Klacht: Klantonvriendelijke retour beleid

Nics_1977 op 10 juni 2025 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanwege vakantie heb ik dus mijn retour periode gemist en ASOS weigert een uitzondering te maken. Ik vraag niet om een gratis retour, alleen om een retour voor artikelen die niet passen. Maar ze zijn totaal niet klant vriendelijk en weigeren dit dus

Gewenste Oplossing:

Dat ik de artikelen die niet passen kan retourneren

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Reactie van de melder van de klacht Nics_1977

1 maand geleden - Zo een star en klant onvriendelijk bedrijf. Ik raad aan om hier NOOIT wat te kopen!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nics_1977