Klachten over OTTO

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over OTTO in de categorie Online Warenhuizen. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

96% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Online Warenhuizen

96%
131 klachten gemeld
2 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
127 klachten opgelost
5.0 /10
67 stemmen

Badkamermeubel nog steeds niet geleverd

Klacht van op 19 november 2019 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Inmiddels is het een maand geleden dat ik een badkamermeubel heb besteld..... nog steeds niks ontvangen. Levertijd zou 5 tot 6 werkdagen zijn. Zending is plotseling zonder bericht door Otto zelf geretourneerd op 9 november (na telefonisch contact vertelden ze... Lees meer

Compliment van youri1509 op 05 december 2019 over OTTO

Een week gedoe met Otto en via Klacht.nl was het binnen 1 tot 2 dagen opgelost. SUPER!

Compliment van DonnaN op 12 november 2019 over OTTO

Eindelijk duidelijkheid en een hele aardige nette mevrouw aan de telefoon gehad.
Hopelijk komt het zo snel mogelijk

Compliment van oma19 op 11 november 2019 over OTTO

Otto beweert dat Post.nl op zaterdag 9 november weer het pakket vergeefs bij mij heeft aangeboden. Ik ben op zaterdag de hele dag thuis geweest en er heeft niemand bij mij aan de deur gebeld. Post.nl heeft ook geen mail gestuurd met een tijdvlak dat ze op zaterdag nog een keer zouden komen bezorgen. Ine Oerlemans zou gaan regelen dat het pakket op maandag 11 november nog eens zou kunnen worden aangeboden en dan zou zij zelf dit hele proces volgen en dit is helemaal niet gebeurd. Het interesseert ze helemaal niet waar het mis gaat bij de bezorging. Vanmorgen zou ze rond 10.00 uur bellen en ze belde al om 8.52 uur. Ze houdt zich niet aan afspraken. Ze was vanmorgen heel koud en zakelijk, toonde helemaal geen begrip voor mijn situatie. Bij Otto vinden ze het blijkbaar heel normaal dat ze Post NL betalen voor het niet bezorgen van de bestellingen. Dit is heel klantonvriendelijk. Het interesseert ze ook niks dat ze hierdoor klanten kwijtraken. Wat ben je dan voor een bedrijf. Zelfs de aangegeven levertijden kloppen niet en als je er naar vraagt , krijg je er ook geen informatie over. Omdat mijn bestelling nu niet bezorgd wordt, moet ik kiezen voor de oplossing om mijn geld zo snel mogelijk terug geboekt te krijgen. Ben benieuwd of morgen het geld op mijn rekening is terug geboekt, zoals het beloofd is. Triest toch.

Compliment van gotrah op 06 november 2019 over OTTO

Prima. Uiteindelijk snel opgelost

Compliment van Verena1612 op 28 oktober 2019 over OTTO

Naar 1 jaar wachten was het door klacht.nl binnen 2 dagen opgelost

Compliment van mverblakt@gmail.com op 04 november 2019 over OTTO

Uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen. Op een hele prettige en klantvriendelijke manier. Bedankt Otto

Compliment van wilmfrederiks op 17 oktober 2019 over OTTO

Super bedankt hiervoor top groetjes w Frederiks.

Compliment van Monique M op 17 september 2019 over OTTO

Netjes afgehandeld !

Compliment van royskeyd op 23 september 2019 over OTTO

Ik hoop dat ik hem dan krijg. Ben blij met 10% korting

Compliment van Krappatoe op 26 augustus 2019 over OTTO

Jammer dat het via deze weg moest, maar ben tevreden met de uitkomst. Mvg Rudy

Compliment van Ellen789 op 22 augustus 2019 over OTTO

Vriendelijk bedankt voor snelle reactie, de uitleg en de oplossing Otto. Mvg Ellen

Compliment van 5413hank op 22 juli 2019 over OTTO

Tevreden over de aangeboden oplossing. Hartelijk dank voor uw ondersteuning in deze kwestie.

Compliment van jokerbroker op 08 juli 2019 over OTTO

Wij hebben bericht gehad van OTTO, de levering heeft inderdaad plaatsgevonden.
Ik hoop wel voor verbetering van de service: OTTO had direct zelf een onderzoek moeten starten.
En misschien moeten ze hun eigen transportbedrijf beginnen/opzetten. Het gaat tenslotte ook om de goede naam (kwaliteit) van OTTO.
Wij hebben compensatie gehad. Hopelijk gaat OTTO hier ook echt iets aan/mee doen. Bedankt zover.

Compliment van Annebe op 01 juli 2019 over OTTO

Duidelijke toelichting en zeer tevreden met de snelle reactie!

Compliment van Mupjes op 03 juli 2019 over OTTO

Ben een dag na mijn klacht hier gebeld door iemand van Otto. Zij heeft belooft dat het pakket binnen een paar dagen bij de vervoerder zou zijn, en dan deze kant op komt. Ze zou 2/3 dagen later (weekend zat ertussen) contact opnemen over het verloop. Dit heeft ze gedaan. En toen was hij inderdaad onderweg. Dit was maandag. Het is nu woensdag en hij is geleverd, helemaal in orde, en staat al in elkaar. Enige minpuntje was dat de onderdelen niet genummerd waren (dit was op de tekening wel zo, en de schroeven ed zaten allemaal in 1 grote zak, dus dit moesten we uitzoeken. Maar het mocht de pret niet drukken, het is gelukt. Alhoewel de levertijd extreem lang was en dit ook niet netjes is, zijn we blij dat hij uiteindelijk geleverd is.

Compliment van Klutto op 14 juni 2019 over OTTO

Ik kan verder niet zoveel doen dan volgende week afwachten. Hopelijk is het dan wel teruggestort

Compliment van Marco7211 op 29 april 2019 over OTTO

Klacht naar tevredenheid opgelost

Compliment van Juleboseyssen op 12 februari 2019 over OTTO

Ik ben hier blij mee.
Ik heb gebeld en krijg mijn geld terug.

Compliment van Michel Pasman op 01 februari 2019 over OTTO

OTTO heeft bijzonder vlot gereageerd en inderdaad excuses aangeboden voor de nieuwsbrieven en gaat dit verder maandag uitzoeken. Ik hoop dat het hiermee ook inderdaad is verholpen.

Netjes afgehandeld.