Goedemorgen,
Ik heb een bestelling gedaan bij ASOS.com betreft een bodywarmer factuurnummer ASOS823123723.
Vanwege medisch redenen heb ik de bodywarmer buiten retourtermijn terug gestuurd.
Het pakket is uiteindelijk door je ASOS ontvangen en terugstuurt met bezorgbedrijf DHL.
Echter, heb ik het pakket nooit ontvangen.... Lees meer
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen en mijn aankoopbedrag terug ontvangen. Hoewel ik duidelijk heb aangegeven dat het om een verkeerd artikel ging en ook mijn verzendkosten teruggestort wilde hebben heeft ASOS mijn verzendkosten niet terugbetaald. De klantenservice is onmogelijk... Lees meer
ik wil mijn PREMIER opzeggen, maar kan de klantenservice niet bereiken.
of ik kan nergens terugvinden waar ik za kan benaderen Lees meer
Ik heb onlangs voor het eerst bij ASOS besteld met slechts één dag tussen de bestellingen. Hoewel de levertijd goed was, was ik teleurgesteld in de slechte kwaliteit van de producten voor de prijs die ik betaalde. Bovendien ontbrak er... Lees meer
Verschrikkelijk hoe Asos mijn klacht heeft afgehandeld. Ik heb aantal artikelen besteld op 12 july, de artikelen zouden op 15 july afgeleverd moeten zijn maar ik was niet aanwezig. Later op 18 july heb ik de artikelen opgehaald bij... Lees meer
enkele weken geleden heb ik mijn artikelen geretourneerd welke betaald waren via riverty.
Nu zijn deze nog steeds niet als ontvangen opgegeven en is de pauzering van mijn betaling ook gestopt waardoor ik nu incassokosten krijg.
De klantenservice en live chat van... Lees meer
Vandaag betaalt voor 2 broeken, het geld is afgeschreven maar de bestelling is volgens ASOS mislukt. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Een paar schoenen besteld bij ASOS, deze niet ontvangen. Contact gehad met customer care, er zou een refund overgemaakt worden. Twee dagen later krijg ik een e-mail dat mijn account geblokkeerd is en dat ze niet meer reageren op mijn... Lees meer
Mijn verhaal komt precies overeen met die van Nelly welke zij gemeld heeft in februari jl.
Ik heb contact gezocht met de klantenservice van ASOS nadat ik een order niet geleverd heb gekregen.
Vriendelijk geholpen en kreeg de mededeling dat de order... Lees meer
De site van ASOS.com werkt niet goed. Retourmeldingen werken niet zoals het er staat en de chat werkt ook niet om ze daarover te contacten. Geen nummer en mailadres bekend. Heel slordig. Ze doen zo hun naam eer aan. Lees meer