Klachten over Belcentrale

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Belcentrale zijn gemeld. Lees meer >

82% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Vaste Telefonie

82%
195 klachten gemeld
24 openstaande klachten
10 klachten in behandeling
161 klachten opgelost
4.7 /10
132 stemmen
132

Tijdslijn

Op 10 november hebben wij telefonisch toegezegd ons huidige abonnement met 2 jaar te verlengen. Wij betaalden per maand € 67,41 voor het Belvrij abonnement. Op de nota van een maand later kostte het abonnement opeens € 86,41. Opeens €... Lees meer

op 19 april technicus van belcentrale geweest voor aansluiting dig telefonie(omdat ISDN gaat vervallen) monteur kon toestellen niet aansluitenoverzetten omdat volgens hem bij kpn een fout was?? kpn hier geweest heeft aansluiting gewijzigd, wat weten we niet! dan neem ik aan dat... Lees meer