Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

99%
928 klachten gemeld
2 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
926 klachten opgelost
6.0 /10
343 stemmen
343

Onvriendelijkheid

Klacht van op 14 oktober 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

In de lidl vestiging in hoensbroek is er een cassiere,Gerda genaamd,die wel zo onvriendelijk is. Mevrouw vind het niet nodig om vriendelijk goededag te zeggen of uberhaubt maar te communiceren met de klant. Ze heeft het veels te druk met... Lees meer

Weer geen broodjes

Klacht van op 14 oktober 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Om 13.30 uur vandaag zondag 13 oktober was het broodsschap zo goed als leeg. Geen zaden croissants geen walnotenbroodjes . Wat er wel lag waren zoete dingen. Dus stond ik vandaag wederom .. Net als de mensen om... Lees meer

Camping standenstoel

Klacht van op 13 oktober 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

In april 2 stoelen gekocht met bijp. voetenbankjes bij de Lidl in Meppel. In onze vakantie in junijuli is al 1 stoel stuk gegaan. Standenonderdeel armleuning defect. Stoel teruggebracht naar Lidl en geld terug gekregen. In onze korte vakantie eind... Lees meer

Belachelijke Product

Klacht van op 13 oktober 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Jullie Verkopen Chilli chips heb dit laatst gekocht want had trek in wat chips. tot mijn verbazing was de zak niet alleen voor minder dan 13 gevuld maar ook alle chips waren gekruimeld. uiteindelijk aan de bodem gekomen en nog... Lees meer

Compliment van Dennisdr op 05 oktober 2019 over Lidl

Hallo,
Hier kan ik prima mee tevreden zijn!. Nogmaals de Solevita siroop drink ik al jaren, alleen sommige wijzigingen in de verpakking en sluitingen kunnen negatieve gevolgen hebben voor de gebruiksvriendelijkheid voor de consument. Ik vind het te prijzen dat dit ook daadwerkelijk serieus behandeld word!. Ik heb de verpakking bewaard, welke ik evt. ter onderzoek beschikbaar wil stellen mocht dit nog nodig zijn!.

groetjes,
vaste klant Lidl Mierlo,
D. de Ruijter

10

Compliment van colazero op 04 oktober 2019 over Lidl

U heeft service getoond. Fijn mvg, Diana

10

Compliment van Riavoss op 22 september 2019 over Lidl

Vind ik een hele goede oplossing, bedankt. Mijn adres is.Mookhoekplein 29 3042 VV Rotterdam

10

Compliment van bmarq op 18 september 2019 over Lidl

Lidl heeft foto’s en informatie opgevraagd over het product

9

Compliment van Dennis82 op 10 september 2019 over Lidl

Uiteindelijk netjes opgelost.

8

Compliment van Jacueline.vanklooster@hotmail.com op 06 september 2019 over Lidl

Kan alleen door de week van maandag t/m donderdag het pakket na 17.30 uur ontvangen. Vrijdag ben ik een groot deel van de dag thuis.

8

Compliment van goudie op 06 september 2019 over Lidl

Het is opgelost zonder jullie was dat niet gelukt mijn hartelijke dank daarvoor
Mvrgr marion

10

Compliment van adam1976 op 03 september 2019 over Lidl

super goed

10

Compliment van EEGDEMAN op 17 september 2019 over Lidl

inmiddels is e.e.a. naar volle tevredenheid opgelost.

8

Compliment van hakimusawi op 27 augustus 2019 over Lidl

Zojuist bericht gekregen dat het aankoopbedrag direct teruggestort is.

8

Compliment van soefie55 op 24 augustus 2019 over Lidl

keurig opgelost

8

Compliment van Wil-ruud op 24 augustus 2019 over Lidl

Hoop dat Het niet weer gebeurt.

8

Compliment van Gewoon1 op 29 augustus 2019 over Lidl

Goed opgelost! Fijn dat de klacht zo snel serieus werd genomen!

10

Compliment van boelbeesten@gmail.com op 28 augustus 2019 over Lidl

Ik ben zeer verrast met de €5,- waardebon die me wordt toegestuurd had hier niet op gerekend , alvast bedankt hier voor .

9

Compliment van Latjik op 30 augustus 2019 over Lidl

Het zou niet nodig moeten zijn als iedere week 4 tijdschriften correct bij elkaar zitten, want ik lees ze graag en wil ze ook iedere week kopen, maar niet met het idee dat weer hetzelfde Grazia als de week daavoor weer bij zit.
Bedankt voor jullie gebaar met de waardebon, dat waardeer ik, had niet gehoeven, als alles correct is.

8

Compliment van A louissen op 24 augustus 2019 over Lidl

Zeer sympathieke oplossing dank

9

Compliment van Meissie77 op 07 augustus 2019 over Lidl

Bedankt voor het snelle handelen, wel hoor ik graag nog of de oorzaak is gevonden en verholpen zodat ik weer de cassis variant kan kopen.

8

Compliment van Baukedeb op 08 augustus 2019 over Lidl

Helaas kon ik geen foto maken van het product

8

Compliment van OscarB op 19 augustus 2019 over Lidl

Prima afgehandeld.

10

Compliment van hu1948 op 09 augustus 2019 over Lidl

We hebben 5€ gekregen en de klacht is doorgestuurd naar de leverancier.
Ik hoop dat de leverancier/producent het probleem serieus neemt.
Als de producent inderdaad iets met de klacht gaat doen ben ik tevreden.
Mochten er weer problemen zijn zal ik zeker aan de bel trekken.
Gr
Nico Hulshof

7