Vanwege vakantie heb ik dus mijn retour periode gemist en ASOS weigert een uitzondering te maken. Ik vraag niet om een gratis retour, alleen om een retour voor artikelen die niet passen. Maar ze zijn totaal niet klant vriendelijk en... Lees meer
Mijn geretourneerde artikelen zijn traceerbaar in de postnl app. Ze zouden zijn bezorgd bij Asos maar Asos zegt van niet en dus moet ik betalen. PostNL zegt dag Asos dit met postnl moet opnemen om na te gaan waar het... Lees meer
Mijn dochter van 15 heeft een daarna meteen teruggestuurd, maar gezin de dhl raamp is of niet aangekomen of niet verwerkt bij ASOs nu krijken we steeds dreigbrieven van incassso maar er is geen enkele mogelijkheid om met... Lees meer
Mijn dochter van 15 heeft een daarna meteen teruggestuurd, maar gezin de dhl raamp is of niet aangekomen of niet verwerkt bij ASOs nu krijken we steeds dreigbrieven van incassso maar er is geen enkele mogelijkheid om met... Lees meer
Ik had een bestelling gedaan van 700 euro. die heb ik terug gestuurd en vervolgens een nieuwe bestelling gedaan met de zelfde artikelen in de juiste maat van 610 euro . En een losse van 110 om dat de... Lees meer
Pakket was niet aangekomen, contact opgenomen met ASOS. Die zeiden dat ik een terugbetaling zou ontvangen, een dag later krijg ik een mail dat mijn Asos account is geblokkeerd. Via een nieuwe account contact opgenomen, bestelgegevens doorgegeven en de Asos... Lees meer
Retourbeleid is geen 28 dagen, blijkbaar moet je binnen 14 dagen een retourlabel aanmaken. Dit staat niet overal aangegeven en 14 dagen is erg kort. Het lijkt erop dat dit bedoeld is om misbruik te maken van klanten. Als je... Lees meer
Dit is net een sprookjesboek, na bestelling nooit track and trace ontvangen en vervolgens stond er doodleuk geleverd op 30 augustus maar uiteindelijk niks geleverd.
Inmiddels contact gehad met die waardeloze klantenservice maar die kletsen gewoon met de wind mee. Gelukkig... Lees meer
Op het eerste oog lijkt er een retourbeleid van 28 dagen te zijn. Ik ben hier vanuit gegaan zonder me verder te verdiepen en was me er daardoor te laat van bewust dat je je retour binnen 14 dagen moet... Lees meer
21 mei besteld, melding gekregen dat ze het opsturen, 24 mei zou het bezorgd zijn. Nu is het 1 juni en is er nog niks. Asos heeft mijn account geblokkeerd wegens “verdachte activiteit” en kan daar verder niks meer mee... Lees meer