Klachten over Belcentrale

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Belcentrale zijn gemeld. Lees meer >

68% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Vaste Telefonie

137 stemmen
137

Problemen met beëindigen contract

Klacht van op 21 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Wij hebben een contract met Belcentrale. Volgens de voorwaarden op hun website is het contract kosteloos en maandelijks opzegbaar. Maar toen wij het abonnement in mij wilden opzeggen werd aangegeven dat dit pas per 04-10-2018 kan ivm een lopend contract.... Lees meer

monteur geeft halve info

Klacht van op 21 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

er is een monteur geweest die kwam alleen voor de telefonie omzetting omdat ISDN straks niet meer werkt. dat is de enigste info die we mede gedeeld kregen. toen de monteur langs was gekomen vertelde hij dat hij nog meer... Lees meer

In december 2017 merkte ik dat ik niet kon bellen en niet gebeld kon worden op mijn vaste analoge lijn. Na aanschaf van nieuwe telefoons bleek dit nog steeds niet te kunnen. Zelfs aansluiting op het binnenkomende punt van KPN... Lees meer

Compliment van vroomwg op 27 juni 2018 over Belcentrale

De problemen die ik had met Belcentrale zijn op een prettige manier opgelost.
Als jullie daarin (mede) de hand hebben gehad, dank daarvoor.
De klacht mag wat mij betreft van internet verwijderd worden.
Ik neem aan dat jullie dit doen.
Als ik dat zelf moet doen hoor ik graag hoe.
W.G.M.Vroom

Compliment van wilco de blok op 10 april 2018 over Belcentrale

De Belcentrale heeft direct contact opgenomen en deze kwestie direct opgelost. dank u wel.

Compliment van jozik op 16 april 2018 over Belcentrale

Mondeling is toegezegd dat het (voor mij volledig overbodige) onderhoudscontract ongedaan wordt gemaakt. Dit was voor mij het belangrijkste. Dat er a.s. vrijdag iemand langs komt om de aansluiting van POTS naar VOIP om te zetten, inclusief gratis nieuwe toestellen is een kers op de taart.

Compliment van Sara Opheij op 14 maart 2018 over Belcentrale

De klacht is naar onze wens opgelost. Er is een passende oplossing geboden waar we mee akkoord zijn gegaan.

Compliment van denm op 23 maart 2018 over Belcentrale

Passend opgelost.

Compliment van jaapv46@me.com op 10 april 2018 over Belcentrale

Het wezenlijke probleem was de starre en onvriendelijke bejegening door een helpdeskmedewerker, die bovendien weigerde het gesprek over te geven aan haar leidinggevende, toen het mis ging. Nu ik de juiste persoon aan de lijn had bij Belcentrale, verliep de probleemoplossing veel beter en tot tevredenheid.

Compliment van Supersam op 13 december 2017 over Belcentrale

Afkoopsom is na veel telefoontjes inderdaad niet meer in rekening gebracht. Jammer dat er niet direct met de klant meegedacht wordt en dat het zo lang op zich laat wachten totdat er een oplossing komt. Wij kunnen weer verder.

Compliment van Melkveehouderij Veldzicht op 12 december 2017 over Belcentrale

Uiteindelijk is er toch een oplossing gevonden en is mijn verlengde contract teniet gedaan en omgezet in een maandelijks opzegbare overeenkomst. Dit wilde ik graag dus ik ben tevreden met deze oplossing.

Compliment van Maria van de Hoef op 03 november 2017 over Belcentrale

Blij te horen dat door opheffing van het bedrijf per 31 december 2017, het contract ook per deze datum automatisch stopt en dat wij niet nog een aantal maanden gebonden zijn aan het lopende contract
bevestiging gestuurd

Compliment van Hamid 1972 op 06 oktober 2017 over Belcentrale

Beste Belcentrale ,
ik ben erg blij dat u dit heeft gecorrigeerd voor ons, en in de toekomst zal ik zeker contact opnemen met de Belcentrale wanneer het nodig is, (ISDN wordt binnenkort opgedoekt)
Mijn gegevens zijn gebruikt/misbruikt door derden, ik heb aangifte gedaan bij de politie over identiteitsfraude, van wie dit nou kan zijn? Ik heb 6 mensen gesproken in mijn bedrijf die niemand hebben gesproken met de Belcentrale of de KPN, en die normaal alles doorverwijzen naar de administratie te mailen als het over dit soort zaken gaat, contractveranderingen ed , facturatie ed.
Ik heb de opnamen wel tig keer beluisterd en weet nog steeds niet wie dit kan zijn geweest?Niet mijn stem, en niet bekend bij ons.
De Belcentrale heeft me erg goed geholpen en hebben mij binnen 15 minuten teruggebeld en gecorrigeerd, de lieve Dame GvF was erg lief en heeft me erg goed geholpen hiermee, teruggebeld(binnen 15 minute!) dat ze niet op deze manier geld willen verdienen en mij niet wil binden op zo een manier.
Ik denk er volgende keer zeker aan , als het moment van overstappen komt om met de Belcentrale in zee te gaan.GvF dank je wel nog :)

met de vriendelijke groeten

Hamid Moustache

Compliment van wouterhil op 02 oktober 2017 over Belcentrale

Blij dat we deze vervelende situatie zo hebben kunnen oplossen. Het is jammer dat daarbij gebruik gemaakt moest worden van klacht.nl maar het gewenste doel is bereikt en Belcentrale heeft hierin keurig meegewerkt!

Compliment van bert hogervorst op 29 augustus 2017 over Belcentrale

Belcentrale heeft zeer snel en adequaat gereageerd op mijn problemen. Hartelijk dank daarvoor.

Compliment van sjako123 op 09 augustus 2017 over Belcentrale

bedankt voor de snelle verwerking

Compliment van Mevrouw Koeling op 10 augustus 2017 over Belcentrale

Er is een passende oplossing gevonden voor mijn probleem, ik ben hierover tevreden. Dank je wel!

Compliment van amanda dijkstra op 25 augustus 2017 over Belcentrale

omzetten moet nog gebeuren maar ik ga er vanuit dat dat goed komt en dan ben ik tevreden dat wij weer normale telefonie hebben.