We hebben alle instellingen doorlopen maar daar ligt het niet aan. het lijkt wel alsof ze gewoon de 1000 MB's die bij haar abonnement horen niet heeft geregen voor internet. Ze is nu afhankelijk van wifi maar ze heeft juist... Lees meer
Hollandse Nieuwe instrueert haar klanten bij problemen met het telefoontoestel het toestel ter reparatie in te sturen naar Dynafix.
Dynafix claimt zonder verdere onderbouwing van het probleem dat het toestel tegen betaling kan worden gewisseld (= nieuwprijs betreffende toestel), zonder reparatie... Lees meer
Geachte heer, mevrouw,
Ik heb nu ruim 3 tot 4 weken telefonisch contact met Hollandsnieuwe aan het opnemen, waarvan ik de laatste week zeker 2 keer per dag met hen heb gebeld, met het verzoek of ik mijn abonnementsgeld via de... Lees meer
Mijn vrouw en ik hebben allebei nu 2 mnd. een abo bij HN.
Alles functioneert behalve toen wij een paar weken geleden in Italie waren.
Daar konden wij wel naar nederland of elkaar bellen maar niet naar een lokaal nummer. We kregen... Lees meer
Hallo,
Op 25 november hebben wij een bestelling geplaatst bij "Hollands nieuwe" voor een Iphone 5C 16GB met abbonement. De Iphone en het abbonement is bestemd voor onze zoon, omdat hij minderjarig is hebben we samen met hem alles geregeld.... Lees meer
Ik heb een toestel met een zakelijk abonnement van Hollandsnieuwe. Toestel is 4 maanden oud. Als ik binnenshuis of ergens anders binnen ben heb ik geen tot slecht bereik. Regelmatig krijgen klanten te horen dat het toestel buiten bereik is.... Lees meer
Als de telefoon in een jas of in een tas zit wordt de batterij van de telefoon erg heet! Verder is de batterij erg snel leeg. Dat terwijl het toestel pas 1,5 maand oud is. Nu heb ik bij jullie... Lees meer
Mijn LG telefoon is al drie keer voor reparatie opgestuurd. Intussen zit ik nu al bijna 8 weken zonder telefoon. Ik heb al contact gezocht met Hollandse Nieuwe en Dynafix repair. Dat gaat trouwens met veel moeite. Lang wachten en... Lees meer
Alsof het normaal is maar Hollandse Nieuwe schrijft gewoon geen nieuw maandtegoed bij. Zeer slechte provider. Met bellen nauwelijks verstaanbaar en schrijven geen nieuw maandtegoed bij. Reageren niet op mails. Niet kiezen voor deze slechte provider. Lees meer
Alsof het normaal is maar Hollandse Nieuwe schrijft gewoon geen nieuw maandtegoed bij. Zeer slechte provider. Met bellen nauwelijks verstaanbaar en schrijven geen nieuw maandtegoed bij. Reageren niet op mails. Niet kiezen voor deze slechte provider. Lees meer