Klachten over Hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe biedt voordelige Sim Only abonnementen en geeft je 100% controle over je mobiele kosten. Toch zijn klachten over verbindingen, kosten etcetera... Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 5 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

0%
45 klachten gemeld
45 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
2.2 /10
27 stemmen
27

Tijdslijn

niet kunnen bellen

Klacht van op 12 oktober 2018 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

kan met deze simkaart al bijna een jaar niet bellen.Is geblokkeerd voor alle uitgaande gesprekken(wat ik mij niet kan herinneren dat zelf gedaan te hebben)Om deze blokkade te deblokkeren heb ik een wachtwoord nodig van 4cijfers.Die ik dus niet heb.Samsung... Lees meer

ik moet betalen met de knop openstaande betalingen,betalenmaar kan dit niet vinden op hun site. ik heb 4 sptember hierover telefonisch contact gehad met natascha, dat ik 31 euro moet betalen. heb toen aangegeven dat ik nooit bij hun een contract... Lees meer

Activity Tracker bij Abonnement

Klacht van op 26 september 2018 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

HOLLANDSE NIEUWE PROVIDER Mijn vrouw en ik zitten alle langere tijd bij Hollandse Nieuwe. Mijn zoon en zus zijn overgestapt naar Hollandse Nieuwe. Mijn zus kreeg op 16 juni bij haar telefoon een Activity Tracker cadeau t.w.v. 99,00. Zij heeft die... Lees meer