Ik moet voor mijn stage 3x in de week afreizen van Arkel naar Giessen. Ik moet dan overstappen op Gorinchem en Sleeuwijk.
Het probleem is dat ook zo. Net als dat ik deze ochtend heb. Dat als ik de eerste bus(81)... Lees meer
Ik heb nu al een aantal keer meegemaakt dat bus 5 bij de sweelincklaan in leiden veel te vroeg komt. Ik heb nu dan vaak ook de aansluiting gemist, waardoor ik erg wordt vertraagd. Bijvoorbeeld vandaag zou de bus om... Lees meer
Vandaag stapte ik om 18.03 uur in de bus op de spaarnwoudelaan in Tilburg. Sinds ik niet meer studeer is mijn 4 jaar lange relatie tussen het bus vervoer en mij op een laag pitje gezet. Vandaag was dan de... Lees meer
Bussen in osingahuizen komen structueel te laat waardoor ik steeds mijn aansluiting met de trein in Sneek mis en daardoor 1,5 uur kwijt ben. Lees meer
Lijn 3 in Venlo. Deze bus stopt bij een bejaarde en verzorgins huis de Meeuwbeemd. De mensen hier zijn in het algemeen slecht ter been en kunnen niet met de rollator in de bus. Het inklappen en tillen van de... Lees meer
Bus komt vaak te laat. Ik stond net op de bus te wachten en de bus kwam niet.
Na raadplegen van de app stond de bus nog op busstation in Heerenveen.
Het gebeurd ookl vaak dat de bus de halte voorbijrijd... Lees meer
Zonet stond ik 5 minuten voor de verwachte aankomsttijd op de bushalte. Na 10 minuten toch maar even kijken op de reistijden busvolgapp om te zien waar de bus zich bevond en bleek dat die nog gewoon op het busttation... Lees meer
OP 15 december besloot ik met de lijn 20 naar Heerenveen te gaan. I.p.v. de qliner. In Heerenveen 6 minuten overstap. Geen probleem normaal gesproken. Echter het begon al in Drachten tom tom instellen.
Vervolgens in Beetsterzwag halte over geslagen.
Verkeerde afslag.
Bij... Lees meer
zondag 18 december wachten wij (3 personen-allemaal 60plus) om 18.10uur in Venlo op de avondvlinder.
deze (lijn 1) zou volgens de actuele vertrekregeling op zaterdag en zondag om 18.35.uur vertrekken van station Venlo (zoals aangegeven bij bushalte). Bij navraag aan de... Lees meer
De bussen van arriva zijn altijd te laat hier in Leeuwarden,Je ziet de buschauffeur gewoon z'n peukje roken en ze bakkie koffie drinken leunend tegen z'n bus, en je staat maar te wachten voor Jan jopie,je zou maar naar je... Lees meer