Klacht: Ik moet betalen voor diensten die Hollandsnieuwe mij niet kan leveren.

Mevr. van Loenhout op 17 oktober 2015 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Categorie Mobiele Telefonie
Status Open
Datum 17 oktober 2015

Een klant heeft op 9 juni zijn sim only abonnement bij Hollandsnieuwe opgezegd, omdat het bedrijf geen simkaart kon leveren voor zijn oude toestel. Ondanks de opzegging moest de klant tot 17 augustus blijven betalen voor diensten die niet werden geleverd, terwijl hij ook kosten maakte voor telefoongesprekken met de klantenservice. Daarnaast verviel zijn prepaid tegoed van €26,- bij de overstap.

Mijn Klacht:

Op 9 juni jl. heb ik mijn sim only abonnement opgezegd.
Reden: Hollandsnieuwe kan geen simkaart leveren voor mijn (oude) toestel.
Na vele, frustrerende telefoontjes te hebben gepleegd ( met lange wachttijden) werd mijn abonnement per 17 augustus opgeheven. Ondertussen moest ik wel betalen voor niet geleverde diensten.

Verdere kosten|
telefoon minimaal 5x 45min.
Prepaid tegoed van €26,- verviel bij overstap

Gewenste Oplossing:

Als mijn gemaakte kosten worden vergoed.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie