Klachten over Belcentrale

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Belcentrale zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Vaste Telefonie

100%
194 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
194 klachten opgelost
4.7 /10
130 stemmen
130

Tijdslijn

Wij willen overstappen naar een andere provider omdat Belcentrale.nl niet dat kan leveren wat wij als bedrijf nodig hebben (VOIPE met draadloze toestellen op centrales). Wij Belcentrale weigert dit en claimt een verlenging van het contract overeengekomen te zijn. Dit... Lees meer

Sinds 2014 loopt mijn vaste telefonie via Belcentrale. In 2016 kwam Belcentrale met de mededeling dat mijn ISDN aansluiting in 2019 door KPN zou worden opgeheven maar dat Belcentrale dit probleem voor mij zou kunnen oplossen. Ik heb toen op... Lees meer

Beloofde telefoons worden niet geleverd

Klacht van op 08 februari 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Op 12 Januari is een monteur van Belcentrale langs geweest om nieuwe VoIP telefoons te installeren. Hij bleek niet de juiste telefoons bij zich te hebben en kon de telefoons niet installeren, maar we moesten wel ineens ter plekke een... Lees meer

Mijn vennootschap heeft geen overeenkomst met Belcentrale gesloten. Ik heb dat vele malen gemeld. Tot een aangetekende brief aan de directie aan toe. Belcentrale reageert nergens op. Na doorlopen herhalen dat er geen overeenkomst is en veel, heel veel "openstaande... Lees meer

Na bezoek van accountmanager en overgaan op VOIP bellen zouden we gratis nieuwe toestellen ontvangen en zou ons huidige contract in stand blijven. Zoals besproken zijn de monteurs gekomen en hebben nieuwe toestellen geplaatst. In het eerste getoonde blad hebben ze... Lees meer

opzeggen abonnement

Klacht van op 24 januari 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Wij hebben netjes ons abonnement bij belcentrale opgezegd iv.nm. staking van het bedrijf. Volgens belcentrale kon dit niet en moest er nog drie maanden doorbetaald worden. Belcentrale heeft het contract in 2016 omgezet van tijdelijk in vast en ons daarover geïnformeerd... Lees meer

Onze ouders zouden overstappen naar een goedkoper telefonie abonnement. Terwijl onze ouders aan het eten waren kwam de monteur om alles aan te sluiten en terwijl hun nog niet klaar waren werden een aantal papieren op tafel gelegd of meneer... Lees meer