Klachten over Park Plus Schiphol

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Park Plus Schiphol zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

0 klachten gemeld

Park Plus Schiphol Klachten

Willen ons geld terug

Klacht van LB70 op 25 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Mijn Klacht: Wij hadden een parkeerplaats geboekt van 18 juli tm 29 juli. Wij zouden 3 dagen voor vertek via de mail verdere info ontvangen tot de dag van vandaag geen mail gehad. Wel een sms dat ze negatief in het nieuws... Lees meer

Opgelicht door ParkPlus

Klacht van Johan Sommers op 23 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

In januari een parkeerplaats geboekt en betaald, heb gevraagd om extra informatie, 2 dagen voor vertrek meldt Park Plus dat ze niet kunnen voldoen aan de afspraak, ze gaan nu proberen het aankoopbedrag terug te storten. Lees meer

Annulering parking

Klacht van DirkS. op 19 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

In mei hadden we de parking gereserveerd vanaf 0307 tot en met 1807, 80 euro was toen in mei direct gestort. Op 02 juli krijgen we rond 22.00u een bericht dat ze helaas onze wagen niet kunnen parkeren door overmacht,... Lees meer

Geen co.municatie

Klacht van Denise1974 op 18 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Op 11 december heb ik 51 € overgemaakt om een parkeerplaats te reserveren van 7 tm 15 juli. Dit was een mooie aanbieding en het kan maar geregeld zijn. In de bevestigingsmail stond dat ik 3 dagen voor vertrek informatie... Lees meer

Geld terug.

Klacht van Jadejo op 16 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Wij hadden een parkeerplaats geboekt van 21 tm 30 juni . Wij zouden 3 dagen voor vertek via de mail verdere info ontvangen tot de dag van vandaag geen mail gehad. Hebben diverse keren gemaild gebeld maar geen contact te krijgen... Lees meer

Pure oplichting, doe aangifte

Klacht van Benveg op 10 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Een oproep aan een ieder op deze site doe aangifte kan online via https:www.politie.nlaangifte-of-melding-doenlink-internetoplichting Zijn niet bereikbaar, als je 31 900 22 28 999 belt krijg je een vouchemail van €1,00 per gesprek, dus doe dat niet graaien ze... Lees meer

OPLICHTERS!!

Klacht van Kayleigh0406 op 10 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

In april hier geboekt voor onze vakantie. Netjes een bevestiging ontvangen en in de bevestiging stond ook nog een link waarmee je de boeking kosteloos kon wijzigen. Hier heb ik een keer gebruik van gemaakt gezien gewijzigde vluchttijden. Van de... Lees meer