Klachten over Belcentrale

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Belcentrale zijn gemeld. Lees meer >

74% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Vaste Telefonie

74%
187 klachten gemeld
32 openstaande klachten
15 klachten in behandeling
140 klachten opgelost
4.8 /10
135 stemmen
135

Tijdslijn

Wij kregen digitale telefonie aangeboden met 3 nieuwe telefoons. onder de voorwaarde,dat wij hetzelfde maandbedrag zouden gaan betalen. Wij werden daar min of meer door Belcentrale toe verplicht. Maar nu kwam die monteur 24-4-2018s middag om half 5. Ik vond dit veel te... Lees meer

Belcentrale oplichtingspraktijken

Klacht van op 12 mei 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Beste heermevrouw, Wij maken altijd gebruik van het bellen abonnement van Belcentrale, altijd tevreden mee. Totdat een monteur van Belcentrale naar ons restaurant kwam om naar VoIP-telefonie te overstappen. Voordat de monteur weg ging, haalde hij een stapel papier uit en zei... Lees meer

LS, al in het voorjaar 2017 een aanvaring: ik bestelde abonnement altijd 'vrij bellen' en werd verplicht tot het uitdienen van het ISDN contract ...middel s een zwaar boetebeding van omstreeks € 1.700,-. Nu in april heb ik het abonnement schriftelijk opgezegd,... Lees meer

Belcentrale digitaliseert, okay nieuwe toestellen zouden er geplaatst worden op ons bedrijf. 5 maart komt er een monteur die niets kan doen omdat het veel meer werk blijkt te zijn dan gedacht (ik had ze gewaarschuwd!). Wel krijg ik allerlei... Lees meer