Klacht: Contractverlenging

op 27 augustus 2019 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

In januari 2019 is er een monteur van Belcentrale, voor een update van het systeem. Na 20 minuten vertrekt deze man met de opmerking dat alles weer up to date was en of ik even wilde tekenen dat hij was geweest. Omdat ik in de winkel mensen aan het helpen was, tekende ik het papier, bedankte de man een legde het papier in een lade. Half februari werd ik accuut opgenomen in het ziekenhuis en daar was de diagnose dat ik met mijn bedrijf moest stoppen. Een flinke klap in mijn gezicht. 17.5 jaar mijn ziel en zaligheid in dit bedrijf gestoken.
Maar goed alle moed weer bij elkaar gepakt, begon met de afhandeling van de zaak. Contracten moesten worden opgezegd etc. Wat bleek bij Belcentrale, dat ze mij voor een nieuwe 5 jaar hadden laten tekenen in januari, en dat terwijl het oude contract pas afloopt op 04-01-2020. Ze eisen nu dat ik zowel het oude als het nieuwe contract betaal. Zegge zo’n kleine 7000 euro. Ook sturen ze continu nieuwe boetes, maar dit kan ik niet betalen. De bank heeft mij financieel helemaal leeggeroofd en inheb geen cent meer. Ben ik al niet genoeg gestraft dat ik met mijn bedrijf moet stoppen. Anderhalve week geleden hebben we deze klacht bij jullie gemeld, maar hebben daar van jullie geen reactie op gehad. Nu wil ik graag weten of dit al in behandeling is genomen, daar we iedere week opnieuw weer gemaild worden met boetes en deurwaarder. Graag horen we z.s.m. Van juliie of jullie hier iets mee kunnen. Het bevorderd in ieder geval niet mijn gezondheid

Wanneer er niets betaald hoeft te worden en het contract ontbonden wordt, want dit zijn onvoorziene omstandigheden waar wij ook niet om hebben gevraagd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dzar