Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

99%
932 klachten gemeld
0 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
929 klachten opgelost
6.0 /10
321 stemmen
321

Geen service

Klacht van op 04 februari 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op de loopband bij de kassa ging een pakje koffiemelk kapot. Ik wilde graag een nieuwe. Gevraagd of iemand dat voor me kon halen, was het antwoord dat het daar te druk voor was.Wel heb ik een klant met 1 artikel... Lees meer

retour artikel webshop

Klacht van op 22 januari 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Het aangeschafte artikel voldeed niet aan de verwachtingen. Na de omslachtige retour procedure gelezen te hebben heb ik een z.g.n. retourbon aangevraagd. Dit duurt een paar dagen. Vervolgens volgens de procedure het artikel aangeboden bij een parcel afhaalpunt. Deze accepteerden het artikel... Lees meer

aankoop sportbroek

Klacht van op 05 januari 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb maandag 2 zwarte sportbroeken gekocht die er leuk uit zien en fijn dragen. Maar toen ik vanmorgen uit mijn bed stapte, schrok ik mij wild. Want toen ik onder de douche stond dacht ik het lijkt wel of... Lees meer

Compliment van Bedorven op 10 december 2019 over Lidl

Lidl heeft een tegoedbon gestuurd van €10.
Ik heb dus het geld voor de 2 maaltijdsalades terug gehad.Ik ben tevreden met de oplossing.

10

Compliment van jose.schutte op 27 november 2019 over Lidl

Goed dat jullie voor de komende jaren er over denken om het vullen van de klompjes meer gericht gaat worden naar de kinderen.

7

Compliment van ZiggyZiva op 29 november 2019 over Lidl

Black Friday 29-11 om 00.15 is het gelukt om het oventje te bestellen

8

Compliment van Klompenpadmeisje op 23 november 2019 over Lidl

Tevreden, meer kunnen jullie ook niet toezeggen. Kijk bij de AH vragen ze ook nog steeds of je een bonuskaart hebt. Misschien een sticker op de kassa?

8

Compliment van r.hendrikse@hotmail.com op 12 november 2019 over Lidl

Belangrijk vind ik dat er actie word ondernomen om de prijzen overeen te laten komen. De toegestuurde waardebon zie ik als een prima service!!

8

Compliment van DollyHV op 12 november 2019 over Lidl

Ik heb een nieuw lampje toegestuurd gekregen en dit exemplaar werkt perfect!

10

Compliment van Roma44 op 05 november 2019 over Lidl

Ik ben op uitnodiging op bezoek geweest bij de supermarkt manager. Binnenkort worden de banden bij de kassa aangepast: voor de kassa korter en na de kassa een deel om in te pakken. Of de displays dan weg gaan ? We zullen het zien. Probleem is eigenlijk dat aantal m2 gelijk blijft maar steeds meer artikelen worden aangevoerd. Waarom die nadruk op nog meer omzet en winst door nog meer spullen in de winkels te persen ? Eigenaar Lidl bezit € 37 miljard ! Geef het personeel de kans hun winkel goed te runnen, ze zijn het waard.

8

Compliment van Globalist5 op 18 oktober 2019 over Lidl

Correcte oplossing. Hoop echter dat de naamsverwarring Valencia wordt vermeden.

8

Compliment van Dennisdr op 05 oktober 2019 over Lidl

Hallo,
Hier kan ik prima mee tevreden zijn!. Nogmaals de Solevita siroop drink ik al jaren, alleen sommige wijzigingen in de verpakking en sluitingen kunnen negatieve gevolgen hebben voor de gebruiksvriendelijkheid voor de consument. Ik vind het te prijzen dat dit ook daadwerkelijk serieus behandeld word!. Ik heb de verpakking bewaard, welke ik evt. ter onderzoek beschikbaar wil stellen mocht dit nog nodig zijn!.

groetjes,
vaste klant Lidl Mierlo,
D. de Ruijter

10

Compliment van colazero op 04 oktober 2019 over Lidl

U heeft service getoond. Fijn mvg, Diana

10

Compliment van Riavoss op 22 september 2019 over Lidl

Vind ik een hele goede oplossing, bedankt. Mijn adres is.Mookhoekplein 29 3042 VV Rotterdam

10

Compliment van bmarq op 18 september 2019 over Lidl

Lidl heeft foto’s en informatie opgevraagd over het product

9

Compliment van Dennis82 op 10 september 2019 over Lidl

Uiteindelijk netjes opgelost.

8

Compliment van Jacueline.vanklooster@hotmail.com op 06 september 2019 over Lidl

Kan alleen door de week van maandag t/m donderdag het pakket na 17.30 uur ontvangen. Vrijdag ben ik een groot deel van de dag thuis.

8

Compliment van goudie op 06 september 2019 over Lidl

Het is opgelost zonder jullie was dat niet gelukt mijn hartelijke dank daarvoor
Mvrgr marion

10

Compliment van adam1976 op 03 september 2019 over Lidl

super goed

10

Compliment van EEGDEMAN op 17 september 2019 over Lidl

inmiddels is e.e.a. naar volle tevredenheid opgelost.

8

Compliment van hakimusawi op 27 augustus 2019 over Lidl

Zojuist bericht gekregen dat het aankoopbedrag direct teruggestort is.

8

Compliment van soefie55 op 24 augustus 2019 over Lidl

keurig opgelost

8

Compliment van Wil-ruud op 24 augustus 2019 over Lidl

Hoop dat Het niet weer gebeurt.

8