Klachten over OTTO

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over OTTO in de categorie Online Warenhuizen. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

96% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Online Warenhuizen

96%
113 klachten gemeld
3 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
109 klachten opgelost
4.7 /10
55 stemmen

Bezorging dubbel geleverd en dubbel gefactureerd

Klacht van op 26 augustus 2019 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Bij deze wil ik wederom een klacht indienen over Otto. Na weken lang gewacht te hebben, ongelooflijk veel telefoontjes naar Otto is eindelijk mijn bestelling geleverd. Nu heeft 1 van de medewerkers blijkbaar mijn bestelling dubbel besteld. Waardoor mijn factuurbedrag... Lees meer

Compliment van wilmfrederiks op 17 oktober 2019 over OTTO

Super bedankt hiervoor top groetjes w Frederiks.

Compliment van Monique M op 17 september 2019 over OTTO

Netjes afgehandeld !

Compliment van royskeyd op 23 september 2019 over OTTO

Ik hoop dat ik hem dan krijg. Ben blij met 10% korting

Compliment van Krappatoe op 26 augustus 2019 over OTTO

Jammer dat het via deze weg moest, maar ben tevreden met de uitkomst. Mvg Rudy

Compliment van Ellen789 op 22 augustus 2019 over OTTO

Vriendelijk bedankt voor snelle reactie, de uitleg en de oplossing Otto. Mvg Ellen

Compliment van 5413hank op 22 juli 2019 over OTTO

Tevreden over de aangeboden oplossing. Hartelijk dank voor uw ondersteuning in deze kwestie.

Compliment van jokerbroker op 08 juli 2019 over OTTO

Wij hebben bericht gehad van OTTO, de levering heeft inderdaad plaatsgevonden.
Ik hoop wel voor verbetering van de service: OTTO had direct zelf een onderzoek moeten starten.
En misschien moeten ze hun eigen transportbedrijf beginnen/opzetten. Het gaat tenslotte ook om de goede naam (kwaliteit) van OTTO.
Wij hebben compensatie gehad. Hopelijk gaat OTTO hier ook echt iets aan/mee doen. Bedankt zover.

Compliment van Annebe op 01 juli 2019 over OTTO

Duidelijke toelichting en zeer tevreden met de snelle reactie!

Compliment van Mupjes op 03 juli 2019 over OTTO

Ben een dag na mijn klacht hier gebeld door iemand van Otto. Zij heeft belooft dat het pakket binnen een paar dagen bij de vervoerder zou zijn, en dan deze kant op komt. Ze zou 2/3 dagen later (weekend zat ertussen) contact opnemen over het verloop. Dit heeft ze gedaan. En toen was hij inderdaad onderweg. Dit was maandag. Het is nu woensdag en hij is geleverd, helemaal in orde, en staat al in elkaar. Enige minpuntje was dat de onderdelen niet genummerd waren (dit was op de tekening wel zo, en de schroeven ed zaten allemaal in 1 grote zak, dus dit moesten we uitzoeken. Maar het mocht de pret niet drukken, het is gelukt. Alhoewel de levertijd extreem lang was en dit ook niet netjes is, zijn we blij dat hij uiteindelijk geleverd is.

Compliment van Klutto op 14 juni 2019 over OTTO

Ik kan verder niet zoveel doen dan volgende week afwachten. Hopelijk is het dan wel teruggestort

Compliment van Marco7211 op 29 april 2019 over OTTO

Klacht naar tevredenheid opgelost

Compliment van Juleboseyssen op 12 februari 2019 over OTTO

Ik ben hier blij mee.
Ik heb gebeld en krijg mijn geld terug.

Compliment van Michel Pasman op 01 februari 2019 over OTTO

OTTO heeft bijzonder vlot gereageerd en inderdaad excuses aangeboden voor de nieuwsbrieven en gaat dit verder maandag uitzoeken. Ik hoop dat het hiermee ook inderdaad is verholpen.

Netjes afgehandeld.

Compliment van joodjuh op 26 november 2018 over OTTO

Super snel en goed opgelost, wij zijn hier erg blij mee.

Compliment van durgun op 22 oktober 2018 over OTTO

Otto heeft een oplossing aangeboden en ik ben akkoord gegaan.

Compliment van gebruiker987654 op 09 oktober 2018 over OTTO

ik ben vanochtend gebeld door een aardige mevrouw die mij precies kon vertellen wat de status is van mijn bestelling.
Bestelling is op 4 oct. verzonden en is onderweg naar POSTNL.
ik heb aangegeven dat ik deze week wil afwachten en volgende week verder ga kijken als het nog niet geleverd is.
Klant wil alleen informatie waar hij om vraagt. dat het 3 dagen langer/korter duurt is de probleem niet.

Compliment van Iemand Gewoon op 24 november 2018 over OTTO

Het is allemaal goed gekomen. Kast is perfect, had hem niet beter verwacht. Ook tegemoetkoming ontvangen :)

Compliment van m.a. van den berge op 30 augustus 2018 over OTTO

ik vind het netjes dat otto met een snelle oplossing is gekomen
mag gezegd worden.
p.s. de mevrouw die contact met mij heeft opgenomen wil ik bedanken
erg vriendelijk

Compliment van CarmenB op 02 augustus 2018 over OTTO

Heel tevreden met hoe Otto het heeft opgepakt.