Klacht: Geen pakket ontvangen

Justinslok op 01 juni 2024 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21 mei besteld, melding gekregen dat ze het opsturen, 24 mei zou het bezorgd zijn. Nu is het 1 juni en is er nog niks. Asos heeft mijn account geblokkeerd wegens “verdachte activiteit” en kan daar verder niks meer mee doen.

Gewenste Oplossing:

Het liefst wil ik mn bestelde kleding gewoon hahaha, maar als geld terug ook lukt ben ik daar net zo content mee

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over ASOS.com
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Justinslok