Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

100%
983 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
983 klachten opgelost
4.8 /10
259 stemmen
259

Aanbieding

Klacht van op 08 augustus 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik ging voor een aanbieding uit de reclamefolder. 3 emmertjes snack groenten voor 5,00 euro. ( 38% korting ) Aan de kassa moest ik de normale prijs betalen. Ik kreeg alleen korting als ik een App op mijn telefoon heb. Zeer vreemd en onvriendelijk... Lees meer

Druiven

Klacht van op 07 augustus 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb deze week 3 keer naar Lidl geweest om druiven met pit voor 0,99. Dinsdag waren ze op, dus heb ik besteld voor woensdag. Waren niet binnengekomen, maar weer ik bestelde weer voor donderdag. Niet binnengekomen, maar vandaag Vrijdag kwamen ze wel. Dus... Lees meer

Kong Strong Caramelsmaak

Klacht van op 07 augustus 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Sinds een half jaar zitten er tussen de blikjes Kong Strong regelmatig blikjes waar een verschrikkelijk sterke caramel smaak aan zit, alsof het blikje bedorven is zo sterk. Inmiddels al zeker een tree van 15 blikjes op die manier weggegooid.... Lees meer

Corona beleid ver te zoeken.

Klacht van op 07 augustus 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij de Lidl op het Gildeplein in Purmerend is het corona beleid ver te zoeken.Er hangt bij de voordeur een groot rood papier waarop staat (winkelwagen verplicht).Mensen lopen gewoon zonder winkelwagen de winkel binnen en er wordt niks van... Lees meer

Webshop werkt niet

Klacht van op 06 augustus 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

@LidlNederland website werkt niet ... je besteld iets, bedrag wordt netjes afgeschreven alleen krijg je geen bevestigingsmail. Gebeld en @LidlNederland geeft zelf aan bekend probleem, website werkt niet goed. Ukrijgt over 10 dagen uw geld terug. VREEMD ??? Lidl zal... Lees meer

Bedorven levensmiddelen

Klacht van op 06 augustus 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

In een korte periode (4 weken) verschillende levensmiddelen gekocht die bedorven en of beschimmeld waren, bedorven drinkyogert, beschimmeld roggebrood, beduimelde blok kaas en witlof die aan het rotte was deze artikelen waren niet over de houdbaarheidsdatum heen. Lees meer

Ijs

Klacht van op 05 augustus 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb ijs bij lidl gekocht, altijd lekker ijs, behalve deze neapolitan crea sandwiches,de koekjes die eromheen zitten zijn niet te eten, zijn slap, jammer had bezoek en schaamde me een beetje, volgens mij is het beter de koekjes er... Lees meer

Compliment van DouhJ op 04 augustus 2020 over Lidl

Het aanspreken en benadrukken dat de 1,5 meter helaas noodzakelijk is blijft een prima oplossing. Controle op de 1,5 meter als er signalen zijn als deze, dat een klant een medewerker op de 1,5 meter wijst en dan een reactie krijgt dat dit vaak niet mogelijk is blijft ombegrijpelijk.

7

Compliment van A.G.J.M. Kusters op 30 juli 2020 over Lidl

Lidl heeft de ingediende klacht adequaat en super snel opgelost.
complimenten, LIDL..

10

Compliment van Rickyvrijsen op 12 juli 2020 over Lidl

Dankjewel voor de oplossing

10

Compliment van Dennisdr op 27 juni 2020 over Lidl

Ik ga akkord mits ik een coupon per post krijg verzonden wat ik kan inwisselen bij de kassa. Die app heb ik niet van lidl en dus wens ik ook geen gebruik te maken van hun tegemoetkoming via de app.

Gegroet,
D. de Ruijter

9

Compliment van Hmarieke op 06 juli 2020 over Lidl

Dank voor de snelle afhandeling van de klacht en voor de voucher!

9

Compliment van Vespertilio op 25 juni 2020 over Lidl

Ja ik ga akkoord met de oplossing, Lidl heeft ook een coupon voor de supermarkt aan mij verzonden

7

Compliment van Doreth2010 op 24 juni 2020 over Lidl

Klacht wordt heel serieus genomen en gevolgd hoor actie

10

Compliment van Kaimpi21-06 op 04 juli 2020 over Lidl

Goede oplossing geboden hoor, bedankt daarvoor.

10

Compliment van [email protected] op 03 augustus 2020 over Lidl

Hartelijk dank voor de kadobon van Lidl, na de klachten over de spinazie waar plastic in zat. We gaan er een flesje wijn voor kopen en op de leuke afloop proosten. Mvg Marja

9

Compliment van Kanesenna op 06 juni 2020 over Lidl

Het ging mijn er alleen om dat het voor kleine kinderen gevaarlijkis. Ben blj dat er aan gewerkt wordt.

9

Compliment van S.Wilschut op 20 mei 2020 over Lidl

77310002122841653 is mijn klanten nr.
Ik heb hiermee nog nooit gewerkt.
Mijn vrouw besteld online en haalt boodschappen in Woerden Maarssen of Mijdrecht. Bij de Lidl. En we zijn groot verbruiker. Met totaal 5 kids. (Samengesteld gezin). En omdat we op de kleintjes moeten letten komen we bij de Lidl. Maar had geen app, en heb een account aangemaakt.
Ik hoop echt dat het zwembad weer snel in de aanbieding komt. ( pomp en filter).

7

Compliment van verhoek op 20 mei 2020 over Lidl

naar tevredenheid opgelost

9

Compliment van Koper1978 op 19 mei 2020 over Lidl

Fijne reactie. Ik wacht het af.

10

Compliment van Zulu6 op 15 mei 2020 over Lidl

Top bedankt voor het aanpakken van dit probleem.

10

Compliment van Mevr Kerkhof op 06 mei 2020 over Lidl

Ik ga akkoord met de oplossing. Jammer dat het 3 weken heeft geduurd, en er een klacht de deur uit moest.

7

Compliment van gelmar op 26 april 2020 over Lidl

Ik heb nog steeds bananen die niet goed zijn als ik weer een paar heb zal ik er een foto van maken. ik zie het nog even aan en anders koop ik voortaan bananen ik een andere supermarkt.

7