Klachten over Park Plus Schiphol

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Park Plus Schiphol zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

51 klachten gemeld
1.0 /10
32 stemmen
32

Tijdslijn

Verkeersboete fout parkeren.(3 stuks)

Klacht van op 28 oktober 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Op 10 mei s'morgens om 08.15 uur de sleutels afgegeven aan een werknemer van park plus voor de vertrekhal van Schiphol. Het contract ondertekend en we vertrokken voor een korte vakantie naar Polen. Wat blijkt bij thuiskomst, ze hebben onze auto... Lees meer

Geboekt bij parkplus schiphol, een paar uur voor vertrek (16-7-2018) krijgen we per sms dat men de dienst niet waar kan maken. Dit blijkt iedereen die geboekt heeft te krijgen de afgelopen maanden als ik het internet zo terug lees.... Lees meer

Betaald en totaal geen reactie !

Klacht van op 22 augustus 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Ik heb bij Park Plus Schiphol gereserveerd en betaald op 7-2-2018 voor 5 dagen in september voor €55,00.Nadat ik mijn vertrek en aankomst data wilde veranderen heb ik geen reactie of email terug gehad.Ook na diverse keren een email gestuurd... Lees meer

Annulering

Klacht van op 14 augustus 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Afgelopen vrijdag de volgende sms ontvangen: Geachte, het spijt ons vreselijk alleen we zijn onlangs negatief in de media geweest. We hebben alles geprobeerd om verder te kunnen gaan. Helaas is dit niet gelukt. We kunnen uw auto niet meer innemen... Lees meer

Park plus valer parking

Klacht van op 10 augustus 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

11 februari geboekt met vooruitbetaling voor 13 augustus. 3 dagen voor de tijd nog niet de beloofde instructiemail ontvangen. Dus mail gestuurd. Kreeg ik berichtje dat door alle negatieve publiciteit het niet mogelijk was om verder te kunnen gaan, en... Lees meer