Klachten over OTTO

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over OTTO in de categorie Online Warenhuizen. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

96% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Online Warenhuizen

4.9 /10
104 stemmen
104

Compliment van Romariios op 24 juli 2020 over OTTO

Het is wel gelukt. Alleen Otto wilde ons niet meteen geloven dat mijn vriendin niks had besteld. En we hadden zovaak met otto gesproken en geen enkele medewerker had er een melding van gemaakt dat er iets aan de hand zou zijn. Ze zeiden: allemaal we gaan er werk van maken. Pas toen ik hier op klacht.nl me klacht had gedaan, toen pas werd er echt snel alles geregeld.
Ik vroeg de medewerkster die ons goed heeft geholpen nog dus je kan gewoon op iemand anders naam spullen bestellen en de medewerkster zei gewoon: ja alleen dan is het fraude. Het word toch niet gecontroleerd bij Otto. Er werken bij Otto ook allemaal mensen die volgens mij ook dronken zijn.

Compliment van nljohan51 op 13 juli 2020 over OTTO

OTTO heeft gereageerd nadat ik een klacht had ingediend over de gang van zaken.
Ik accepteer de excuses en krijg bovendien nog een waardebon. Lijkt me een goede oplossing. Case closed!

Compliment van Klep J op 02 juli 2020 over OTTO

Nadat OTTO via klacht.nl op de hoogte was gesteld van mijn probleem hebben ze dit binnen 2 dagen opgelost. Ik ben tevreden.

Compliment van HananeBennasser op 30 juni 2020 over OTTO

Erg fijn dat het zo snel opgepakt is en goeie oplossing!

Compliment van Cornie op 30 juni 2020 over OTTO

Bijzonder dat ze wel nadat Klacht.nl heeft geageerd opeens heel snel met een oplossing komen. Waarvoor mijn dank.

Compliment van Mlkid900-KLACHT op 30 juni 2020 over OTTO

ik ben eindelijk geholpen door een dame die oprecht begrip toonde en de intentie heeft om een vervelende kwestie op te lossen. Zij beloofde de zaak nog even in de gaten te blijven houden. Deze dame begrijpt haar werk. Ik ben erg blij met de oplossing. Dank jullie wel.

Compliment van Bits R op 17 juni 2020 over OTTO

Ik ben tevreden met de oplossing, alleen jammer dat dit verzoek niet direct gehonoreerd is via de klantenservice van OTTO.

Compliment van Misstess91 op 12 juni 2020 over OTTO

Nogmaals bedankt voor het telefoontje en dr gepaste oplossing! Ik hoop dat het oude betaalverzoek snel word stop gezet want die staat op dit moment nog open en daar word ik een beetje benauwd van (gaat tenslotte om een aardig bedrag) en ik zag ook dat het artikel weer bij de items staat alleen (nog) zonder de afgesproken korting.

Nogmaals bedankt en ik hoop dat het financiele stukje ook netjes verwerkt word.

Compliment van tammie.r op 11 juni 2020 over OTTO

Had liever het item ontvangen, maar ben tevreden met oplossing dat ik ander item retour kan sturen en bedrag inclusief bezorgkosten.

Compliment van Vogeltje19 op 09 juni 2020 over OTTO

Eindelijk, ben opgelucht wat een stress,stress minder.alleen jammer dat het via deze weg moest.maar bedankt otto voor het oplossen

Compliment van Zollie op 04 juni 2020 over OTTO

ik kreeg een waardebon en ik ga wachten t/m 15 juni als termijndatum voor de levering. Ik hoop dat voor die tijd het gaat lukken. Ik vind het netjes dat OTTO snel reageerde. Via klacht.nl werkt het goed, je ontvangt snel een terugkoppeling. Dankjewel. !

Compliment van JvWensen op 04 juni 2020 over OTTO

Zoals verzocht is het aankoopbedrag teruggestort.

Compliment van M Boer-Lee op 28 mei 2020 over OTTO

Ik ben netjes opgebeld door Otto. Het waarom is netjes uitgelegd. De reden was dat er veel fraude gepleegd wordt via wxs.nl emails. En ik had een wxs.nl mailadres opgegeven. Dit is aangepast door Otto, en ik kan bestellen.
Klacht.nl bedankt.

Compliment van Hu09 op 07 mei 2020 over OTTO

Fijn dat er gehoor is gegeven aan mijn klacht.

Compliment van rebeccabloem op 23 april 2020 over OTTO

Meteen top opgelost. Hartstikke fijn.

Compliment van Manolya1985 op 20 april 2020 over OTTO

Ik heb een mail ontvangen dat ze het resterende bedrag weer terug storten.

Compliment van lennijl op 02 april 2020 over OTTO

Bedankt otto, fijn dat we het zo konden afhandelen

Compliment van Jorinde89 op 27 maart 2020 over OTTO

Dankuwel voor de reactie, ik heb inmiddels het aankoopbedrag terug ontvangen. Zodra de bezorger komt zal ik het pakket weigeren. Fijn dat dit uiteindelijk toch goed opgelost is.

Compliment van Sunilpersad op 23 maart 2020 over OTTO

Super goed geholpen hele vriendelijke mevrouw aan de tel gehad, ze was heel behulpzaam!!en kon meedenken in onze situatie. Fijn !!!

Compliment van J.E35 op 12 maart 2020 over OTTO

Mevrouw van de backoffice heeft mij super geholpen.