Geachte heer/mevrouw,
Ik vind het totaal niet erg dat arriva nu volledig door friesland rijd. Ik vind arriva een goed bedrijf.
Mijn enige probleem is dat bus 320 van heerenveen via drachten naar leeuwarden al vol is als het in drachten... Lees meer
het betreft de aansluiting 657 vanuit Banholt op lijn 58 in Gulpen.
Ten eerste vind ik het al belachelijk dat er overdag geen bus meer rechtstreeks naar Gulpen rijdt. Er is totaal geen rekening gehouden met oudere mensen die overdag naar... Lees meer
Beste arriva op het traject van Drachten naar Leeuwarden kon een hoop mensen niet de bus in, omdat de bus te vol zat. Nu schijnt dit al het geval te zijn geweest sinds Heerenveen. De buschaffeur heeft ons nadrukkelijk gevraagd... Lees meer
Elke dag pak ik om 07.31 pak ik de trein van Geleen Oost naar Sittard. Sinds de nieuwe dienstregeling gaat deze trein dus eerder dan voorheen. Hierdoor heb ik in Sittard een paar minuten langer om over te stappen. Best... Lees meer
Ik sta bij de bushalte iets verderop waar de bus hoort te stoppen, maar de chauffeur was drukker met z'n telefoon dan checken of er mensen bij de bushalte stonden. Nog gezwaaid, maar tevergeefs. De bus reed overigens midden op... Lees meer
Sinds Arriva de treindienst in Limburg van Veolia heeft overgenomen ervaar ik veel problemen op het traject Maastricht-Heerlen:
- treinen vallen uit door defect materieel
- treinen hebben vertraging (met name de stoptreinen)
- een groot deel van de in- en uitcheckpalen is... Lees meer
Ik wilde graag meer info over de ov shuttle naar rimburg. Arriva gebeld maar die konden het mij niet precies vertellen wat ik wilde weten. Ov shuttle gebeld, hetzelfde probleem en tenslotte hanneman gebeld,en die weten het ook niet precies.... Lees meer
Op 3 december heb ik met de Arriva gereisd van Hemmen- Dodewaard naar Elst!
Daar maak ik een overstap voor de trein naar Nijmegen.
Ik vergeet in Elst uit te checken, maar doe dat alsnog in NIjmegen.
Daardoor is er twee maal 10... Lees meer
Niet de eerste keer maar stadsbus 3 kwam vandaag niet opdagen. Bussen met vertrektijden om ca 16.25 en 16.55 van halte Scharnerweg naar Nazareth kwamen niet. Na 50 min wachten maar lopend naar huis gegaan. Lees meer
Mijn Klacht:
Op het traject( PR )Bosstraat Maastricht rijden de treinen absoluut niet volgens tijdstip
Sedert de nieuwe dienstregeling (vanaf 11 december) gaat het allerminst goed. De tijden volgens de dienstregeling worden, op een uitzondering na, niet gehaald/nageleefd. Dit kan... Lees meer