Klacht: Geen toegang tot de app

Rano52 op 31 maart 2022 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds vanmorgen rond 9 uur werkt de app niet meer. Ik krijg de melding: LET OP Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.

Gewenste Oplossing:

Maakt de app weer werkend svp

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

3 jaren geleden - Beste Rano52, Wanneer u problemen heeft met de app, kunt u beter contact opnemen met onze klantenservice. U wordt dan direct geholpen dit op te lossen. Via een klacht is dit niet handig, omdat we vaak pas later reageren. Hoe lang heeft u dit probleem en speelt het momenteel nog steeds? Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Rano52

3 jaren geleden - Hallo Jan, Ik zag dat het inmiddels is opgelost. Merci Rijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 31 maart 2022 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rano52,

Fijn dat het is opgelost. Mocht er nog eens iets zijn met de app, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

Janwalter
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rano52