Klachten over Belcentrale

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Belcentrale zijn gemeld. Lees meer >

90% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Vaste Telefonie

90%
190 klachten gemeld
9 openstaande klachten
10 klachten in behandeling
171 klachten opgelost
4.7 /10
130 stemmen
130

Tijdslijn

Slechte bereikbaarheid na VOIP installatie

Klacht van op 29 april 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

VOIP gedeeltelijk geïnstalleerd op 7 maart. Monteur heeft diverse toestellen achtergelaten en beloofd terug te komen. Sindsdien niemand meer gezien. Telefonische bereikbaarheid is slecht, de centrale functie werkt niet meer en het antwoordapparaat is niet geïnstalleerd. Op 9 april gebeld... Lees meer

Asociaal hoe er met klanten wordt omgegaan.

Klacht van op 25 april 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Wij hebben als bedrijf 1,5 jaar moeten betalen voor een telefoonnummer wat niet meer gebruikt werd wegens verhuizing. Opzegging was volgens Belcentrale niet mogelijk. Nu hebben wij eindelijk op kunnen zeggen, staat het volgende gezeur al weer voor de deur.... Lees meer

Na een bericht van een personeelslid van mij waarmee zij aangaf dat belcentrale contact met mij wil om.een afspraak te maken over mijn telefoonaansluiting om in de toekomst het mogelijk te blijven houden om te kunnen blijven bellen heb ik... Lees meer

hoge facturen

Klacht van op 23 april 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

15 mart overgestapt naar Belcentale, na twee weken, opzegtermijn verlopen, 1e factuur 116 euro ,4 dagen later 2e factuur 121 euro voor het modem, vorige week 3e factuur 125 euro,dat is 365 euro voor 4 weken slecht internet en steeds... Lees meer

er zou een meneer langskomen voor het digitaliseren van de lijn. Dat is gebeurd en toen moest er even getekend worden. Later bleek dat we ineens allemaal producten aangesmeerd hadden gekregen die we absoluut niet besteld hadden. En nu ineens kan... Lees meer

Wij zijn gebeld door belcentrale en kregen te horen dat de pretium isdn in 2017 zou worden opgezegd en dat we goedkoper uit zouden zijn met een voip oplossing dit was dus niet waar bij pertium betaaldewe maximaal 50 euro... Lees meer

niet te begrijpen

Klacht van op 12 april 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Telefoon afsluiten( VAN MIJN OPA EN OMA !!!) en hem dan pas een week later terug in werking stellen is een kansloze zaak . Heb duidelijk aangegeven dat ik de openstaande facturen via mail wil ontvangen om deze te betalen NIET... Lees meer