Klachten over Hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe biedt voordelige Sim Only abonnementen en geeft je 100% controle over je mobiele kosten. Toch zijn klachten over verbindingen, kosten etcetera... Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 2 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

0%
48 klachten gemeld
48 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
2.2 /10
26 stemmen
26

Tijdslijn

Toen ik mijn abonnement afsloot in april, was mij beloofd dat Hollandsnieuwe de overstap zou regelen. Dat is niet gebeurd, waardoor ik twee maanden teveel aan mijn oude provider heb betaald. Hollandsnieuwe weigert hier voor op te draaien enof te... Lees meer

Hollandsnieuwe heeft als reparatieservice Dr. MobileDynafix, een heel nieuwe soort aan onbeschoftheid wat daar vandaan komt. 5,5 maand geleden heb ik mijn telefoon (overigens bij een webshop gekocht) opgestuurd naar Dr. Mobile, die mij twee weken later hebben verteld dat... Lees meer

Schandalig. Ik prober nu al 3 keer hollandsnieuwe te bellen. 20 minute ein de wacht en dan verbreken ze de verbinding. EN het ergste mijn probleem is niet opgelost. Ik kan alleen maar bellen, maar kan niet gebeld worden en heb ook geen... Lees meer

Nog steeds incasso na opzegging

Klacht van op 28 april 2018 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had een sim only abonnement voor mijn zoon bij hollandsnieuwe. Na een jaar opgezegd en overgestapt naar tmobile. De opzegging was niet doorgekomen bij hollandse nieuwe dus zomaar 1 maand extra betaald en officieel per 25-01-2018 opgezegd. Maar nu... Lees meer