Mijn Klacht:
Sinds vanmorgen rond 9 uur werkt de app niet meer. Ik krijg de melding: LET OP Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.
Gewenste Oplossing:
Maakt de app weer werkend svp

Sinds vanmorgen rond 9 uur werkt de app niet meer. Ik krijg de melding: LET OP Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.
Maakt de app weer werkend svp
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen
Bericht van ABN AMRO
3 jaren geleden - Beste Rano52, Wanneer u problemen heeft met de app, kunt u beter contact opnemen met onze klantenservice. U wordt dan direct geholpen dit op te lossen. Via een klacht is dit niet handig, omdat we vaak pas later reageren. Hoe lang heeft u dit probleem en speelt het momenteel nog steeds? Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare
Reactie van de melder van de klacht Rano52
3 jaren geleden - Hallo Jan, Ik zag dat het inmiddels is opgelost. Merci Rijn
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 31 maart 2022 om 15:46 geantwoord
Beste Rano52,
Fijn dat het is opgelost. Mocht er nog eens iets zijn met de app, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u dan graag verder.
Met vriendelijke groet,
Janwalter
ABN AMRO Webcare