Klachten over Belcentrale

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Belcentrale zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 42 klachten nodig voor een plaats in de categorie Vaste Telefonie

8 klachten gemeld
8 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Misleiding

Klacht van P. van der Aar op 30 januari 2022 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

In verband met omzetting van ISDN naar IP hebben wij op 29 november 2019 nieuwe telefoons van Belcentrale B.V. gehuurd. Nu blijkt dat wij hebben getekend voor verlenging van het bestaande contract met 3 jaar, gerekend vanaf de einddatum van... Lees meer

Slechte service

Klacht van Yaman eerhuis op 27 september 2021 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

1 jaar geleden heb ik een zaakovergenomen met hetzelfde telefoonnummer en internet tot en met heden heb ik alleen maar koppijn gehad en stress door dit bedrijf. Het contract overzetten op mijn naam ging soepel tot ik mijn handtekening eenmaal zette. Zovaak... Lees meer

Stoppen bedrijf

Klacht van Vof lain van gestel op 07 september 2021 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Contact gehad met de klantenservice over het beëindigen van ons bedrijf. Kreeg ik een contract overname formulier in de mail. Ik antwoord terug dat de winkel wordt stopgezet vanwege corona en dat er dus geen sprake is van overname. Wordt... Lees meer

5 jaar contract

Klacht van as1956 op 08 augustus 2021 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

bij en onderhoud van telefoon laten tekenen voor 5jaar contract zonder iets tezeggen net 3jaar er op zitten ben gestopt december 2019 met het bedrijf half jaar van tevoren opgezegt betaald t/m jaar maar de naam heb ik nog Lees meer

contact en medewerking

Klacht van Epilennium Maassluis op 12 juli 2021 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

probeer uit onvrede over de service en kwaliteit over te stappen naar een andere provider. Hierbij wordt alleen tegenwerking ondervonden. Het porteringsverzoek van de nieuwe provider wordt categorisch geweigerd. Telefonisch contact met medewerkers zijn teleurstellend en onprofessioneel. Beloften mbt. terugbellen... Lees meer

Erin geluisd

Klacht van Brent100 op 01 juli 2021 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Kleine middenstanders erin geluisd en van de kpn weggekaapt met mooie praatjes alles omgezet naar belcentrale, want weed overgenomen Vervolgens gemaild om op te zeggen niet mogelijk deurwaarde €1600 nu Lees meer

Slechte internet en t.v.

Klacht van Ein Chin op 30 mei 2021 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Als ik kijk naar andere reviews , lees ik dat De Belcentrale/ Digihero boeven zijn. Ik sluit nooit langdurige contracten af, maar bij hen heb ik een 5- jarig contract afgesloten!? Er is gewoon met mijn handtekening gesjoemeld: 100%. Ik... Lees meer

Compliment van op 16 april 2019 over Belcentrale

Top

Compliment van op 08 mei 2018 over Belcentrale

velen malen dank

Compliment van op 21 juni 2018 over Belcentrale

Belcentrale heeft de door ons geuite klacht serieus genomen en ons op een bevredigende manier geholpen!

Compliment van wilco de blok op 10 april 2018 over Belcentrale

De Belcentrale heeft direct contact opgenomen en deze kwestie direct opgelost. dank u wel.

Compliment van op 16 april 2018 over Belcentrale

Mondeling is toegezegd dat het (voor mij volledig overbodige) onderhoudscontract ongedaan wordt gemaakt. Dit was voor mij het belangrijkste. Dat er a.s. vrijdag iemand langs komt om de aansluiting van POTS naar VOIP om te zetten, inclusief gratis nieuwe toestellen is een kers op de taart.

Compliment van op 14 maart 2018 over Belcentrale

De klacht is naar onze wens opgelost. Er is een passende oplossing geboden waar we mee akkoord zijn gegaan.

Compliment van op 23 maart 2018 over Belcentrale

Passend opgelost.

Compliment van op 10 april 2018 over Belcentrale

Het wezenlijke probleem was de starre en onvriendelijke bejegening door een helpdeskmedewerker, die bovendien weigerde het gesprek over te geven aan haar leidinggevende, toen het mis ging. Nu ik de juiste persoon aan de lijn had bij Belcentrale, verliep de probleemoplossing veel beter en tot tevredenheid.

Compliment van op 13 december 2017 over Belcentrale

Afkoopsom is na veel telefoontjes inderdaad niet meer in rekening gebracht. Jammer dat er niet direct met de klant meegedacht wordt en dat het zo lang op zich laat wachten totdat er een oplossing komt. Wij kunnen weer verder.

Compliment van op 12 december 2017 over Belcentrale

Uiteindelijk is er toch een oplossing gevonden en is mijn verlengde contract teniet gedaan en omgezet in een maandelijks opzegbare overeenkomst. Dit wilde ik graag dus ik ben tevreden met deze oplossing.

Compliment van op 03 november 2017 over Belcentrale

Blij te horen dat door opheffing van het bedrijf per 31 december 2017, het contract ook per deze datum automatisch stopt en dat wij niet nog een aantal maanden gebonden zijn aan het lopende contract
bevestiging gestuurd

Compliment van op 06 oktober 2017 over Belcentrale

Beste Belcentrale ,
ik ben erg blij dat u dit heeft gecorrigeerd voor ons, en in de toekomst zal ik zeker contact opnemen met de Belcentrale wanneer het nodig is, (ISDN wordt binnenkort opgedoekt)
Mijn gegevens zijn gebruikt/misbruikt door derden, ik heb aangifte gedaan bij de politie over identiteitsfraude, van wie dit nou kan zijn? Ik heb 6 mensen gesproken in mijn bedrijf die niemand hebben gesproken met de Belcentrale of de KPN, en die normaal alles doorverwijzen naar de administratie te mailen als het over dit soort zaken gaat, contractveranderingen ed , facturatie ed.
Ik heb de opnamen wel tig keer beluisterd en weet nog steeds niet wie dit kan zijn geweest?Niet mijn stem, en niet bekend bij ons.
De Belcentrale heeft me erg goed geholpen en hebben mij binnen 15 minuten teruggebeld en gecorrigeerd, de lieve Dame GvF was erg lief en heeft me erg goed geholpen hiermee, teruggebeld(binnen 15 minute!) dat ze niet op deze manier geld willen verdienen en mij niet wil binden op zo een manier.
Ik denk er volgende keer zeker aan , als het moment van overstappen komt om met de Belcentrale in zee te gaan.GvF dank je wel nog :)

met de vriendelijke groeten

Hamid Moustache

Compliment van op 02 oktober 2017 over Belcentrale

Blij dat we deze vervelende situatie zo hebben kunnen oplossen. Het is jammer dat daarbij gebruik gemaakt moest worden van klacht.nl maar het gewenste doel is bereikt en Belcentrale heeft hierin keurig meegewerkt!

Compliment van op 04 september 2017 over Belcentrale

Ik ben zo tevreden

Compliment van op 29 augustus 2017 over Belcentrale

Belcentrale heeft zeer snel en adequaat gereageerd op mijn problemen. Hartelijk dank daarvoor.

Compliment van op 10 augustus 2017 over Belcentrale

Er is een passende oplossing gevonden voor mijn probleem, ik ben hierover tevreden. Dank je wel!

Compliment van op 25 augustus 2017 over Belcentrale

omzetten moet nog gebeuren maar ik ga er vanuit dat dat goed komt en dan ben ik tevreden dat wij weer normale telefonie hebben.

Compliment van IJ.H.M.N. Folmer op 23 juli 2017 over Belcentrale

na heel veel boosheid , zeker over de zeer onaardige en inadekwate medewerkers aan de telefoon blij dat we van de belcentrale die zich voordeed als de KPN af zijn