Klachten over Park Plus Schiphol

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Park Plus Schiphol zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

0 klachten gemeld

Park Plus Schiphol Klachten

Opgelicht

Klacht van dees77 op 10 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Feb gereserveerd voor parkeerplek met 50% korting en avond voor vertrek melden ze dat ze geen auto komen ophalen vanwege de slechte publiciteit afgelopen weken en misschien storten ze het geld terug. Zijn grote oplichters Lees meer

geen communicatie

Klacht van megakop op 08 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

parkeren geboekt in jan 2018, toen er nog geen klachten waren over park plus. We vertrekken morgenavond uit schiphol en ben wel ongerust. Geen mail gekregen , 3 dagen van tevoren, zoals beloofd in de bevestigingsmail. Vrees het ergste na alle klachten de... Lees meer

Wil mn geld terug

Klacht van geertje12 op 07 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Ik heb een reservering gemaakt van 17 tm 24 juni ad. €50. op woensdag 13 juni krijg ik sms dat mijn reservering van 18-6 (wat niet klopt) zij niet in staat zijn de auto aan te nemen en er een... Lees meer

Auto misbruikt

Klacht van Wil Roest op 23 juni 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Auto afgeleverd 17 mei voor 11 dagen. Bij ophalen van de auto kregen we de sleutel en rende hij er als de bliksem vandoor. Uiteraard moet je zo snel mogelijk met je auto wegrijden. Na erg beduusd te zijn van... Lees meer

Afzegging 24 uur van te voren

Klacht van Marian H op 23 juni 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

24 uur voor vertrek een sms bericht ontvangen, dat ze niet in staat waren mijn auto veilig bij de vertrekhal aan te nemen. Vooraf € 71,-- betaald. Kreeg een kortingscode (125,--) voor een volgende keer. (Alsof die er nog komt..)... Lees meer