Klacht: Pakket niet ontvangen, beloofd op een terugbetaling ook niet ontvangen helaas.

Erdo27 op 16 oktober 2024 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket was niet aangekomen, contact opgenomen met ASOS. Die zeiden dat ik een terugbetaling zou ontvangen, een dag later krijg ik een mail dat mijn Asos account is geblokkeerd. Via een nieuwe account contact opgenomen, bestelgegevens doorgegeven en de Asos medewerker zegt; Helaas kunnen we niks meer doen je account is geblokkeerd. Het is inmiddels 3 of 4 maanden verder en helaas geen mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen. Ze hebben het inmiddels aan de incassobureau gegeven, ik zit zonder pakket en zonder geld met incasso aan me hoofd.

Gewenste Oplossing:

Een terugbetaling!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over ASOS.com
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erdo27