Klachten over Belcentrale

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Belcentrale zijn gemeld. Lees meer >

82% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Vaste Telefonie

82%
195 klachten gemeld
24 openstaande klachten
10 klachten in behandeling
161 klachten opgelost
4.7 /10
132 stemmen
132

Tijdslijn

Na een bericht van een personeelslid van mij waarmee zij aangaf dat belcentrale contact met mij wil om.een afspraak te maken over mijn telefoonaansluiting om in de toekomst het mogelijk te blijven houden om te kunnen blijven bellen heb ik... Lees meer

hoge facturen

Klacht van op 23 april 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

15 mart overgestapt naar Belcentale, na twee weken, opzegtermijn verlopen, 1e factuur 116 euro ,4 dagen later 2e factuur 121 euro voor het modem, vorige week 3e factuur 125 euro,dat is 365 euro voor 4 weken slecht internet en steeds... Lees meer

er zou een meneer langskomen voor het digitaliseren van de lijn. Dat is gebeurd en toen moest er even getekend worden. Later bleek dat we ineens allemaal producten aangesmeerd hadden gekregen die we absoluut niet besteld hadden. En nu ineens kan... Lees meer

Wij zijn gebeld door belcentrale en kregen te horen dat de pretium isdn in 2017 zou worden opgezegd en dat we goedkoper uit zouden zijn met een voip oplossing dit was dus niet waar bij pertium betaaldewe maximaal 50 euro... Lees meer

niet te begrijpen

Klacht van op 12 april 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Telefoon afsluiten( VAN MIJN OPA EN OMA !!!) en hem dan pas een week later terug in werking stellen is een kansloze zaak . Heb duidelijk aangegeven dat ik de openstaande facturen via mail wil ontvangen om deze te betalen NIET... Lees meer

Belcentrale medewerker intimideerde bewoner. Bedoeling was alleen digitalisering telefoonlijnen mar Belcentrale medewerker dwong af dat ook internet en duur abonnement moest worden gekocht, onder dreiging dat anders geen telefoon meer mogelijk was. Lees meer

oneerlijke handelspraktijken

Klacht van op 31 maart 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Helaas zijn wij ook het slachtoffer geworden van lijnkaping, zo vertelde autoriteit consument&markt(ACM) ons. De ellende is in okt.2017 al begonnen toen mijn vrouw gebeld werd met de mededeling, als KPN klant betaalt u teveel, dit kan goedkoper, mijn vrouw... Lees meer