Klachten over Belcentrale

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Belcentrale zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

6 klachten gemeld
1.7 /10
3 stemmen

Slechte service

Klacht van L.Luykx op 21 januari 2021 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Mijn moeder heeft problemen met de ontvangst, Belcentrale weet dat Philips tv's en de door hun gebruikte ontvangers niet goed stroken. Lang verhaal kort, ze laten een oud mens maar gaan, en bellen, en tobben...heel triest. Contract ontbinden? Neeeee, we willen geld... Lees meer

Spookcontract

Klacht van Studio Berkhout op 18 januari 2021 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

De Belcentrale, of beter gezegd, de nieuwe statutaire naam Digihero BV neemt niet de moeite om te regeren op de vele mails welke ik gestuurd heb sinds 3 nov 2020. Personen welke mij bepaalde aanpassingen in de diensten toezegden, zijn... Lees meer

Defecte handset

Klacht van Ruiterkamp op 27 november 2020 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

ik heb telefoon toestellen van Belcentrale ontvangen bij een 2 jarig contract met Belcentrale. nu is er een handset waarbij niet alle toetsen nog reageren op een commando nu werd er laatst gebeld dat er een monteur langs zou komen... Lees meer

wurg contrakt van 5 jaar

Klacht van RiekySnippe op 25 november 2020 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Belcentrale gaat veranderen van naam en de{ service die ze gaven} worden niet meer gedekt door belcentrale. de verbinding telefoon is ook K........met een grote k dus gewoon waarde loos en als ik een klacht in dien moet ik ook nog... Lees meer

Compliment van op 16 april 2019 over Belcentrale

Top

Compliment van op 08 mei 2018 over Belcentrale

velen malen dank

Compliment van op 21 juni 2018 over Belcentrale

Belcentrale heeft de door ons geuite klacht serieus genomen en ons op een bevredigende manier geholpen!

Compliment van wilco de blok op 10 april 2018 over Belcentrale

De Belcentrale heeft direct contact opgenomen en deze kwestie direct opgelost. dank u wel.

Compliment van op 16 april 2018 over Belcentrale

Mondeling is toegezegd dat het (voor mij volledig overbodige) onderhoudscontract ongedaan wordt gemaakt. Dit was voor mij het belangrijkste. Dat er a.s. vrijdag iemand langs komt om de aansluiting van POTS naar VOIP om te zetten, inclusief gratis nieuwe toestellen is een kers op de taart.

Compliment van op 14 maart 2018 over Belcentrale

De klacht is naar onze wens opgelost. Er is een passende oplossing geboden waar we mee akkoord zijn gegaan.

Compliment van op 23 maart 2018 over Belcentrale

Passend opgelost.

Compliment van op 10 april 2018 over Belcentrale

Het wezenlijke probleem was de starre en onvriendelijke bejegening door een helpdeskmedewerker, die bovendien weigerde het gesprek over te geven aan haar leidinggevende, toen het mis ging. Nu ik de juiste persoon aan de lijn had bij Belcentrale, verliep de probleemoplossing veel beter en tot tevredenheid.

Compliment van op 13 december 2017 over Belcentrale

Afkoopsom is na veel telefoontjes inderdaad niet meer in rekening gebracht. Jammer dat er niet direct met de klant meegedacht wordt en dat het zo lang op zich laat wachten totdat er een oplossing komt. Wij kunnen weer verder.

Compliment van op 12 december 2017 over Belcentrale

Uiteindelijk is er toch een oplossing gevonden en is mijn verlengde contract teniet gedaan en omgezet in een maandelijks opzegbare overeenkomst. Dit wilde ik graag dus ik ben tevreden met deze oplossing.

Compliment van op 03 november 2017 over Belcentrale

Blij te horen dat door opheffing van het bedrijf per 31 december 2017, het contract ook per deze datum automatisch stopt en dat wij niet nog een aantal maanden gebonden zijn aan het lopende contract
bevestiging gestuurd

Compliment van op 06 oktober 2017 over Belcentrale

Beste Belcentrale ,
ik ben erg blij dat u dit heeft gecorrigeerd voor ons, en in de toekomst zal ik zeker contact opnemen met de Belcentrale wanneer het nodig is, (ISDN wordt binnenkort opgedoekt)
Mijn gegevens zijn gebruikt/misbruikt door derden, ik heb aangifte gedaan bij de politie over identiteitsfraude, van wie dit nou kan zijn? Ik heb 6 mensen gesproken in mijn bedrijf die niemand hebben gesproken met de Belcentrale of de KPN, en die normaal alles doorverwijzen naar de administratie te mailen als het over dit soort zaken gaat, contractveranderingen ed , facturatie ed.
Ik heb de opnamen wel tig keer beluisterd en weet nog steeds niet wie dit kan zijn geweest?Niet mijn stem, en niet bekend bij ons.
De Belcentrale heeft me erg goed geholpen en hebben mij binnen 15 minuten teruggebeld en gecorrigeerd, de lieve Dame GvF was erg lief en heeft me erg goed geholpen hiermee, teruggebeld(binnen 15 minute!) dat ze niet op deze manier geld willen verdienen en mij niet wil binden op zo een manier.
Ik denk er volgende keer zeker aan , als het moment van overstappen komt om met de Belcentrale in zee te gaan.GvF dank je wel nog :)

met de vriendelijke groeten

Hamid Moustache

Compliment van op 02 oktober 2017 over Belcentrale

Blij dat we deze vervelende situatie zo hebben kunnen oplossen. Het is jammer dat daarbij gebruik gemaakt moest worden van klacht.nl maar het gewenste doel is bereikt en Belcentrale heeft hierin keurig meegewerkt!

Compliment van op 04 september 2017 over Belcentrale

Ik ben zo tevreden

Compliment van op 29 augustus 2017 over Belcentrale

Belcentrale heeft zeer snel en adequaat gereageerd op mijn problemen. Hartelijk dank daarvoor.

Compliment van op 10 augustus 2017 over Belcentrale

Er is een passende oplossing gevonden voor mijn probleem, ik ben hierover tevreden. Dank je wel!

Compliment van op 25 augustus 2017 over Belcentrale

omzetten moet nog gebeuren maar ik ga er vanuit dat dat goed komt en dan ben ik tevreden dat wij weer normale telefonie hebben.

Compliment van IJ.H.M.N. Folmer op 23 juli 2017 over Belcentrale

na heel veel boosheid , zeker over de zeer onaardige en inadekwate medewerkers aan de telefoon blij dat we van de belcentrale die zich voordeed als de KPN af zijn