Klacht: Toilet Rotterdam CS – vrouwen hygiëne

op 03 februari 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Het is niet de bedoeling dat je je maandverband of tampon door het toilet spoelt, maar zorg er dan ook voor dat het bakje wat daar voor bestemd is leeg is en niet dat de sluis of bakje van de klep al volgepropt zit, zodat je ook nog eens aankijkt tegen de bloederige taferelen van je voorgangsters.
Ik was blij dat ik mijn handen kon wassen … BAH!!! Je voelt jezelf soms al vies, maar dan is het echt niet leuk.
Toen ik weer naar het perron terug liep zag ik de deur van de technische ruimte open staan. Daar zat iemand te turen op een telefoon. Had waarschijnlijk net pauze … hoewel ik niet de illusie had, dat die bak ook net vol zat 😉

Dat soort zaken moet gewoon op tijd geleegd worden. Niet alleen voor een goede hygiëne, maar ook vanwege de nare luchtjes. Het is toch eventueel bloedcontact wat je op kunt lopen. En zoals gezegd - als die klep volgepropt zit, is dat echt niet van die dag.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Baloukie