt daar je product te kunnen pakken Er word daar echt niet op tijd gevuld ze horen Voor dat... Lees meer

hondenbrokken

Klacht van op 29 oktober 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij het thuis nalezen van de bon (ik had mijn bril niet bij me) ontdekte ik dat ik hondenbrokken (€7,99) heb betaald. Als eerste op de bon dus waarschijnlijk een vergissing. Ik heb thuis alleen een kat en bij het... Lees meer

Compliment van Rva59 op 29 oktober 2020 over Lidl

ik heb vertrouwen erin dat dit goed opgelost word

10

Compliment van P.K.M.Loman Loman op 20 oktober 2020 over Lidl

Mijn mobile nummer waar de lidl app op staat is 06-51645036. ALVAST BEDANKT VOOR DE MOEITE.

9

Compliment van vissershut op 16 oktober 2020 over Lidl

Nikki van de Lidl gaat contact opnemen met filiaal

10

Compliment van kaasenzo1 op 14 oktober 2020 over Lidl

Zijner nog mee bezig

7

Compliment van Robinsteijn op 19 oktober 2020 over Lidl

Streepjescode: 20917647
Houdbaarheidsdatum: 17.03.21
Lotcode: L236605:56
0640879740

8

Compliment van Helena B. op 12 oktober 2020 over Lidl

Lidl heeft mij gemaild dat ze dit probleem in overweging nemen. Ik hoop dat de uitkomst positief is.
Ben zeer tevreden over de snelle reactie van Lidl.

10

Compliment van Danielle Boevink 1966 op 14 oktober 2020 over Lidl

Netjes dat jullie een waardecheck hebben gegeven. Hoop alleen dat het probleem ook verholpen worst natuurlijk!

8

Compliment van Peervan op 08 oktober 2020 over Lidl

Beste Klantenservice van team Lidl Nederland,

Bedankt dat de klacht in behandeling is genomen en dat er een reactie is gegeven. Hopelijk helpt dit om het beleid in de winkel te verbeteren. Er is inmiddels een Lidl Plus account aangemaakt. Het bijbehorende nummer is 06-24826691.

Met vriendelijke groet,
Peer van Arendonk

7

Compliment van 1954 Jeannette op 06 oktober 2020 over Lidl

Ja prima. Lidl Brunssum rumpenerstraat

10

Compliment van M. Schreur op 04 oktober 2020 over Lidl

Graag duidelijk antwoord

8

Compliment van Cynthiaivette12 op 27 september 2020 over Lidl

Goede en snelle oplossing, bedankt

9

Compliment van MdM97 op 23 september 2020 over Lidl

Bedankt voor de snelle en vriendelijke reactie :)

8

Compliment van [email protected] op 06 oktober 2020 over Lidl

De geboden oplossing was goed. We blijven trouwe klant van de Lidl.

9

Compliment van radiobambino op 04 september 2020 over Lidl

Dank voor de uitleg en het duidelijk antwoordt, misschien volgende keer in de winkel een bordje met uitleg er bij

8

Compliment van Miek1954 op 04 september 2020 over Lidl

Netjes opgelost ben gewoon weer naar lidl gegaan om boodschappen

9

Compliment van Edlidl op 29 augustus 2020 over Lidl

Ja ik ga akkoord

9

Compliment van midlivelover op 11 september 2020 over Lidl

Het was eerder een melding dan een klacht en aangezien Lidl de kaas niet zelf maakt is Lidl daar in mijn ogen ook niet verantwoordelijk voor. Desalniettemin heeft Lidl zijn verantwoordelijkheid opgenomen en daar heb ik respect voor.

10

Compliment van meneer op 23 augustus 2020 over Lidl

winkel ging zaterdagmorgen klokslag 8 uur open vloer gedweild alles netjes ruim klasse nu nog volhouden succes ermee

9