Klacht: Auto in ontvangst nemen geweigerd

Mick58 op 30 mei 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van 29 mei tm 10 juni gereserveerd. Op afgesproken tijdstip niemand aanwezig, meerdere malen gebeld, alleen voicemail. Uiteindelijk later dan gepland werd ons medegedeeld de auto maar ergens anders te parkeren! Betreffende werknemer was niet aanspreekbaar en rende weg! Daarna niemand meer telefonisch te bereiken en ook op mail wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en compensatie en niet te vergeten excuses!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door