Klacht: geen medewerkers aanwezig, geen gehoor

DiBaco op 14 mei 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals eerder gemeld door anderen lijkt dit zeer verdacht, alhoewel ik eerder dit jaar wel tweemaal goed zaken met ze heb gedaan. Zondag 13 mei bij P3 bijna 45 minuten staan wachten, er was niemand. duur 0900 nummer 4 keer gebeld, je wordt gewoon in de wacht gezet maar die ene wachtende voor je is gewoon een truc. alle alternatieve 06 nummers van eerdere parkeeracties werken niet meer. Email gestuurd maar geen reactie ontvangen. Wel vooruit betaald. Uiteindelijk zeer dur elders moeten parkeren om mijn vlucht niet te missen.

Gewenste Oplossing:

geld terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - kreeg zondag een email "bel ons even". Maandag gebeld, wederom met het dure 0900 nummer, kreeg zowaar een medewerker aan de lijn maar die wist van niets en zou het aan zijn baas doorgeven. Uiteraard nog steeds niets gehoord....

Alle klachten die gemeld zijn door