Klacht: toeslag

Blondje19 op 21 mei 2013 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik word er een beetje gek van dat de toeslagen steeds te laat komen.
21 mei is 21 mei en niet later.
Ik vind het ook een vervelde tijd dat jullie het overmaken.
Ik zit eraan te denken om naar een andere bank te gaan als dit nog zo vaak voorkomt.
Ik ben studente en heb ook dingen die ik optijd moet betalen

Gewenste Oplossing:

gelijk overmaken nu!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 23 mei 2013 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vanuit ABN AMRO Webcare hebben wij de klant meerdere keren gebeld. Helaas hebben wij de klant niet kunnen bereiken. Inmiddels is er een privébericht verzonden. Alle toeslagen vanuit de Belastingdienst zijn op 21 mei bijgeschreven.

Alle klachten die gemeld zijn door