Klacht: Beeindigen lopend abonnement

op 11 februari 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

In december heb ik een dal uren abonnement omgezet naar een altijd vrij omdat ik per 7 januari ben gaan werken , ik kreeg een herinnering voor het dal uren abonnement van 50 euro ik heb een mail gestuurd en gezegd waarom moet ik 50 euro betalen voor een abonnement dat is stop gezet , kreeg een mail terug dat ik eerst de 50 moet betalen en dan 45 terug zou krijgen . Dit was op 29 januari , niets in de mail dat als ik het niet zou betalen mijn altijd vrij abonnement zou worden stop gezet! Vrijdag een mail van het incasso bureau van de ns ik moet nu 90 euro betalen maar niets over stopzetten van mijn altijd vrij . Vrijdag 7 februari schrijft ns keurig de 399 voor de maand februari af. Vanmorgen wil ik naar mijn werk en is mijn abonnement beëindigd ! Dus een betaald abonnement is nu beëindigd door een openstaand bedrag van in principe 5 euro want ik krijg 45 terug van mijn dal abonnement !
Nu kan ik geen nieuw abonnement meer op mij kaart zetten want dat is geblokkeerd maar ik kan ook geen 399 betalen nu .
Daarbij als ik hem nu opnieuw wil afsluiten moet ik een nieuwe ov chip bestellen wat minstens een week duurt en is de prijs van het abonnement ook nog eens 5 euro duurder dan mijn keurig betaalde abonnement !
Ns zegt dat ik nu 313 euro terug krijg maar ha dat kan wel drie weken duren , ik heb Het dal abonnement nu maar betaald maar loop deze dag inkomsten mis omdat ik niet naar mijn werk kan en voor een uitzendbureau werk en dus niet betaald krijg ! Ik wil geen 313 euro terug van mijn altijd vrij ik wil gewoon reizen naar mijn werk ! Help

Als mijn altijd vrij gewoon weer werkt !!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucienne2108