Klacht: Distriminatie bij gezamelijke rekeningen

Dachtikniet op 12 januari 2013 over ABN AMRO in de categorie Banken

Bij gezamelijke rekening . Komt er op het pasje van de 2 e persoon van de rekening ook de naam van de andere persoon bij . Bij de eerste rekeninghouder staat niet de naam van de andere vermeld . Dit is zeer degenererend voor de 2 e rekening houder deze word dus bij de ABN/AMRO niet voor vol aangezien

Ook bij gezamelijke rekeningen krijgt ieder gewoon een pasje op zijn haar eigen naam.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

11 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij vinden het vervelend dat u door de tenaamstelling op uw pas het gevoel heeft gekregen niet voor vol te worden aangezien. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Bij een gezamenlijke rekening krijgt de eerstgenoemde rekeninghouder een pas op zijn of haar eigen naam en de tweede rekeninghouder automatisch een pas waarop beide namen staan vermeld. Er wordt hierbij puur gekeken naar wie als eerste genoemd wordt op de rekening, er wordt dus niet geselecteerd op bijvoorbeeld geslacht of leeftijd. Beide rekeninghouders hebben bij een CJ- (en/of-) rekening dezelfde rechten. Als u het toch prettig vindt om een pas aan te vragen waarop alleen uw eigen naam vermeld staat, dan kunnen wij dit telefonisch of via een ABN AMRO vestiging voor u regelen. U kunt zelf bellen met 0900-0024 (EUR 0,10 per minuut) of u kunt via een privébericht uw telefoonnummer en het gewenste terugbeltijdstip sturen, dan nemen wij contact met u op. Wij horen graag voor 28-01-2013 of u prijs stelt op telefonisch contact. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. L. Verbruggen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 28 januari 2013 om 11:06 geantwoord

Klant een mail gestuurd dat wij de klacht op opgelost zetten.

Alle klachten die gemeld zijn door