Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Supermarkten

99%
1275 klachten gemeld
5 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
1270 klachten opgelost
4.8 /10
400 stemmen
400

jungle mini's

Klacht van op 14 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

ik heb 3 volle spaarkaarten en ben ruim voor het verstrijken van de actie naar de lidl gegaan om ze in te wisselen, maar alles was al weg. Er werd me verteld dat ze weer binnen zouden komen, maar nu... Lees meer

Kapotte piraten zandbak

Klacht van op 14 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

referentie: 59852024 Ik heb voor mijn dochter een zandbak piratenschip gekocht en deze aan mijn dochter op 29-4-2021 gegeven; Bij het monteren van de zanbak bleek het rode zitje kapot te zijn en heb direct de volgende ochtend contact opgenomen met... Lees meer

Brokjes in milq melk

Klacht van op 14 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ook wij zijn erachter gekomen dat de nieuwe versie halfvolle melk van Milq regelmatig een soort van beige tot zwarte puntjes die rond in de melk zweven. Eerste vermoeden was dat het al in het glas zou zitten, maar na testen... Lees meer

Onveilige situatie in Lidl filiaal

Klacht van op 14 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

In Lidl filiaal in winkelcentrum de Parade (Pijnacker-Nootdorp) is het al weken lang vaker dan niet verschrikkelijk druk, zijn er hoestende medewerkers die vervolgens pal achter klanten gaan staan, en doen medewerkers en leidinggevenden die vervelende mondkapjes gewoon lekker af.... Lees meer

Slechte bezorging

Klacht van op 12 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb op 14-04-2021 een loungeset besteld en er werd vermeld dat hier een bezorg moment voor afgesproken zou worden en dat ik op de hoogte zou worden gehouden via “track and trace”. Helaas heb ik geen enkele informatie ontvangen... Lees meer

Compliment van [email protected] op 14 mei 2021 over Lidl

Ik ben tevreden met deze oplossing en dat ze er echt iets aan gaan doen !
Klant is koning.

9

Compliment van Myrjam Gijsen op 14 mei 2021 over Lidl

Bedankt voor het doorsturen.
Ikzelf heb nergens een formulier gevonden om in België mijn klacht te kunnen insturen.
Ik vind het super dat jullie dit wel willen doen.
Ik hoop alleen dat ik nu ook iets van hier uit ga ontvangen.

9

Compliment van John van Haeften op 11 mei 2021 over Lidl

De klacht is gelezen en naar mijn mening goed opgelost. Chapeau!

8

Compliment van L.rklo055 op 06 mei 2021 over Lidl

Ik ben er tevreden over dat het zo spoedig in behandeling genomen is, voor nu nog in verdere afwachting.

9

Compliment van Melkliefhebber op 13 mei 2021 over Lidl

Netjes en snel opgelost.
Oude melk is terug (was misschien even niet leverbaar, maar daar heb ik niets over gehoord).
Toch nog een kleine vergoeding gekregen, wat niet nodig was.
Complimenten aan Lidl.

10

Compliment van Facturatie op 30 april 2021 over Lidl

Probleem is opgelost.

10

Compliment van 3kus op 28 april 2021 over Lidl

Een vergoeding is niet nodig. Graag het oude merk terug.

8

Compliment van Goede korting op 30 april 2021 over Lidl

Dit is een goede oplossing als ik de jungle mini’s heb ontvangen ben ik tevreden!!!!

8

Compliment van Makkinje2905 op 22 april 2021 over Lidl

Prima oplossing in het vervolg moet ik opletten om naar de datum te kijken

10

Compliment van Carlesta op 17 april 2021 over Lidl

Heel correct afgehandeld, want ik ga er vanuit dat de klantenservice juiste informatie geeft.

8

Compliment van [email protected] op 15 april 2021 over Lidl

Natuurlijk,ik meld dit aan jullie omdat ik op dat moment niet de enigste in de winkels was voor dit artikel. En dat jullie iets met mijn klacht kunnen.

9

Compliment van [email protected] op 14 april 2021 over Lidl

Beter een klacht krijgen dan mensen niets zeggen en verder gaan kijken ben zelf 40 jaar rayonleider bij Wibra geweest weet er alles van succes

9

Compliment van JLeenstra op 23 april 2021 over Lidl

Uiteindelijk is er een oplossing gekregen op 23 april 2021.We hebben twee andere mobiele drukreinigers gekregen van Compernass. Door steeds aan te geven dat Lidl een niet werkend product verkocht, heeft lidl het opgelost. De twee mobiele hoge druk reinigers werkten ook eerst niet.... Vervolgens nog maar eens op onderzoek uit gegaan. Het is een eenvoudig apparaat met weinig mogelijkheden. Uiteindelijk zag ik dat het rubbertje dat het waterreservoir verbind met het onderste gedeelte niet goed om de verbinding zat. Toen dat probleem was opgelost kwam er druk op het apparaat. Ik vermoed dat dat het probleem was met de andere hoge druk reinigers. Als er iemand met kennis bij de klachtenservice had gezeten en ons hierop had gewezen, was er door een ieder veel tijd en ergernis bespaart gebleven!

7

Compliment van Wilma 62 op 28 maart 2021 over Lidl

Snel reactie ik ga uit van een snelle en passende oplossing.

7