Ik ben overgestapt naar Hollands Nieuwe, maar ben sindsdien niet bereikbaar omdat het nummerbehoud niet is uitgevoerd op de toegezegde datum. Dit is nu al een week geleden. Baal hier enorm van.
Lees meer
Op 9 juni jl. heb ik mijn sim only abonnement opgezegd.
Reden: Hollandsnieuwe kan geen simkaart leveren voor mijn (oude) toestel.
Na vele, frustrerende telefoontjes te hebben gepleegd ( met lange wachttijden) werd mijn abonnement per 17 augustus opgeheven. Ondertussen moest... Lees meer
hollandsnieuwe.nl
heb al vanaf woensdag avond geen bel of sms mogelijkheid meer, niet dat ik veel bel oid, heel weinig maar als het moet dan...ist knap lastig.
Ik kan wel gebeld worden en gesms'd maar kan niks terug doen of bellen, knap... Lees meer
2 jarig contract afgesloten bij Hollands Nieuwe voor zakelijke praktijk.
Blijkt nu: geen voicemail mogelijk ( geen bericht in te spreken)
Boodschap HN: ' Technisch probleem we zijn er mee bezig en weten niet wanneer het probleem opgelost is....' deze boodschap krijgen... Lees meer
Ik heb gisteren mijn telefoon opgewaardeerd bij hollandse nieuwe, vervolgens heb ik 1 telefoon gesprek gehad van 9 minuten naar een 0900 nummer dit service nummer kost 50 cent per gesproken bericht en daarnaast de kosten die de provider hanteert... Lees meer
Ik heb op 2 september een aanvraag gedaan voor nummerbehoud. Enkele dagen later een mail gekregen ´nummerbehoud is geweigerd omdat het klantnummer niet juist is´. Opnieuw een aanvraag gedaan met deze keer het klantnummer ipv het simkaartnr. De status van... Lees meer
Beste Hollandsnieuwe,
11 augustus heb ik een contract bij jullie afgesloten. Je gaat er dan vanuit dat je een maand later, 11 september kunt worden overgezet en dat het contract met je oude provider wordt stopgezet. Waarom kon het nummerbehoud dan... Lees meer
Kan geen nieuwe telefoon met abonnement bestellen omdat mijn huidige contract nog loopt. Ik ben al 2,5 jaar kalnt. Ik blijft klant. ik wil een duurder abonnement en toch kan het niet. Ik moet de telefoon maar ineens betalen. Daarnaast... Lees meer
nummerbehoud 3 maanden geleden aangevraagd voor 2 nummers.
zou per 22 september moeten maar er gebeurt niks. (1x 'in behandeling' en 1x 'geblokkeerd'). diverse keren gebeld. er wordt dan van alles beloofd maar er gebeurt geen reet Lees meer
Op 1 september 2015 heb ik mijn telefoon en nieuw abonnement binnen gekregen en direct nummerbehoud bij de Hollandsche Nieuwe geregeld. Nummer behoud was geen probleem zeiden ze maar het is nu 1 oktober en ik nog steeds niets gehoord.... Lees meer