Hollandsnieuwe Complimenten
Zijn ze helemaal op hun achterhoofd gevallen daar, zonder mij vooraf iets te laten weten heeft deze provider mijn abonnementskosten met 1.10 euro verhoogd sinds vorige maand. Geen enkele provider heeft zoiets tot op heden geflikt. Een contract is niet... Lees meer
Op 14-11 nieuwe mobiel besteld, op 15-11 mail van Postnl gehad dat ze onderweg zijn naar een pakketkast, waar ik later een nieuwe mail voor zou moeten krijgen om de mobiel op te halen. Die mail is nooit gekomen. Hollands... Lees meer
Geachte heer/mevrouw, tot mijn verbazing las ik dat u eenzijdig en zonder mij vooraf te informeren, mijn lopend abonnement van 8.50 euro naar 9.35 euro heeft verhoogd. Het gaat om een abonnement van 5000 MB/Min/SMS. Ik ben het hier niet... Lees meer
Al bijna een maand bij HollandsNieuwe, vanaf dag 1 niet mogelijk om operoepen of SMSén te ontvangen. Meerdere keren gemeld, iedere keer melding dat het probleem opgelost word en 5 wekrsdagen wachten, zonder enige success. Iedere nieuwe melding weer 5... Lees meer
net een nieuw sim only abonnement.
ik volg de instructies zoals die worden vermeld voor mijn type telefoon om de sms-functie te activeren, ik krijg echter foutmelding op foutmelding.
graag een oplossing. Lees meer
net een nieuw sim only abonnement.
ik volg de instructies zoals die worden vermeld voor mijn type telefoon om de sms-functie te activeren, ik krijg echter foutmelding op foutmelding.
graag een oplossing. Lees meer
Vorige maand (18 september 2023) zou mijn abbonement overgezet worden naar Hollandsnieuwe. Ik heb daarvoor netjes een sim kaart ontvangen. Deze doet het echter niet. Ik zit nu al meer dan een maand zonder internet/bellen/sms'en. Ik heb meerdere keren contact... Lees meer
Ik heb recent 3 abonnementen afgesloten bij HN, waarvan bij 1 abonnement 4G niet werkt. Nu al twee weken non stop aan het steggelen met de klantenservice. Eenmaal doorgedrongen tot de technische dienst, komt de medewerker met een flut oplossing,... Lees meer
Ik heb een abonnement bij Hollands Nieuwe. Als ik de grens overga stopt mijn internet. Geen bereik meer.
Ik heb al meerdere keren contact gehad met de helpdesk. Steeds alle instellingen gecontroleerd, die staan altijd... Lees meer
hallo er is op mijn naam fraude gepleegd ik ben nu al 6 weken aan het bellen met hollandsnieuwe en elke keer zeggen ze ja volgende week is het uit het BKR ik heb een bedrijf en ik... Lees meer