Klachten over Park Plus Schiphol

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Park Plus Schiphol zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

0 klachten gemeld

Park Plus Schiphol Klachten

Geen reactie Park Plus

Klacht van Doreen Willemsen op 30 april 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Ik heb in December een mail ontvangen van een nieuwe parkeermogelijkheid op Schiphol,omdat het nieuw was kregen we 50% korting,we hadden een vakantie al geboekt dus hadden we interesse in dit aanbod,de website zag en ziet er nog steeds heel... Lees meer

valet parking

Klacht van vanschubert op 03 april 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

45 euro betaald voor vallet parking van 15 tm 22 maart 2018 wegens omstandigheden geannuleerd, park plus 16 keer gebelt en 4 keer een e-mail gestuurd reageren nergens op,veel klachten van park plus Lees meer

Park Plus verzorgt valetparking op Schiphol en geeft mijn auto na 12 dagen beschadigd terug, reageert niet op herhaalde telefoontjes en e-mailberichten. Schade ruim 400,- euro. Ik heb dit direct per telefoon en per mailbericht gemeld bij ParkPlus. Eerst heb ik in 3 dagen... Lees meer