Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

100%
460 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
460 klachten opgelost
5.6 /10
157 stemmen
157

Vita d'or pindakas

Klacht van Tarik candar op 21 september 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik kocht vandaag pindaka's en toen ik het opende, vond ik er een stuk hard rood plastic in.Ik ben blij dat ik het zag. Wat zou er gebeurd zijn als de kinderen het hadden geopend en opgegeten? Lees meer

Aanbiedingen

Klacht van Wil bohning op 13 september 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij deze wil ik mijn beklag indienen over het van te voren scannen van de aanbiedingen bij Lidl wat vaak niet lukt of helemaal niet vooral bij ouderen. In plaats van de aanbiedingsprijs wordt dan de volle prijs betaald. Conclusie,... Lees meer

Afval op terrein

Klacht van Schoon Nederland op 08 september 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij de Lydl in Helmond, locatie Geysendorfferstraat 23 ligtcontzettend veel afval. Dit kis een mooie winkel maar het afval maakt dat ik hier niet meer heen ga. Het is ook verplicht als ik me niet vergis om het terrein schoon... Lees meer

Watermeloen niet eetbaar

Klacht van HT.Cuijk op 05 september 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

De watermeloen die ik kocht in een Lidl filiaal in Cuijk bleek aan de binnenkant wit van kleur met in het midden weinig tot geen rijpe gedeelte. Ik heb er 8 euro voor betaald,schandalig dat ze dit in de winkel aanbieden. Lees meer

Spaarzegel

Klacht van [email protected] op 01 september 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Geachte medewerker Ik heb vandaag voor 20,66 boodschappen gedaan bij de lidl en heb maar 1 spaarzegel voor de vooraad bussen gekregen in plaats van 2. Heb dit aangekaart bij de bedrijfsleider van het filiaal maar moest dit online regelen... Lees meer

zeer klantonvriendeijke app

Klacht van Nepapp op 01 september 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ze denken zeker dat je niets beters te die hebt en mensen zonder app staan schaamteloos buitenspel . Mijdt de Lidl zoveel mogelijk nu vanwege ergernis over de app, maar assortiment is op sommige punten best goed. Ja en dan... Lees meer

Schroef in aardappel verpakking

Klacht van saschazxx op 29 augustus 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Zo’n 2 weken geleden bij Lidl gemeld dat er een schroef in de verpakking van onze aardappeltjes zat. Een aantal dagen geleden een follow up gestuurd, maar nog steeds geen reactie. Ik vind dit niet netjes, want het gaat wel... Lees meer

Compliment van TBerger op 11 september 2023 over Lidl

snelle reactie en goed service, en alle begrip.

10

Compliment van Pierre s op 30 augustus 2023 over Lidl

Ik vind het fijn dat ik gehoord ben als je een mankement hebt is het fijn een beetje hulp

8

Compliment van Solevita Multivitamine Knijpzakjes op 14 augustus 2023 over Lidl

Beste Lidl, Hartelijk dank voor jullie snelle reactie. Ik ben heeeeel erg blij te horen dat de knijp drinkzakjes dus toch niet uit het assortiment zijn !!!! (Wat een medewerker mij dus wel verteld had in de winkel.... toen ik het daar navroeg) Ook heel erg bedankt dat u wel de moeite heeft genomen het tot op de bodem voor mij uit te zoeken. En de aangeboden coupon vind ik al helemaal top service. Ik heb nog geen account/app. Maar ik zal deze vandaag nog aanmaken met het e-mail adres dat ik vermeld heb bij deze klacht/vraag. Kunnen jullie inzien welk e-mail adres dat was/is? Of zal ik jullie apart nog even een mail sturen hierover. (gezien ik mijn e-mail adres/telefoon nr liever privé houd als het gaat.....) Nogmaals top (klanten)service! Ben echt meer dan tevreden zelfs en positief verrast. Daar kunnen oprecht velen nog wat van leren. Nogmaals hartelijk dank!
Als het goed is kunnen jullie dus morgen mijn Lidl Plus app account vinden onder het door mij al eerder opgegeven e-mail adres. En zo niet hoor ik het graag van u/jullie. Met vriendelijke groet Mevr. E.

10

Compliment van Mats94 op 28 juli 2023 over Lidl

snelle service

10

Compliment van Kees Tijmstra op 07 juli 2023 over Lidl

Ze sturen een nieuwe boor!
Super oplossing.

10

Compliment van Theo de Mie op 22 juni 2023 over Lidl

Oke, weet ik in ieder geval dat het geen defect is, bedankt.

10

Compliment van druif500 op 08 juni 2023 over Lidl

Ik ben zeer tevreden over de oplossing die Lidl heeft geboden.
En wil bij deze ook de mensen achter de website \"klach.nl\" hartelijk danken

10

Compliment van Peter2023 op 04 juni 2023 over Lidl

Ik waardeer dit echt. En het mag ook gezegd worden dat de producten bij Lidl doorgaans van hoge kwaliteit zijn. Het koffie \"incident\" is niet maatgevend voor de rest van het assortiment.

10

Compliment van Sherin1 op 15 mei 2023 over Lidl

Super

8

Compliment van Peter Drijvers op 09 mei 2023 over Lidl

Het voorstel die is gedaan is voor mij een prima voorstel dus bij deze opgelost jammer dat het niet in 1 keer opgelost kon worden maar ben nu tevreden bedankt

8

Compliment van john1111 op 05 mei 2023 over Lidl

hartelijk dank

9

Compliment van Koffiecups op 02 mei 2023 over Lidl

Met deze oplossing ben ik blij,hopelijk zijn er meerdere klachten gekomen over deze vernieuwde koffie ( café au lait)

7

Compliment van hansd63 op 29 april 2023 over Lidl

Prima opgelost door Lidl

9

Compliment van Henriette Smits op 24 april 2023 over Lidl

Geweldig opgelost op deze manier.. Wat een service! En zo snel.. Bedankt!

10

Compliment van keesb1962 op 22 april 2023 over Lidl

Hopelijk dat het ook in meerdere filialen opgelost kan worden

9

Compliment van SJPost op 04 mei 2023 over Lidl

Binnen twee uur ben ik gebeld door een medewerkester van LIDL met de toezegging dat ik mijn geld terug zou krijgen incl. een tegoedbon. Eerst even afwachten of het ook echt gebeurt, maar het geeft de burger moed. Na vijf dagen stond het geld op mijn rekening en was de korting ook binnen. Blijft over dat het jammer blijft dat een klacht niet via een \"normale\" procedure afgehandeld kon worden.

9

Compliment van Marienski op 13 april 2023 over Lidl

Goed opgelost.

9

Compliment van Marleentje1 op 11 april 2023 over Lidl

Goede en snelle oplossing

10

Compliment van MCG13 op 26 maart 2023 over Lidl

Snelle en correcte afhandeling van Lidl!

10