Klachten over Belcentrale

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Belcentrale zijn gemeld. Lees meer >

91% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Vaste Telefonie

91%
187 klachten gemeld
5 openstaande klachten
10 klachten in behandeling
172 klachten opgelost
4.7 /10
130 stemmen
130

Tijdslijn

Vanuit Bekcentale komt er een monteur langs om een kastje te vervangen. Wij hebben daar niet om gevraagd. Maar zal wel nodig zijndenk je dan. Alleen even tekenen voor ontvangst. Blijkt dat een formulier voor een 2 jarig contract te zijn... Lees meer

Op 23 mei 2018 een bevestiging ontvangen, met daar in de mededeling dat Belcentrale zo snel mogelijk contact met mij zal opnemen voor levering van het G4 modem, inclusief implementatie. Tot op heden niets meer vernomen. Zij zijn telefonisch niet bereikbaar... Lees meer

Afgelopen week ontving ik fakturen over de periode voor 1 juli 2015. Het abonnement is tijdig opgezegd. Tweemaal zelfs. De winkel waar dit abbonement voor was is al 3 jaar opgeheven en dit abonnement was voor de vaste en mobiele telefoon. Het... Lees meer

wijziging contract

Klacht van op 22 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

wij worden overgezet op een digitale lijn heb mail gehad bij 2 jarig contract is telefoon toestel voor niets nu is net gisteren dat verandert in bij een contract van 3 jaar wat toevallig ,wij krijgen binnen kort glasvezel dus... Lees meer

Problemen met beëindigen contract

Klacht van op 21 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Wij hebben een contract met Belcentrale. Volgens de voorwaarden op hun website is het contract kosteloos en maandelijks opzegbaar. Maar toen wij het abonnement in mij wilden opzeggen werd aangegeven dat dit pas per 04-10-2018 kan ivm een lopend contract.... Lees meer

monteur geeft halve info

Klacht van op 21 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

er is een monteur geweest die kwam alleen voor de telefonie omzetting omdat ISDN straks niet meer werkt. dat is de enigste info die we mede gedeeld kregen. toen de monteur langs was gekomen vertelde hij dat hij nog meer... Lees meer

In december 2017 merkte ik dat ik niet kon bellen en niet gebeld kon worden op mijn vaste analoge lijn. Na aanschaf van nieuwe telefoons bleek dit nog steeds niet te kunnen. Zelfs aansluiting op het binnenkomende punt van KPN... Lees meer