Klacht: Opzeggen rekening lukt niet

Kempen53 op 23 september 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeer al maanden de rekening van mij zoon op te zeggen maar elke keer krijg ik de melding dat er een technische fout is. Laatst heel lang in de wacht gehangen om uiteindelijk te horen te krijgen dat ik dan maar een afspraak moet maken op een kantoor. We leven in 2021!!!!
Rekening opzeggen zou eenvoudig en snel online moeten lukken.

Gewenste Oplossing:

Als de bank mij belt om een en ander te regelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

3 jaren geleden - Beste Kempen53, Wat lastig dat het u al langere tijd niet lukt de rekening van uw zoon op te heffen. Vooral als u dan uiteindelijk belt met ons en te horen krijgt dat er een afspraak op kantoor moet worden gemaakt. Gezien de problemen die u ervaart vermoed ik dat u de rekening online probeert op te heffen, nadat u met de rekening en pas van uw zoon bent ingelogd. Als hij nog minderjarig is, kan de rekening niet op deze manier worden opgeheven. Dat kan dan alleen wanneer u met een eigen rekening en pasnummer online toegang heeft tot de rekening van uw zoon. Naar aanleiding van uw bericht heb ik zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Helaas kreeg ik u niet te pakken. Vandaar dat we graag van u horen op welke dag en tijdstip wij alsnog kunnen bellen. Dit kan op werkdagen tussen 09.00 - 17.30 uur. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Kempen53

3 jaren geleden - Graag morgen, donderdag ochtend rond 10.00 uur. Hartelijk dank alvast

Bericht van ABN AMRO

3 jaren geleden - Beste Kempen53, Ik zie nu uw bericht over het moment van bellen. Hierin geeft u morgen aan en u geeft donderdag ochtend 10:00 uur aan. Ik kan u voor komende donderdag rond 10 uur op onze agenda zetten om te bellen. Wilt u dat? Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 07 oktober 2021 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kempen53,

Op 23 september hebben wij uw klacht in behandeling genomen. Helaas hebben wij op ons laatste verzoek geen reactie ontvangen.

Ik vertrouw erop dat u inmiddels de rekening heeft kunnen opheffen.
Is dit niet het geval? Dan wil ik u vragen contact op te nemen met ons via 0900-0024 (reguliere belkosten).

Met vriendelijke groet,

Eva
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kempen53