Klachten over NS

De Nederlandse Spoorwegen, NS is winnaar van de Klacht.nl awards in 2012 en 2013. Ongeveer 7% van de Nederlandse bevolking reist iedere dag per trein.... Lees meer >

Statistieken van NS in de categorie Openbaar Vervoer

1088 klachten gemeld
3.0 /10
1404 stemmen
1404

Tijdslijn

onheuse bejegening

Klacht van op 26 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Zondagochtend 25 juni wilden we de trein van 11.26 u. van Leiden Lammenschans nemen. Bij het instappen met de de vouwfiets werd ik door de conducteur op zeer onbeschofte manier toegesproken dat ik de fiets terug moest trekken. Hij... Lees meer

Overstap

Klacht van op 25 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Goedenmiddag, de overstap van sloterdijk perron 3 naar de perron 9, Is niet overzichtelijk. Ze horen duidelijk aan te geven dat je moet uitchecken bij spoor 3 en weer in moet inchecken bij spoor 9. Hier zit echt heel veel... Lees meer

Vieze treinen!

Klacht van op 25 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Weer onderweg vanaf Zwolle naar Amsterdam Centraal.. Vertrek 10:17..En weer komen we een vies treinstel tegen. In coupe 4066 is werkelijk geen enkele stoel te vinden zonder een vies zitvlak (heb gekeken)! De vloer is ook plakkerig waardoor de uitdaging... Lees meer

Niet Service balie

Klacht van op 23 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

19/6 papieren spoorkaartje gekocht op Station Deventer in het zicht van de servicebalie. Netjes betaald ( +€1) voor het kaartje echter er werd niets afgedrukt. Gelukkig werkte de kwitantie afrukken wel en had ik dat als bewijsje om aan de... Lees meer