Klacht: Account geblokkeerd

Brouwers op 28 maart 2025 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bestelling gedaan van 700 euro. die heb ik terug gestuurd en vervolgens een nieuwe bestelling gedaan met de zelfde artikelen in de juiste maat van 610 euro . En een losse van 110 om dat de schoenen die ik wilde niet meer in mijn maat waren en later weer wel. Ik kreeg een mail dat mijn account word geblokkeerd vanwege verdachte activiteiten. Ik heb beide bedragen betaald en toch krijg is deze mail. Ik ben erg geschrokken van deze mail en tegelijk tevreden over mijn aankoop. Ik vind het treurig dat een winkel zo lelijk kan doen.

Gewenste Oplossing:

Wat ik nu verder moet doen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brouwers