Klacht: Terugbetaling € 700,-

Hero 5 op 05 juli 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Wij zijn al ruim anderhalve maand aan het wachten op ons geld. Betreft ruim € 700,- wat wij nog te goed hebben van de ABN AMRO.
Meerdere malen hierover gebeld. Je wordt van het jasje naar de muur gestuurd.
Er wordt iedere keer aangegeven het bedrag is onderweg. Ben ik toch benieuwd waar het vandaan moet komen.
Heel vervelend dit. Als men geld van je nodig hebben zijn ze haantje de voorste maar andersom moet je lang wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

3 jaren geleden - Beste Hero 5, Dat is een flink bedrag om op te moeten wachten. Kan me erg goed voorstellen dat u wilt weten waar u aantoe bent. Ik heb van de Hypotheekafdeling begrepen dat het uiterlijk morgen op uw rekening moet staan. Dit kan tot 18:00 uur bijgeschreven worden. Gebeurt dit niet? Laat u het ons dan weten? Dan kunnen we hier verder achteraan voor u. Met vriendelijke groet, Eva ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Hero 5

3 jaren geleden - Dit is vrijdag ook al medegedeeld dat het vrijdag binnen moet zijn. Vandaag ook hierover contact gehad. Werd gezegd: komt goed vandaag. Nu wordt er weer wat anders gezegd.

Reactie van de melder van de klacht Hero 5

3 jaren geleden - .

Bericht van ABN AMRO

3 jaren geleden - Beste Hero 5, Terecht punt. U mag van ons verwachten dat een toezegging wordt nagekomen. Excuses dat de communicatie hierover naar u toe niet goed is verlopen. Wilt u het ons laten weten wanneer het bedrag is bijgeschreven? Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Hero 5

3 jaren geleden - Wederom niks ontvangen

Bericht van ABN AMRO

3 jaren geleden - Beste Hero 5, Zoals mijn collega al aangaf kan het bedrag vandaag tot 18 uur op uw rekening bijgeschreven worden. Ik vertrouw erop dat deze afspraak dan ook nagekomen wordt. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 20 juli 2021 om 08:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 5 juli hebben wij deze klacht vanuit ABN ARO Webcare in behandeling genomen. Na contact met onze hypotheekafdeling blijkt de boeking, weliswaar flink vertraagd, onderweg te zijn. In onze reactie hebben wij aangegeven dat het bedrag ieder moment bijgeschreven kon worden. Omdat wij verder geen reactie meer hebben ontvangen, gaan wij ervan uit dat het bedrag inmiddels is bijgeschreven en de klacht zo is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Hero 5