Klachten over Park Plus Schiphol

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Park Plus Schiphol zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

0 klachten gemeld

Park Plus Schiphol Klachten

Betaald en totaal geen reactie !

Klacht van Mevr.D.Brok. op 22 augustus 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Ik heb bij Park Plus Schiphol gereserveerd en betaald op 7-2-2018 voor 5 dagen in september voor €55,00.Nadat ik mijn vertrek en aankomst data wilde veranderen heb ik geen reactie of email terug gehad.Ook na diverse keren een email gestuurd... Lees meer

Annulering

Klacht van Harry Zanoni x op 14 augustus 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Afgelopen vrijdag de volgende sms ontvangen: Geachte, het spijt ons vreselijk alleen we zijn onlangs negatief in de media geweest. We hebben alles geprobeerd om verder te kunnen gaan. Helaas is dit niet gelukt. We kunnen uw auto niet meer innemen... Lees meer