Klachten over OTTO

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over OTTO in de categorie Online Warenhuizen. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Online Warenhuizen

139 klachten opgelost
4.8 /10
59 stemmen

Ondeugdelijke realx feauteuil

Klacht van Chris van Heusden op 26 oktober 2021 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Op 26-3-2020 is er een artikel geleverd een relax fauteuil met artikelnummer 12924748. De klacht is dat het is doorgezakt en het piept en kraakt wanneer je de stoel draait of gaat relaxen. Wij zijn zeer ontevreden zoals Otto de garantie behandelt... Lees meer

Ondeugdelijke relax fauteuil

Klacht van Chris van Heusden op 21 oktober 2021 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Televisie kapot net na 2 jaar.

Klacht van Khalid.e.h op 27 september 2021 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

In 2019 heb ik een 55 inch smart tv van het merk Tcl bij Otto gekocht. Net na de garantietermijn tv plotseling uitgevallen. Sindsdien gaat de tv niet meer aan. Otto een email verstuurd dat het verwachte gebruiksduur van een... Lees meer

Beschadiging en diefstal

Klacht van Pascal2001 op 06 september 2021 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Aantal maanden geleden volledige, 5 delige jongenskamer voor mijn zoon besteld. Levertijd 4-6 weken. In die 6 weken kwamen 2 onderdelen, rest had wat vertraging. Heeft al met al 16 weken geduurd voor alles er was. Onderweg meermaals bestelling toch weer retour... Lees meer

Ongeorganiseerd

Klacht van Gazehound op 06 september 2021 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

OP 19 augustus een staaltje aangevraagd. Dezelfde dag nog een mailtje gekregen met de bevestiging. Het zou binnen 5 werkdagen opgestuurd worden. Na 10 werkdagen nog niets ontvangen. Gebeld. Een jongeman aan de telefoon die mijn klantnummer wilde weten. Heb... Lees meer

Compliment van sonnyboy16 op 27 oktober 2021 over OTTO

Otto heeft mij inderdaad gebeld. We hebben een fijn en goed gesprek gehad. Ik ben erg opgelucht over de geboden oplossing! Heel erg bedankt iedereen!

Compliment van Merelve op 14 september 2021 over OTTO

Snel antwoord gekregen dat het geld op mijn rekening wordt teruggestort.

Compliment van Nietblij21 op 02 september 2021 over OTTO

Werd nu wel vriendelijk te woord gestaan door n leidinggevende en excuses werd aangeboden. Snel opgelost. Zo kan het dus ook. Misschien extra cursus klantvriendelijkheid voor de medewerkers?

Compliment van FrankMiddendorp op 25 augustus 2021 over OTTO

Het is heel fijn dat het nu is opgelost.
Heel erg bedankt klacht.nl voor jullie hulp

Met vriendelijke groeten
Frank

Compliment van Rita op 06 augustus 2021 over OTTO

Uiteindelijk toch goed gekomen! Alleen jammer dat het zo lang heeft moeten duren!

Compliment van ottooplichters op 06 juli 2021 over OTTO

Netjes opgelost. Na een goed gesprek. Alleen jammer dat het zover moet komen.

Compliment van A.K Den Haag op 08 juni 2021 over OTTO

The proposal was rejected by me, I have proposed 3 options and they are still discussing this issue internally

Compliment van Maronellas op 17 mei 2021 over OTTO

Otto heeft de klacht goed opgelost!

Compliment van Hippo22 op 02 mei 2021 over OTTO

Een herbestelling heeft geholpen

Compliment van Adsmeulders op 24 maart 2021 over OTTO

Ja Otto heeft netjes de onterechte BKR melding er uit gehaald. De afdeling klantenservice zou ook geïnformeerd worden. Zojuist via BKR gecheckt en de melding is er uit.

Compliment van Bkr222222 op 15 maart 2021 over OTTO

Netjes opgelost

Compliment van Chim_dv op 05 maart 2021 over OTTO

Heel erg bedankt

Compliment van Yo22 op 23 januari 2021 over OTTO

Gesprek was zeer aangenaam en het was snel opgelost. Dank jullie wel OTTO!
Helaas, helaas. Kreeg vandaag ook een rekeningoverzicht dat ik voor 28/01 €20,- moet betalen terwijl er op mijn OTTO staat dat termijn €0,00 is en achterstand van €0,00. Ik heb netjes het extra betaalde geld terug gehad maar het geld van de broek dus niet. Ik vind deze manier van werken niet erg netjes want ik betaal NOOIT op afbetaling en wens daar op geen enkele manier mee in aanraking te komen. Sta ik zeker straks te boek als wanbetaler? Waarom zo onduidelijk? Begrijp ook niet waarom PostNl die broek niet leverd. De link in mijn OTTO laat ook zien dat de broek nog niet ontvangen is door PostNl. Hoe dan ook, de broek is betaald door mij en heb gewoon geen zin in een ongewenste BKR registratie. Graag hier iets aan doen

Compliment van jaapaukema op 14 januari 2021 over OTTO

Otto heeft woord gehouden en het bedrag keurig teruggestort. Mijn mails via de klachtenlijn zegt men niet terug te kunnen vinden. Gelukkig had ik ze nog en een screenshot gestuurd.

Compliment van mg nine op 13 januari 2021 over OTTO

Het het wel lang geduurd maar is uiteindelijk wel op gelost. Het gedrag is gecrediteerd en voor het prijsverschil heb ik een waardebon gekregen.
Zodat ik elders alsnog de tv kan kopen.

Compliment van Judith2229 op 07 oktober 2020 over OTTO

Ik ben tevreden met de oplossing om de koelkast om te ruilen voor een andere. Het is jammer dat ik 4 maanden geen oplossing kon krijgen rechtstreeks bij de klantenservice/leverancier en dat het nu wel lukt binnen een dag (!) via deze openbare klachten site. Dank aan met name klacht.nl

Compliment van Ottonooitweer op 05 oktober 2020 over OTTO

Prima, dat had dus ook gelijk gekund.

Compliment van Geoghegan op 31 augustus 2020 over OTTO

Ik ben te vreden met deze oplossing. De dames van de klantenservice zijn allemaal beleefd en behulpzaam maar ik vindt het jammer dat alles zo lang heeft geduurd.

Compliment van MPF60 op 25 augustus 2020 over OTTO

Ik werd vriendelijk teruggebeld door iemand die de klacht wilde afhandelen en alles zou oplossen. Het gesprek was aangenaam en ik voel me als klant gehoord.