Klachten over OTTO

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over OTTO in de categorie Online Warenhuizen. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 in Online Warenhuizen

97 klachten opgelost
5.4 /10
184 stemmen
184

Koop je een schoenenkast bij Otto voor €299,-. 1e verzendpoging mislukt, kast nooit aangekomen. 4 weken later is de kast dan eindelijk binnen. 60 losse onderdelen dus de mouwen opgestroopt om te starten met deze relatie therapie.... maar wat blijkt, de... Lees meer

Verrekeningen kloppen niet

Klacht van op 26 maart 2019 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Het is al twee keer voorgekomen dat het openstaande saldo niet klopt. Ondanks meerdere malen telefonisch contact wil OTTO het maar niet fatsoenlijk oplossen. Ondertussen komen er wel dreigbrieven op de post met aanmaningen etc. Nota is inmiddels, om BKR,... Lees meer

Compliment van Juleboseyssen op 12 februari 2019 over OTTO

Ik ben hier blij mee.
Ik heb gebeld en krijg mijn geld terug.

Compliment van Michel Pasman op 01 februari 2019 over OTTO

OTTO heeft bijzonder vlot gereageerd en inderdaad excuses aangeboden voor de nieuwsbrieven en gaat dit verder maandag uitzoeken. Ik hoop dat het hiermee ook inderdaad is verholpen.

Netjes afgehandeld.

Compliment van joodjuh op 26 november 2018 over OTTO

Super snel en goed opgelost, wij zijn hier erg blij mee.

Compliment van durgun op 22 oktober 2018 over OTTO

Otto heeft een oplossing aangeboden en ik ben akkoord gegaan.

Compliment van gebruiker987654 op 09 oktober 2018 over OTTO

ik ben vanochtend gebeld door een aardige mevrouw die mij precies kon vertellen wat de status is van mijn bestelling.
Bestelling is op 4 oct. verzonden en is onderweg naar POSTNL.
ik heb aangegeven dat ik deze week wil afwachten en volgende week verder ga kijken als het nog niet geleverd is.
Klant wil alleen informatie waar hij om vraagt. dat het 3 dagen langer/korter duurt is de probleem niet.

Compliment van Iemand Gewoon op 24 november 2018 over OTTO

Het is allemaal goed gekomen. Kast is perfect, had hem niet beter verwacht. Ook tegemoetkoming ontvangen :)

Compliment van m.a. van den berge op 30 augustus 2018 over OTTO

ik vind het netjes dat otto met een snelle oplossing is gekomen
mag gezegd worden.
p.s. de mevrouw die contact met mij heeft opgenomen wil ik bedanken
erg vriendelijk

Compliment van CarmenB op 02 augustus 2018 over OTTO

Heel tevreden met hoe Otto het heeft opgepakt.

Compliment van LienM op 26 juni 2018 over OTTO

Vriendelijk te woord gestaan en naar tevredenheid opgelost!

Compliment van helma12345 op 08 juni 2018 over OTTO

Eindelijk dan opgelost!

Compliment van liesbeth1956 op 06 juni 2018 over OTTO

dank jullie wel prima opgelost
gr liesbeth

Compliment van Marjolein Hoefsloot op 15 mei 2018 over OTTO

Deze medewerker gaf wel een duidelijke toelichting en loste mijn klacht op.

Compliment van w de haas op 11 juni 2018 over OTTO

Het is opgelost!

Compliment van Lia Holsten op 07 mei 2018 over OTTO

Fijn dat de fout eindelijk is recht gezet. Het heeft mij helaas te veel telefoontjes, mailtjes en negatieve energie gekost om dit voor elkaar te krijgen.

Compliment van X. Hilgerson op 03 mei 2018 over OTTO

Blij met de geboden oplossing!

Compliment van NM Singels op 08 mei 2018 over OTTO

Otto heeft haar best gedaan om mij zsm terug te betalen. Na wat belletjes en deze klacht kostte het ze 2-3 werkdagen.

Eerst wou ik deze klacht verwijderen maar ik vind het nog steeds raar dat de werkwijze van Otto zo is. De enige reden die Otto heeft kunnen bieden over terugstortingstijd is dat Otto een groot, druk bedrijf is. Toch is dat niet genoeg.

Compliment van Kiki232 op 08 maart 2018 over OTTO

Kon het bijna niet geloven, zo snel en efficient en correct. Maar inderdaad ik kan (gelukkig) niet meer inloggen. Complimenten hoe snel het deze keer geregeld is. Erg fijn!

Compliment van daniellebeneker op 06 maart 2018 over OTTO

Ik ben tevreden over de oplossing

Compliment van josvandd op 26 februari 2018 over OTTO

snel opgelost nu , dankzij Ine