Klacht: Wachttijd klantensetvice

Honingzwam op 20 oktober 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onnodig lang wachten op contact bij bellen 0900 – 0024. Via de app wordt je wel meteen doorverbonden, zegt een dame meermaals. Ik vrees dat ik binnenkort gedwongen ben om via de app te bankieren als ik nog normale service wil krijgen en bij mijn rekening wil kunnen. Hang al 20 minuten aan de lijn, ben een zakelijke klant. De ene na de andere boodschap komt langs over hoe fijn het is om via internet en de app alles te doen…

Gewenste Oplossing:

Betere bereikbaarheid. Geef bijvoorbeeld aan hoeveel wachtenden er nog voor mij zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 20 oktober 2021 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Honingzwam,

We zijn ons ervan bewust dat het te druk is aan de telefoon de afgelopen tijd en de wachttijden erg lang zijn. Excuses hiervoor. We zijn druk bezig mensen op te leiden om deze drukte op te vangen. Helaas is dit niet met één druk op de knop gedaan. Uiteraard geven we al deze signalen ook intern door.

Met vriendelijke groet,

Gabie
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Honingzwam