Klachten over ABN Amro

ABN AMRO is een bank die zowel zakelijke als privé rekeningen aanbiedt. Niet alleen kunt u met uw ABN AMBRO rekening betalen, sparen en geld... Lees meer >

97% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 3 Banken

97%
122 klachten gemeld
0 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
119 klachten opgelost

Tijdslijn

Internetbankieren

Klacht van op 26 augustus 2015 over ABN Amro in de categorie Banken

2 Weken geleden is mijn ABN-Amro betaalpas verlopen en heb ik een nieuwe pas aan moeten vragen. Pas sinds gisteren is mijn pas geactiveerd. Tot gisteren had ik nog niet alle noodzakelijke gegevens, zoals een pincode, niet geheel onbelangrijk. Om de pas... Lees meer

Geld storten

Klacht van op 14 juli 2015 over ABN Amro in de categorie Banken

Ik probeer nu al een tijd geld te storten bij ABNAMRO. Wat mij ergert is dat de automaat al eem tijd buiten werking is. En dat niemand in de tussentijd met een oplossing komt. Als gezin hebben wij 5 rekeninghouders... Lees meer

Geen geld ontvangen

Klacht van op 26 juni 2015 over ABN Amro in de categorie Banken

IkIk heb meerdere keren gebeld naar de bank geweest om te zeggen dat mijn rekeningnummer is opgezegd. De medewerker van ABN AMRO heeft zelf het pasje van mij doorgeknipt. Toch word er maandelijks een bedrag voor de service kosten 3.25... Lees meer