Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

350 stemmen
350

Eten veel te zout

Klacht van op 20 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

L. S., Ik ben een trouwe klant van Lidl, maar ga dit toch heroverwegen. Ik heb gemerkt dat in veel producten ontzettend veel zout zit. Als Lidl wil bijdragen aan allerlei gezondheidsklachten van mensen dan moeten ze vooral zo doorgaan. Gezondheidsklachten... Lees meer

Griekse yoghurt

Klacht van op 18 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

De Griekse yoghurt van de Lidl is veranderd. In plaats van 10% vet, zit er nu maar 2% vet in. Ik gebruik deze yoghurt als ontbijt omdat het me juist door het vetgehalte lang een verzadigd gevoel geeft. De nieuwe... Lees meer

Compliment van Meissie77 op 07 augustus 2019 over Lidl

Bedankt voor het snelle handelen, wel hoor ik graag nog of de oorzaak is gevonden en verholpen zodat ik weer de cassis variant kan kopen.

Compliment van Baukedeb op 08 augustus 2019 over Lidl

Helaas kon ik geen foto maken van het product

Compliment van OscarB op 19 augustus 2019 over Lidl

Prima afgehandeld.

Compliment van hu1948 op 09 augustus 2019 over Lidl

We hebben 5€ gekregen en de klacht is doorgestuurd naar de leverancier.
Ik hoop dat de leverancier/producent het probleem serieus neemt.
Als de producent inderdaad iets met de klacht gaat doen ben ik tevreden.
Mochten er weer problemen zijn zal ik zeker aan de bel trekken.
Gr
Nico Hulshof

Compliment van Tom Geert op 30 juli 2019 over Lidl

Keurig opgelost. Ik hoop wel dat dit verfspuitsysteem de komende weken opnieuw wordt aangeboden. En nogmaals bedankt voor de oplossing.
Verblijft met vriendelijke groeten Pieter Keunen

Compliment van Edwindeboer op 12 augustus 2019 over Lidl

Super opgelost

Compliment van Nikkitjuhh op 30 juli 2019 over Lidl

Beste Klantenservice,

Helaas is het product niet meer voorradig, maar ik kan niet anders zeggen dat de klantenservice goed is. Snelle, klantvriendelijke reactie. Top Service, kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Tot snel in de winkel.

Compliment van s j op 24 juli 2019 over Lidl

Ben blij met de geboden oplossing. Hopelijk gaat DHL strengere regels opstellen voor koeriers zodat ze aan de afspraken houden. Was nogal verrast bij de wijze het was geleverd en ook zonder enige handtekening of dergelijke, dacht dat dat ook een vereiste was.

Compliment van TimP95 op 24 juli 2019 over Lidl

Lidl heeft contact opgenomen en het is nu verder opgelost! Compliment!

Compliment van A.R.L. op 20 juli 2019 over Lidl

Helaas heb ik geen duidelijkheid gekregen wanneer een weekend actie in gaat om daar rekening mee te kunnen gaan houden. Er zijn te weinig koelboxen geleverd, dus een andere zit er (voorlopig) niet in. Dan is het aanbod van een tegoedbon een acceptabel alternatief.
Doorgaans ben ik wel tevreden over de producten die ik bij de Lidl koop, dan kan ik de tegoedbon voor iets anders gebruiken.

Compliment van AMvdM op 19 juli 2019 over Lidl

Ik vind het een mooi gebaar en zal me zeker abonneren op jullie nieuwsbrief i.v.m. dit soort acties. Bij ons worden geen folders bezorgd dus dit is een mooie optie.
Nogmaals hartelijk dank!

Compliment van Haarsteeg1957 op 18 juli 2019 over Lidl

Ik denk dat ze dit zelf ook niet verwacht hadden bij een actie als deze moet je toch weten dat dat storm loopt.

Compliment van Nilari op 05 augustus 2019 over Lidl

We zien uw reactie graag tegemoet. Zijn benieuwd.

Compliment van Regentesse op 17 juli 2019 over Lidl

Ik voel mij serieus genomen en dat doet mij goed. Een zeer correcte afhandeling. Dank daarvoor.

Compliment van leonardus48 op 07 juli 2019 over Lidl

afgelopen maand heb ik meer malen om dit antwoord gevraagd. Jammer dat het op deze manier moet en dan wel snel kan. Dat had veel emails en irritatie bespaard.
Ik dank jullie voor de zeer snelle actie en dat nog wel op zondag.

Compliment van C. Wilke op 07 juli 2019 over Lidl

snel en netjes