Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 in Supermarkten

375 stemmen
375

30+kaas

Klacht van op 10 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik koop al enige tijd de belegen 30+ kaas van de lidl. (Plakken) de smaak is super en de prijs ook.maar wat ik iedere keer weer heb is dat de plakken teveel aan elkaar kleven als het ware waardoor als... Lees meer

Compliment van jknvl op 18 juni 2019 over Lidl

Compliment van Roma44 op 16 juni 2019 over Lidl

Fijn dat er wat aan gedaan wordt.

Compliment van Lidluden op 11 juni 2019 over Lidl

Ben tevreden over de oplossing en snelheid van oplossen klacht

Compliment van arkema11 op 11 juni 2019 over Lidl

Netjes.

Compliment van stamtje op 19 juni 2019 over Lidl

Ze hebben zich aan hun woord gehouden ,betreffende hun tegoedbon ! Ben wel benieuwd of het resultaat heeft in het filiaal.

Compliment van De heer Masmeijer op 05 juni 2019 over Lidl

Dank voor het snel reageren op mijn klacht. De te goed bon had voor mij niet gehoeven, maar in ieder geval bedankt hiervoor.

Compliment van sippie@ziggo.nl op 15 juni 2019 over Lidl

Ben blij met de oplossing, voel me serieus genomen Er werd wel veel gevraagd in de mails, nl kreeg 2 mails. over downloaden van foto,s e.d .
Dat lukte mij echt niet, dus dan de verpakking maar opgestuurd.
Groet S. De Lange

Compliment van robbalt op 04 juni 2019 over Lidl

Goed opgelost en erg snel!

Compliment van dick smal op 07 juni 2019 over Lidl

ben blij dat u de klacht zo snel heeft behandeld en op deze manier heeft opgelost.
Ik had dit niet verwacht die waardebon, maar een goede manier op de kwaliteit hoog te houden. Natuurlijk blijf ik mijn boodschappen bij de Lidl doen. bedankt groeten Dick Smal

Compliment van Glenda Grozema op 23 mei 2019 over Lidl

Erg fijn dat de klacht sirrieus genomen wordt en dat er meegedacht voor naar een passende oplossing!

Compliment van Erikeigus op 23 mei 2019 over Lidl

Gewenste resultaat bereikt.

Compliment van Kennethkho op 25 mei 2019 over Lidl

Lidl heeft zeer adequaat gereageerd. Ook heeft men de schade vergoed middels een tegoedbon. Vriendelijk bedankt waardeer ik zeer.

Compliment van Mijnie72 op 09 mei 2019 over Lidl

Geweldig deze oplossing. En zo snel. Complimenten.

Compliment van Gean op 10 mei 2019 over Lidl

Netjes opgelost. Bedankt Lidl!

Compliment van KoenOlijve op 28 april 2019 over Lidl

Hallo,
Ik vind het erg leuk dat U dit doet,ik had zaterdag liever de asperges gehad.

Vr.gr. K.Olijve.

Compliment van Leejoo1974 op 05 mei 2019 over Lidl

Hartelijk dank voor de snelle afhandeling. Belangrijkste vond ik dat Lidl op de hoogte was en daarom deze melding. De tegemoetkoming en het leuke groenteknuffeltje vonden wij erg attent.