Beste Belcentrale ,
ik ben erg blij dat u dit heeft gecorrigeerd voor ons, en in de toekomst zal ik zeker contact opnemen met de Belcentrale wanneer het nodig is, (ISDN wordt binnenkort opgedoekt)
Mijn gegevens zijn gebruikt/misbruikt door derden, ik heb aangifte gedaan bij de politie over identiteitsfraude, van wie dit nou kan zijn? Ik heb 6 mensen gesproken in mijn bedrijf die niemand hebben gesproken met de Belcentrale of de KPN, en die normaal alles doorverwijzen naar de administratie te mailen als het over dit soort zaken gaat, contractveranderingen ed , facturatie ed.
Ik heb de opnamen wel tig keer beluisterd en weet nog steeds niet wie dit kan zijn geweest?Niet mijn stem, en niet bekend bij ons.
De Belcentrale heeft me erg goed geholpen en hebben mij binnen 15 minuten teruggebeld en gecorrigeerd, de lieve Dame GvF was erg lief en heeft me erg goed geholpen hiermee, teruggebeld(binnen 15 minute!) dat ze niet op deze manier geld willen verdienen en mij niet wil binden op zo een manier.
Ik denk er volgende keer zeker aan , als het moment van overstappen komt om met de Belcentrale in zee te gaan.GvF dank je wel nog :)
met de vriendelijke groeten
Hamid Moustache