Het kan voorkomen het druk is in de trein en dat je moet staan. Echter was vanmorgen in de trein van heerlen naar Sittard veel te druk. Ik kreeg het benauwd en had moeite met afmaken. Er kon vanaf spaubeek... Lees meer
Er zijn nu veel te kleine treinen. Ik reis altijd met de sprinter vanuit geleen-oost naar heerlen. Doordat de trein nu ook doorrijd naar kerkrace-centrum zitten er nog meer mensen in de trein. Daardoor is de trein dus veels te... Lees meer
Vanmorgen om 7.56 wilde ik de buurtbus in Leveroy pakken. Ik stond met 5 andere reizigers te wachten bij de bushalte. De buurtbus kwam en zat al helemaal vol!! Niemand kon mee. We zouden een uur moeten wachten en hierdoor... Lees meer
Ik gebruik altijd de lijn 2 naar nazareth dat is nu de 3 die stopt echter niet meer bij meerssenerweg 71, waardoor ik nu 7 minuten langer moet lopen naar men huis van de eerst volgende halte! Dit vind ik... Lees meer
Vanmorgen vanuit Echt vertrokken met een kleine vertraging, in Roermond moest ik overstappen naar NS. Hier was geen paaltje voor in- en uit te checken te bekennen van arriva. Hals over kop naar de andere kant van het station moeten... Lees meer
Wou om 9:13 de bus vanuit Beetsterzwaag naar Drachten nemen, om op tijd op school in Leeuwarden te zijn. Heb moeten wachten tot 9:50 voordat er eindelijk een bus kwam,en was te laat op school. Lees meer
Te late trein/bus tijden, veel te kleine treinen met meer mensen omdat de trein meer haltes heeft, zogenaamde Arriva treinen terwijl het eigenlijk gewoon een Veolia trein is met een sticker van Arriva erop. Te weinig in- en uitcheck poortjes... Lees meer
Eerst 10 minuten vertraging waardoor ik genoodzaakt was ergens anders over te stappen. Vervolgens een defect arriva paaltje (Sittard) waardoor iedereen bij hetzelfde paaltje moest uitchecken terwijl de trein die meteen aan kwam rijden gehaald moest worden. Lees meer
2 a 3 keer in de week heb ik samen met 20+ anderen het probleem dat we op station Lievelde net de trein missen richting Zutphen. Omdat de spoorbomen naar beneden gaan omdat er 2 treinen zijn en hierdoor niet... Lees meer
Ik en een andere scholier moesten de buurtbus 796 nemen richting leveroy en we stapte in bij halte vlakwater. Echter hadden we de laatste 2 beschikbare plaatsen. Alle andere reizigers na ons, in leveroy konden niet mee in. I.v.m beschikbare... Lees meer