Klacht: Trein kaartjes

op 02 februari 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vanavond 3 trein kaartjes gekocht van €30 per stuk. Nu was ik aan het googelen en zag ik kaartjes voor €19 per stuk en je krijgt er nog koffiethee met lekkers bij. Dit staat niet op de site van ns. Ik voel me ontzettend genept. Het is een verschil van €11 per kaartje en dat vind ik ontzettend veel geld. Ik heb straks een chat bericht gestuurd en daar staat dat er binnen 15 min word gereageerd en vaak eerder. Ik heb mijn bericht om 20.11 gestuurd en nog steeds niets gehoord. Wat ik ook heel erg slecht vind. Ik ben ook erg boos door alles.

Groeten Patricia vile

Gewenste Oplossing:

Hoop dat het goed word opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia vile