Klachten over OTTO

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over OTTO in de categorie Online Warenhuizen. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 4 Online Warenhuizen

100%
120 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
120 klachten opgelost
5.4 /10
168 stemmen
168

Slechte service Otto

Klacht van op 04 oktober 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Otto leverde een defect fornuis. Na 5 vrije dagen te hebben opgenomen voor reparatie monteurs die ons vertelden dat het niet te repareren viel en het naar de sloop kon hebben wij uiteindelijk na 3 maanden een vervangend fornuis gekregen. Post.nl nam... Lees meer

Tot 3 keer toe pakket (klerenkast) beschadigd

Klacht van op 25 september 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Tot 3 keer toe heeft PostNL bestelling nooit afgeleverd, omdat de pakketten beschadigd zijn. PostNL heeft mij elke keer gebeld met dat de bestelling beschadigd is en dat komt omdat ze gewoon slecht ingepakt zijn in slappe kartonnen doosjes. Logisch... Lees meer

Extreem rare en slechte communicatie naar de klant

Klacht van op 24 september 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Extreem rare en slechte communicatie naar de klant vanaf de kant van Otto. Ik heb een bestelling geplaatst voor een gasfornuis week geleden voor een hele mooie prijs. Vervolgens kreeg ik een bevestiging en verzoek om te betalen. Een dag later... Lees meer

Niet leveren van bestelde product

Klacht van op 11 september 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Hoekbank besteld bij Otto , 5 weken levertijd. Inderdaad na 5 weken werd de bank bezorgd, maar niet de inruilservice die afgesproken was. De afspraak was: nieuwe bank geleverd oude bankstel word meegenomen( al 14,95€) voor betaald. Geen plek in de wagen... Lees meer

Geen hoeslakens beschikbaar voor deze OTTO matrassen

Klacht van op 30 augustus 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Meerdere keren jullie telefonisch gevraagd om hulp maar iedere keer gaven jullie aan dat jullie me niet konden helpen. Ik heb 2 matrassen bij jullie gekocht met maten 2 keer 80x190 cm. Hier voor is geen hoeslaken te vinden. Ook niet... Lees meer

Geen hoeslakens beschikbaar voor deze OTTO matrassen

Klacht van op 29 augustus 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Meerdere keren jullie telefonisch gevraagd om hulp maar iedere keer gaven jullie aan dat jullie me niet konden helpen. Ik heb 2 matrassen bij jullie gekocht met maten 2 keer 80x190 cm. Hier voor is geen hoeslaken te vinden. Ook... Lees meer

Compliment van durgun op 22 oktober 2018 over OTTO

Otto heeft een oplossing aangeboden en ik ben akkoord gegaan.

10

Compliment van gebruiker987654 op 09 oktober 2018 over OTTO

ik ben vanochtend gebeld door een aardige mevrouw die mij precies kon vertellen wat de status is van mijn bestelling.
Bestelling is op 4 oct. verzonden en is onderweg naar POSTNL.
ik heb aangegeven dat ik deze week wil afwachten en volgende week verder ga kijken als het nog niet geleverd is.
Klant wil alleen informatie waar hij om vraagt. dat het 3 dagen langer/korter duurt is de probleem niet.

10

Compliment van m.a. van den berge op 30 augustus 2018 over OTTO

ik vind het netjes dat otto met een snelle oplossing is gekomen
mag gezegd worden.
p.s. de mevrouw die contact met mij heeft opgenomen wil ik bedanken
erg vriendelijk

8

Compliment van CarmenB op 02 augustus 2018 over OTTO

Heel tevreden met hoe Otto het heeft opgepakt.

10

Compliment van LienM op 26 juni 2018 over OTTO

Vriendelijk te woord gestaan en naar tevredenheid opgelost!

10

Compliment van helma12345 op 08 juni 2018 over OTTO

Eindelijk dan opgelost!

10

Compliment van liesbeth1956 op 06 juni 2018 over OTTO

dank jullie wel prima opgelost
gr liesbeth

10

Compliment van Marjolein Hoefsloot op 15 mei 2018 over OTTO

Deze medewerker gaf wel een duidelijke toelichting en loste mijn klacht op.

8

Compliment van w de haas op 11 juni 2018 over OTTO

Het is opgelost!

9

Compliment van Lia Holsten op 07 mei 2018 over OTTO

Fijn dat de fout eindelijk is recht gezet. Het heeft mij helaas te veel telefoontjes, mailtjes en negatieve energie gekost om dit voor elkaar te krijgen.

7

Compliment van X. Hilgerson op 03 mei 2018 over OTTO

Blij met de geboden oplossing!

8

Compliment van NM Singels op 08 mei 2018 over OTTO

Otto heeft haar best gedaan om mij zsm terug te betalen. Na wat belletjes en deze klacht kostte het ze 2-3 werkdagen.

Eerst wou ik deze klacht verwijderen maar ik vind het nog steeds raar dat de werkwijze van Otto zo is. De enige reden die Otto heeft kunnen bieden over terugstortingstijd is dat Otto een groot, druk bedrijf is. Toch is dat niet genoeg.

7

Compliment van Kiki232 op 08 maart 2018 over OTTO

Kon het bijna niet geloven, zo snel en efficient en correct. Maar inderdaad ik kan (gelukkig) niet meer inloggen. Complimenten hoe snel het deze keer geregeld is. Erg fijn!

8

Compliment van daniellebeneker op 06 maart 2018 over OTTO

Ik ben tevreden over de oplossing

8

Compliment van josvandd op 26 februari 2018 over OTTO

snel opgelost nu , dankzij Ine

9

Compliment van cathwester@hotmail.com op 08 februari 2018 over OTTO

Dit is overmacht. Ik heb ook aangegeven dat de behandeling van de klantenservice niet nirmaal us. Hopelijk wordt daar iets mee gedaan.

7

Compliment van chicopaco op 02 februari 2018 over OTTO

Ben er heel blij mee alleen jammer dat je eerst stappen moet ondernemen maar ben zeer tevreden zo hoord het .

7

Compliment van touria1984 op 02 maart 2018 over OTTO

Bedankt voor de geboden oplossing

9

Compliment van M.L. Welzen op 26 januari 2018 over OTTO

Een snelle doeltreffende oplossing dank zij klacht.nl

10

Compliment van klantnummer: 29604383 op 30 januari 2018 over OTTO

I received an email from otto with possible solution. I have accepted it. Can close this complaint.

8