Klachten over Park Plus Schiphol

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Park Plus Schiphol zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

0 klachten gemeld

Park Plus Schiphol Klachten

ontevreden

Klacht van leona68 op 13 juni 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

op 2 mei 2018 boekt mijn zoon een parking voor het vertrek van 24mei tot 31 mei alles oke .Drie dagen voor vertrek een ganse uitleg wie de chauffeur is en welke rijbewijzen die man heeft .Oke .Twee uur... Lees meer

Parkeren schiphol

Klacht van Gjsollie op 05 juni 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Wij hebben on line geboekt bij Park plus om onze auto te laten parkeren voor 1 week. Online zag het er goed verzorgd uit en hebben dan ook vooruit betaald. € 66,00. Op weg naar Schiphol is afgesproken door te... Lees meer

Auto in ontvangst nemen geweigerd

Klacht van Mick58 op 30 mei 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Van 29 mei tm 10 juni gereserveerd. Op afgesproken tijdstip niemand aanwezig, meerdere malen gebeld, alleen voicemail. Uiteindelijk later dan gepland werd ons medegedeeld de auto maar ergens anders te parkeren! Betreffende werknemer was niet aanspreekbaar en rende weg! Daarna... Lees meer

ontevreden over park plus

Klacht van nadine69 op 20 mei 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

via internet wegens promo 3 x parking geboekt bij park plus, bij de eerste ervaring uiterst ontevreden over de service, klantvriendelijkheid en bereikbaarheid. Zoals aangegeven hebben wij ruim op voorhand gemeld dat wij 20 min later zouden aankomen op schiphol,... Lees meer

niemand gezien

Klacht van Meind op 14 mei 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Op 11 mei niemand gezien van Park Plus na een reservering via internet. Na op allerlei manieren geprobeerd te hebben contact op te nemen op het laatste moment een ander bedrijf bereid gevonden om onze auto te parkeren. Park plus... Lees meer