Klachten over ASOS.com

Hieronder kunt u zien welke klachten er over ASOS.com zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

159 klachten gemeld
1.2 /10
63 stemmen
63

Tijdslijn

Geen retourlabel

Klacht van Evamvd op 27 september 2022 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik kan mijn bestelling niet retour zenden. Volgens de retourinstructies op het bestelformulier moet ik het pakket binnen 45 dagen retourneren, maar bij het invullen op de website krijg ik de melding dat ik te laat ben omdat ik binnen... Lees meer

Mislukte betaling

Klacht van jesssie op 26 september 2022 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Twee maanden geleden bij asos voor een flink bedrag een bestelling geplaatst. Deze betaling is mislukt. Wel werd het geld afgeschreven. Volgens asos moest ik 10 werkdagen wachten. Dat deed ik, zonder succes. Mijn geld is weg, 100 mails gestuurd, gechat... Lees meer

ASOS klantenservice

Klacht van JuliaASOS op 23 september 2022 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een bestelling gedaan bij ASOS.com van vier jurken. Deze jurken heb ik allemaal retour gestuurd, maar zij hebben er maar twee verwerkt. Ik probeer contact te krijgen met de klantenservice maar kan nergens een emailadres of telefoonnummer vinden.... Lees meer

Contact

Klacht van William383 op 19 september 2022 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik wil een nieuw retourlabel aanvragen bij Asos Nederland, maar ik kan nergens in contact komen met Asos. Er is geen chat, de telefoon wordt niet opgenomen en er is alleen een no reply mail. Ik wil het adress weten... Lees meer