Klacht: Vertraging

op 08 februari 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Eind december heb ik taxi moeten bellen door vertraging van drie kwartier. Ik heb 51,86 euro aan taxi betaald. Ik heb daarna contact opgenomen met klantenservice en werd ik verwezen naar online formuleer die ik heb moeten invullen. Dat heb ik gedaan en kreeg geen ontvangstbewijs. Email adres gechakt nog een keer verstuurd en daarna nog geen bevestiging. Ik heb weer contact opgenomen, werd ik verteld dat ze het wel binnen hebben maar door drukte geen bevestiging is verstuurd. Een maand gewacht en vandaag weer contact opgenomen, werd ik verteld om nog een keer die formuleer in te vullen. Ik heb dat gedaan en nog geen bevestiging. Daarna weer contact opgenomen en werd ik verteld dat ze me niet konden helpen en mischien een brief sturen zou gaan werken. Dus verwachten ze dat ik na alle telefoonkosten door bellen nog ook post kosten moet betalen. Ik ben het helemaal zat. Ik ben maar een student en moet lenen. 5 euro is al veel voor mij. Vorig jaar hebben ze me ook door rondverwijzen met een klacht 90 euro opgelicht door verkeerd mij te informeren. Dit doen ze vaker. Een vriendin van mij heeft het ook mee gemaakt. Ik heb genoeg bewijsmateriaal. De bon heb ik . Screen shots van de geplande rit en ook de tijden van de vertraging.

Ik wil dat ze mijn taxi geld betalen en schade vergoeding voor alle telefoon gesprekken waarbij ik minimaal 5 minuten moest wachten voordat ze opnamen en mij helemaal niet gingen helpen. Dit vind ik niet kunnen. Ik heb zelf een studenten ov, maar mijn vriend niet dus hij heeft daarnaast ook de rit betaald van 20,20 euro.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bitalaya