Klacht: Retourbeleid is geen 28 dagen

mn_mulder op 15 september 2024 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Retourbeleid is geen 28 dagen, blijkbaar moet je binnen 14 dagen een retourlabel aanmaken. Dit staat niet overal aangegeven en 14 dagen is erg kort. Het lijkt erop dat dit bedoeld is om misbruik te maken van klanten. Als je aangeeft bij de klantenservice dat je deze extra informatie hebt gemist zijn ze absoluut niet bereid om je te helpen.

Gewenste Oplossing:

De gelegenheid krijgen mijn items retour te sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over ASOS.com
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mn_mulder