Klachten over OTTO

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over OTTO in de categorie Online Warenhuizen. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Online Warenhuizen

4.8 /10
98 stemmen

Peuterbed drama

Klacht van op 28 september 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb bij Otto een peuterbed besteld, prima niks aan de hand. Eerst bijna 20 dagen moeten wachten op de levering, elke keer werd er gezegd; is onderweg, komt post nl grote verpakking zware artikelen etc. Uiteindelijk gisteren ontvangen.Pakket gelijk... Lees meer

Spullen retour

Klacht van op 26 augustus 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Goedendag,Ik heb een aantal wkn spullen retour gestuurd. heb de spullen in een andere doos terug gestuurd aangezien ik de dozen kapot binnen heb gekregen, vond dat wel zo netjes. heb ook al mijn bewijzen dat ze retour zijn gegaan nu... Lees meer

Compliment van Judith2229 op 07 oktober 2020 over OTTO

Ik ben tevreden met de oplossing om de koelkast om te ruilen voor een andere. Het is jammer dat ik 4 maanden geen oplossing kon krijgen rechtstreeks bij de klantenservice/leverancier en dat het nu wel lukt binnen een dag (!) via deze openbare klachten site. Dank aan met name klacht.nl

Compliment van Ottonooitweer op 05 oktober 2020 over OTTO

Prima, dat had dus ook gelijk gekund.

Compliment van Geoghegan op 31 augustus 2020 over OTTO

Ik ben te vreden met deze oplossing. De dames van de klantenservice zijn allemaal beleefd en behulpzaam maar ik vindt het jammer dat alles zo lang heeft geduurd.

Compliment van MPF60 op 25 augustus 2020 over OTTO

Ik werd vriendelijk teruggebeld door iemand die de klacht wilde afhandelen en alles zou oplossen. Het gesprek was aangenaam en ik voel me als klant gehoord.

Compliment van Romariios op 24 juli 2020 over OTTO

Het is wel gelukt. Alleen Otto wilde ons niet meteen geloven dat mijn vriendin niks had besteld. En we hadden zovaak met otto gesproken en geen enkele medewerker had er een melding van gemaakt dat er iets aan de hand zou zijn. Ze zeiden: allemaal we gaan er werk van maken. Pas toen ik hier op klacht.nl me klacht had gedaan, toen pas werd er echt snel alles geregeld.
Ik vroeg de medewerkster die ons goed heeft geholpen nog dus je kan gewoon op iemand anders naam spullen bestellen en de medewerkster zei gewoon: ja alleen dan is het fraude. Het word toch niet gecontroleerd bij Otto. Er werken bij Otto ook allemaal mensen die volgens mij ook dronken zijn.

Compliment van [email protected] op 31 augustus 2020 over OTTO

Otto heeft de zaak naar tevredenheid opgelost. Het vervoersbedrijf is echter zoals verwacht En gebleven geheel teleurstellend!

Compliment van nljohan51 op 13 juli 2020 over OTTO

OTTO heeft gereageerd nadat ik een klacht had ingediend over de gang van zaken.
Ik accepteer de excuses en krijg bovendien nog een waardebon. Lijkt me een goede oplossing. Case closed!

Compliment van Klep J op 02 juli 2020 over OTTO

Nadat OTTO via klacht.nl op de hoogte was gesteld van mijn probleem hebben ze dit binnen 2 dagen opgelost. Ik ben tevreden.

Compliment van HananeBennasser op 30 juni 2020 over OTTO

Erg fijn dat het zo snel opgepakt is en goeie oplossing!

Compliment van Cornie op 30 juni 2020 over OTTO

Bijzonder dat ze wel nadat Klacht.nl heeft geageerd opeens heel snel met een oplossing komen. Waarvoor mijn dank.

Compliment van Mlkid900-KLACHT op 30 juni 2020 over OTTO

ik ben eindelijk geholpen door een dame die oprecht begrip toonde en de intentie heeft om een vervelende kwestie op te lossen. Zij beloofde de zaak nog even in de gaten te blijven houden. Deze dame begrijpt haar werk. Ik ben erg blij met de oplossing. Dank jullie wel.

Compliment van Bits R op 17 juni 2020 over OTTO

Ik ben tevreden met de oplossing, alleen jammer dat dit verzoek niet direct gehonoreerd is via de klantenservice van OTTO.

Compliment van Misstess91 op 12 juni 2020 over OTTO

Nogmaals bedankt voor het telefoontje en dr gepaste oplossing! Ik hoop dat het oude betaalverzoek snel word stop gezet want die staat op dit moment nog open en daar word ik een beetje benauwd van (gaat tenslotte om een aardig bedrag) en ik zag ook dat het artikel weer bij de items staat alleen (nog) zonder de afgesproken korting.

Nogmaals bedankt en ik hoop dat het financiele stukje ook netjes verwerkt word.

Compliment van tammie.r op 11 juni 2020 over OTTO

Had liever het item ontvangen, maar ben tevreden met oplossing dat ik ander item retour kan sturen en bedrag inclusief bezorgkosten.

Compliment van Vogeltje19 op 09 juni 2020 over OTTO

Eindelijk, ben opgelucht wat een stress,stress minder.alleen jammer dat het via deze weg moest.maar bedankt otto voor het oplossen

Compliment van Zollie op 04 juni 2020 over OTTO

ik kreeg een waardebon en ik ga wachten t/m 15 juni als termijndatum voor de levering. Ik hoop dat voor die tijd het gaat lukken. Ik vind het netjes dat OTTO snel reageerde. Via klacht.nl werkt het goed, je ontvangt snel een terugkoppeling. Dankjewel. !

Compliment van JvWensen op 04 juni 2020 over OTTO

Zoals verzocht is het aankoopbedrag teruggestort.

Compliment van M Boer-Lee op 28 mei 2020 over OTTO

Ik ben netjes opgebeld door Otto. Het waarom is netjes uitgelegd. De reden was dat er veel fraude gepleegd wordt via wxs.nl emails. En ik had een wxs.nl mailadres opgegeven. Dit is aangepast door Otto, en ik kan bestellen.
Klacht.nl bedankt.

Compliment van Hu09 op 07 mei 2020 over OTTO

Fijn dat er gehoor is gegeven aan mijn klacht.

Compliment van rebeccabloem op 23 april 2020 over OTTO

Meteen top opgelost. Hartstikke fijn.